Gå til innhold

Mannen min drømmer om trekant med en ekstra mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min og jeg har vært sammen i snart 20 år. De siste årene har han ved flere anledninger hintet om at han kunne tenke seg å dele meg med en ekstra mann. Jeg har sagt at dette er uaktuelt, men han gir seg ikke til tross for dette. Han har fortalt at dette er noe han lenge har hatt en fantasi om, og har han gjort klart at det er jeg som skal være midtpunktet i opplevelsen. Han har presisert at det ikke er noen form for bi/homo-opplevelse han prøver seg på. 

Nå har det vært stille en stund, men forleden dag så fikk jeg et bilde av en naken fyr med tilhørende biografi av mannen min. Dette var et bilde av en fantastisk kropp og et utrolig lekkert kjønnsorgan :P Personen på bildet virket til å være en ordentlig og trivelig fyr ut fra historen som lå ved bildet. Mannen min fortalt at han hadde kommet i kontakt med denne personen via en nettside hvor han hadde søkt etter en kandidat som kunne tenke seg å være med oss i sengehalmen - vel og merke hvis han greide å overtale meg. 

Hvordan hadde du reagert dersom du havnet oppe i noe slikt?

Anonymkode: 641a1...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min og jeg har vært sammen i snart 20 år. De siste årene har han ved flere anledninger hintet om at han kunne tenke seg å dele meg med en ekstra mann. Jeg har sagt at dette er uaktuelt, men han gir seg ikke til tross for dette. Han har fortalt at dette er noe han lenge har hatt en fantasi om, og har han gjort klart at det er jeg som skal være midtpunktet i opplevelsen. Han har presisert at det ikke er noen form for bi/homo-opplevelse han prøver seg på. 

Nå har det vært stille en stund, men forleden dag så fikk jeg et bilde av en naken fyr med tilhørende biografi av mannen min. Dette var et bilde av en fantastisk kropp og et utrolig lekkert kjønnsorgan :P Personen på bildet virket til å være en ordentlig og trivelig fyr ut fra historen som lå ved bildet. Mannen min fortalt at han hadde kommet i kontakt med denne personen via en nettside hvor han hadde søkt etter en kandidat som kunne tenke seg å være med oss i sengehalmen - vel og merke hvis han greide å overtale meg. 

Hvordan hadde du reagert dersom du havnet oppe i noe slikt?

Anonymkode: 641a1...49b

Jeg havnet oppi noe slikt, dvs det var et par som ville ha partner bytte og være sengekompiser med oss. Det var nære på i fylla en gang, skjedde litt av hvert men ikke samleie. Jeg syns dette var veldig slitsomt å ta stilling til,heldigvis ble det aldri noe av. 

Anonymkode: ac87d...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min og jeg har vært sammen i snart 20 år. De siste årene har han ved flere anledninger hintet om at han kunne tenke seg å dele meg med en ekstra mann. Jeg har sagt at dette er uaktuelt, men han gir seg ikke til tross for dette. Han har fortalt at dette er noe han lenge har hatt en fantasi om, og har han gjort klart at det er jeg som skal være midtpunktet i opplevelsen. Han har presisert at det ikke er noen form for bi/homo-opplevelse han prøver seg på. 

Nå har det vært stille en stund, men forleden dag så fikk jeg et bilde av en naken fyr med tilhørende biografi av mannen min. Dette var et bilde av en fantastisk kropp og et utrolig lekkert kjønnsorgan :P Personen på bildet virket til å være en ordentlig og trivelig fyr ut fra historen som lå ved bildet. Mannen min fortalt at han hadde kommet i kontakt med denne personen via en nettside hvor han hadde søkt etter en kandidat som kunne tenke seg å være med oss i sengehalmen - vel og merke hvis han greide å overtale meg. 

Hvordan hadde du reagert dersom du havnet oppe i noe slikt?

Anonymkode: 641a1...49b

Jeg tror ikke det behøver å bety at mannen din er homo. Noen fantaserer om å se partneren med en annen. (jeg et ikke en av dem). 

Uansett er det veldig mye å be kona om. Ikke noe man skal gjøre for å være snill med partneren. Hvis du ikke virkelig vil selv bør du si nei.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min og jeg har vært sammen i snart 20 år. De siste årene har han ved flere anledninger hintet om at han kunne tenke seg å dele meg med en ekstra mann. Jeg har sagt at dette er uaktuelt, men han gir seg ikke til tross for dette. Han har fortalt at dette er noe han lenge har hatt en fantasi om, og har han gjort klart at det er jeg som skal være midtpunktet i opplevelsen. Han har presisert at det ikke er noen form for bi/homo-opplevelse han prøver seg på. 

Nå har det vært stille en stund, men forleden dag så fikk jeg et bilde av en naken fyr med tilhørende biografi av mannen min. Dette var et bilde av en fantastisk kropp og et utrolig lekkert kjønnsorgan :P Personen på bildet virket til å være en ordentlig og trivelig fyr ut fra historen som lå ved bildet. Mannen min fortalt at han hadde kommet i kontakt med denne personen via en nettside hvor han hadde søkt etter en kandidat som kunne tenke seg å være med oss i sengehalmen - vel og merke hvis han greide å overtale meg. 

Hvordan hadde du reagert dersom du havnet oppe i noe slikt?

Anonymkode: 641a1...49b

Aldri i verden om jeg hadde gjort noe slikt hvis min mann hadde foreslått det. Det er ufattelig respektløst mot deg. 

Anonymkode: d89fe...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde du reagert dersom du havnet oppe i noe slikt?

Anonymkode: 641a1...49b

Her er jeg helt på linje med Gargamel - med mindre du selv tenner på ideen og virkelig vil så sier du nei. Dette er ikke noe man gjør for å være grei mot partneren. Jeg er av den oppfatning at man av og til kan strekke seg litt ekstra i sexlivet for å glede partneren, men dette er laaaangt over streken.

Hva jeg ville gjort er helt uvesentlig, det er deg, din kropp og dine følelser det er snakk om nå. Jeg vet forøvrig ikke hvordan jeg ville reagert, men noen trekant hadde nok ikke vært aktuelt, bare tanken på han kjæresten min skulle foreslå det er så fjern at jeg ikke klarer å forestille meg det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aldri i verden om jeg hadde gjort noe slikt hvis min mann hadde foreslått det. Det er ufattelig respektløst mot deg. 

Anonymkode: d89fe...50f

Respektløst? Handler ikke forhold om å være åpne med hverandre da? Også når det gjelder seksuelle lyster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Andreaswell skrev:

Respektløst? Handler ikke forhold om å være åpne med hverandre da? Også når det gjelder seksuelle lyster?

Jo, men det er vel å gå litt over streken når han til og med har fått tak i en fyr selv om hun ettertrykkelig har sagt nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lillemus skrev:

Jo, men det er vel å gå litt over streken når han til og med har fått tak i en fyr selv om hun ettertrykkelig har sagt nei?

Njæ, både og tenker jeg. Hun er da tydelig tent, så for meg virker det som om mannen hennes vet hva hun liker og prøvde seg med en annen vinkling. Hun kan ds fortsatt si nei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Andreaswell skrev:

Respektløst? Handler ikke forhold om å være åpne med hverandre da? Også når det gjelder seksuelle lyster?

Nå var jo spørsmålet hvordan jeg personlig hadde reagert hvis jeg hadde opplevd en slik situasjon. Ikke en diskusjon om hva som i dagens samfunn er et politisk riktig svar.( Dvs: har du lyst har du lov.). Dette er å gamble med det nære og sårbare båndet som er mellom to som har valgt å være sammen i et forpliktende forhold. Som kvinne trenger jeg å bli både elsket, sett, begjært og beskyttet. Forholdet vårt er mer enn sex. For meg er dette utenkelig. 

Anonymkode: d89fe...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sagt at det er uaktuelt? Og han fortsetter å mase...? Det synes jeg er respektløst.

Er det slik at noe i deg har lyst, så er det vel bare å gjøre det.  - Men ikke for å tilfredsstille han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det ikke trenger være noe homo/bifil-tendenser knyttet til et slikt ønske. Det er vel strengt tatt ikke "trekant" om de to mannfolka ikke skal holde på med hverandre, men at hun (du) blir tatt etter tur av to menn. 

Det jeg ville vært mest engstelig for uansett på hvilken måte en utenforstående blandes inn i et etablert pars sexliv, er hvordan det vil bli etterpå. I fantasiene får man det akkurat som man vil og man kan "spole tilbake" og ta det om igjen med endringer om man vil. 

I virkeligheten kan slike ting medføre vanskelige følelser. "Likte hun han andre bedre?" "Skulle hun ønske jeg var like velutstyrt som han?" Osv. Det kan derfor bli et problem. Dersom man skal være med på trekant/gruppe el lign så ville det nok vært tryggest å være den single tredjeparten, og ikke en fra paret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk tenner på slikt. Men vi er alle forskjellige. Det er omtrent stikk motsatt av hva jeg ville ønsket meg. Jeg er ikke sosialist med dama altså :P

Anonymkode: 5070f...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, fytti katta! :o  Det hadde virkelig ikke tent meg, heller motsatt virkning!! Vet ikke om jeg hadde orket og levd i et forhold med en så besatt mann. Gå bak ryggen din å chatte eller søke etter kandidater. Høres ikke helt normalt ut, rett og slett. For meg er dette heeeeelt utenkelig og rett og slett kvalmende. Mye som kan fantaserer om, men det er jo laaaaangt unna å gjennomføre i rl. Omg - hvordan tar du dette?

Anonymkode: 2e43a...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, cilie skrev:

Ts er ikke en mann da, som har skrevet før om ønsket scenario? 

Denne tanken slo meg også. Dette temaet går igjen i flere innlegg, med samme skrivemåte og ordbruk. Virker som en besatt person, rett og slett.

Anonymkode: 2e43a...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 24.8.2017 den 19.22, AnonymBruker skrev:

Jeg havnet oppi noe slikt, dvs det var et par som ville ha partner bytte og være sengekompiser med oss. Det var nære på i fylla en gang, skjedde litt av hvert men ikke samleie. Jeg syns dette var veldig slitsomt å ta stilling til,heldigvis ble det aldri noe av. 

Anonymkode: ac87d...674

Jeg havnet opp i noe slik. Jeg og min ekssamboer.. Vi hadde sex med annet par. Dummeste jeg har gjort. Men forholdet holdt på å ryke. Og var egentlig ødelagt før det. Men det sto iallefall ikke til å redde etter partnerbytte...Jeg var usikker på om jeg ville ha det, men jeg hadde det. Etterpå så ble det bare krangling: du likte han bedre enn meg, hvorfor gjorde vi det ... elsker vi hveandre når vi kan gjøre noe slikt osv.... Vil aldri igjen gjøre noe slikt :) . I utgangspunktet var jeg helt imot det, men jeg var frustrert over krangling og at vi hadde problemer i forholdet vårt, og da gjorde jeg det. Noe av det dummeste jeg har gjort i mitt liv!. Mener at hvis to virkelig hører sammen, så er det bare de to , og ingen andre <3 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg havnet opp i noe slik. Jeg og min ekssamboer.. Vi hadde sex med annet par. Dummeste jeg har gjort. Men forholdet holdt på å ryke. Og var egentlig ødelagt før det. Men det sto iallefall ikke til å redde etter partnerbytte...Jeg var usikker på om jeg ville ha det, men jeg hadde det. Etterpå så ble det bare krangling: du likte han bedre enn meg, hvorfor gjorde vi det ... elsker vi hveandre når vi kan gjøre noe slikt osv.... Vil aldri igjen gjøre noe slikt :) . I utgangspunktet var jeg helt imot det, men jeg var frustrert over krangling og at vi hadde problemer i forholdet vårt, og da gjorde jeg det. Noe av det dummeste jeg har gjort i mitt liv!. Mener at hvis to virkelig hører sammen, så er det bare de to , og ingen andre <3 

Eksen min maste også om at vi skulle ha trekant, med min eneste venninne. Jeg sa til slutt at hvis vi noen gang skulle ha trekant så måtte det bli med en annen enn min venninne. Da sa han at da kunne det bli det samme. Han hadde vel egentlig ikke lyst på trekant, men å få lov til å ha sex med min venninne. 

Fatter virkelig ikke hvordan jeg greide å bli i det forholdet i så mange år (allikevel så fikk jeg hjelp til å komme meg ut av det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, emilie321 skrev:

Eksen min maste også om at vi skulle ha trekant, med min eneste venninne. Jeg sa til slutt at hvis vi noen gang skulle ha trekant så måtte det bli med en annen enn min venninne. Da sa han at da kunne det bli det samme. Han hadde vel egentlig ikke lyst på trekant, men å få lov til å ha sex med min venninne. 

Fatter virkelig ikke hvordan jeg greide å bli i det forholdet i så mange år (allikevel så fikk jeg hjelp til å komme meg ut av det)

Jeg følte meg unormal siden mine har mast om både trekanter, partnerbytte osv. Men tydeligvis er det flere som har partnere som har gjort det. :( 

Den verste forespørselen jeg fikk var da en av min ekser spurte om å få ta med seg en hore som solgte sex, hun var fra Latvia. Han kontaktet meg på telefon og ba om å få ta henne med hjem fra byen, for trekant med oss , hjemme hos meg.... Synes at den var litt vel på kanten ille.....Jeg sa neitakk. Og at horen kunne han få ha for seg selv om han ville, men da fikk han ikke røre meg igjen. 

Jeg var 27 år da jeg var med å ha partnerbytte, og angrer stort på det. Jeg hadde aldri hatt en eneste annen mann før. Og andre sexopplevelsen min ble med en fyr i partnerbytte. Og jepp jeg angret. Men ser det positive jeg er en erfaring rikere om hva jeg ikke vil gjøre igjen! :) 

Jeg føler ofte at menn vil det fordi de ikke er fornøyd i forholdet, eller med den de er sammen med. Så om jeg i det hele tatt orker tanken på å finne meg en ny mann igjen, så blir ikke partnerbytte, trekanter osv aktuellt 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg følte meg unormal siden mine har mast om både trekanter, partnerbytte osv. Men tydeligvis er det flere som har partnere som har gjort det. :( 

Den verste forespørselen jeg fikk var da en av min ekser spurte om å få ta med seg en hore som solgte sex, hun var fra Latvia. Han kontaktet meg på telefon og ba om å få ta henne med hjem fra byen, for trekant med oss , hjemme hos meg.... Synes at den var litt vel på kanten ille.....Jeg sa neitakk. Og at horen kunne han få ha for seg selv om han ville, men da fikk han ikke røre meg igjen. 

Jeg var 27 år da jeg var med å ha partnerbytte, og angrer stort på det. Jeg hadde aldri hatt en eneste annen mann før. Og andre sexopplevelsen min ble med en fyr i partnerbytte. Og jepp jeg angret. Men ser det positive jeg er en erfaring rikere om hva jeg ikke vil gjøre igjen! :) 

Jeg føler ofte at menn vil det fordi de ikke er fornøyd i forholdet, eller med den de er sammen med. Så om jeg i det hele tatt orker tanken på å finne meg en ny mann igjen, så blir ikke partnerbytte, trekanter osv aktuellt 

 

Jeg vet ikke, men det høres ikke helt A4 ut å mase om partnerbytte eller trekant med prostituert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg vet ikke, men det høres ikke helt A4 ut å mase om partnerbytte eller trekant med prostituert.

Verste var maset om trekanten med en prostituert. Han sa at hun var klar til å bli med til meg. Jeg ba han da ryke og reise med henne. Han kom alene til meg og sa at det var kun humor fra hans side da jeg fortalte hvor ekkelt det var. Men jeg tror faktisk at det ikke var humor. Tror han mente det men sa at det var humor for han merket at jeg reagerte  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...