Gå til innhold

Smerter nederst begge sider av ryggen


Gjest Kanuttius

Anbefalte innlegg

Gjest Kanuttius

Hver natt nå våkner jeg i 4-5 tiden med smerter nede i ryggen på begge sider. Det er ikke vond langs ryggsøylen. Smertene går ut på sidene og svinger med mot lysken og etter hvert en stram smerte på  innsiden av lårene. Det kjennes ut som jeg må tisse så jeg gjør Det men det hjelper ikke. Det er så vondt at jeg må ta Paralgin major. 

Dette er noe som kommer og går i perioder. Jeg har tatt urintest uten utslag og jeg har hatt mage ultralyd hva de påviste nyregrus (men de smertene kommer høyere oppe på magen) og på venstre side en vanncyste på nyra men ingenting av dette kan forklare  de smertene jeg har. 

Noen tips til hva det kan være? Jeghar fibromyalgi og depresjon og en personlighetsforstyrrelse. Vet ikke om noen av disse kan skape slike smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du riktig madrass ?. Ved fibromyalgi skal det vel lite til før man får smerter hvis man får feil belastning ?. Spesielt hvis man sover tungt og har lagt lenge i samme stilling. Selvfølgelig må man avkrefte at det ikke er andre ting som feiler men jeg forstår det slik at smertene kommer om natten etter å ha sovet noen timer ?

Anonymkode: 8177a...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...