Gå til innhold

Har så lyst til å trene mer, men treneren sier nei.


emilie321

Anbefalte innlegg

Nå er jeg skikkelig igang igjen og jeg har blitt 17 år i hue. Har så lyst til å bare kjøre på, øke både treningsmengde og antall økter. Det er jo så gøy å se framgangen og den gode følelsen jeg har etter treningen. 

Trener bla i en gruppe hvor vi har en godt utdannet trener. Hun er dyktig på alle måter. Hun har sagt at jeg ikke skal trene mer enn 3 ganger i uka foreløpig for at jeg ikke skal møte veggen igjen. Jeg vet jo at hun har rett. Kroppen trenger å bygge seg sakte opp igjen. Ved siden av treningen så har jeg dessuten en del andre ting som tar på kreftene. Greier heller ikke for hektiske dager, blir fort dårligere psykisk hvis det blir for mye inntrykk.

Jeg vet jo at treneren har rett så hvorfor kan jeg ikke bare akseptere det?   Sitter stadig å tenker på hva jeg skal trene neste gang, aller helst vil jeg begynne med to økter om dagen. Hue mitt er helt låst på dette nå, våkner om morgenen med at Yes, nå skal jeg trene. Så blir jeg skuffet fordi det er hviledag. Har vært inne på tanken å "lure" treneren med at jeg tar en økt eller to ekstra i uka, men den jeg lurer er jo meg selv. Hvorfor greier jeg ikke å akseptere at 3 ganger er mer en bra nok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...