Gå til innhold

Mannen min drømmer om trekant med en ekstra mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg følte meg unormal siden mine har mast om både trekanter, partnerbytte osv. Men tydeligvis er det flere som har partnere som har gjort det. :( 

Trekanter og partnerbytte kan helt sikkert være spennende og fint når alle parter vil det og er komfortable med det. :)

Men nå kjenner jeg at jeg er ekstra glad i kjæresten min som er mer enn fornøyd med vårt sikkert noe kjedelige sexliv og sier at han klarer seg lenge med at det er bare oss to i sengen. :wub: Men vi trives veldig godt som vi har det begge to altså - jeg sier som Åge Aleksandersen i "Hymne til de mørke soverom":

De e' riktig nok itj så veldig komplisert

men de e' kjent og kjært

trygt og godt

og lite komplisert

:wub:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Mina1 skrev:

Verste var maset om trekanten med en prostituert. Han sa at hun var klar til å bli med til meg. Jeg ba han da ryke og reise med henne. Han kom alene til meg og sa at det var kun humor fra hans side da jeg fortalte hvor ekkelt det var. Men jeg tror faktisk at det ikke var humor. Tror han mente det men sa at det var humor for han merket at jeg reagerte  

Høres ikke ut som humor nei. Jeg synes også at den var klart drøyest.

Artig at exen din maste om partnerbytte, men ble sjalu. Litt som å hoppe i vannet og bli overasket over at det er vått. Fortid er nå fortid uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Gargamel skrev:

Høres ikke ut som humor nei. Jeg synes også at den var klart drøyest.

Artig at exen din maste om partnerbytte, men ble sjalu. Litt som å hoppe i vannet og bli overasket over at det er vått. Fortid er nå fortid uansett.

Fortiden er en del av minneboken og livet mitt uansett. Noe man lærer av på godt og vondt. 

Dette er to ulike ekser da. Min første mann i livet ønsket partnerbytte. Han påsto at han slet med det i etterkant. Men jeg tror ikke at han var sjalu på annet enn at han følte redsel for at han andre var mer likt av meg. Jeg tror ikke at han egentlig var sjalu. Men ingen av oss ville ha partnerbytte igjen. Det var det fornuftige vi kom frem til. Så man lærer selv om forholdet røk desverre. 

En annen eks sa at han ikke likte verken bdsm eller trekanter / partnerbytte eller prostituerte. Men det viste seg at alt ikke stemte. Plutselig innrømmet han at han ville ha sex med en prostituert som han hadde klar og kunne ta med fra byen. En fin dame fra Latvia. Han ville også ha meg med på partnerbytte men jeg sa nei. Han sa at han ikke likte bdsm men det viste seg at det var det eneste han ville ha tilslutt med harde slag på meg og blåmerker. Det tennte han. Mye rare lyster.

Men per i dag så er det nok myk kjærlig sex som står på ønskelisten min sammen med kun en mann. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Trekanter og partnerbytte kan helt sikkert være spennende og fint når alle parter vil det og er komfortable med det. :)

Men nå kjenner jeg at jeg er ekstra glad i kjæresten min som er mer enn fornøyd med vårt sikkert noe kjedelige sexliv og sier at han klarer seg lenge med at det er bare oss to i sengen. :wub: Men vi trives veldig godt som vi har det begge to altså - jeg sier som Åge Aleksandersen i "Hymne til de mørke soverom":

De e' riktig nok itj så veldig komplisert

men de e' kjent og kjært

trygt og godt

og lite komplisert

:wub:

 

Tryggt og godt er det som jeg drømmer om :wub:. Det beste og det er ikke så komplisert som trekanter / og alt det andre er :). . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...