Gå til innhold

Ser dere også det? Spådame?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er reklame for det her på dol, har dere sett det? Tok en sjans jeg..det var gratis. 

Nei, ser ikke på reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lillemus skrev:

Bruker adblock så slipper jeg reklamen.

Ok, jeg gjorde også sånn at jeg ikke så reklame før. Men husker ikke hvordan jeg gjorde det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, jeg gjorde også sånn at jeg ikke så reklame før. Men husker ikke hvordan jeg gjorde det nå. 

Det er vel bare å søke opp adblock i google og installerevil jeg tro. Har hatt det i flere år så jeg husker ikke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er reklame for det her på dol, har dere sett det? Tok en sjans jeg..det var gratis. 

Det kommer opp det du har søkt på før, reklamen tilpasses dine individuelle søk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er vel bare å søke opp adblock i google og installerevil jeg tro. Har hatt det i flere år så jeg husker ikke. :) 

Ok. Kan jo prøve det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, XbellaX skrev:

Det kommer opp det du har søkt på før, reklamen tilpasses dine individuelle søk. 

Ok, sånn og forstå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er reklame for det her på dol, har dere sett det? Tok en sjans jeg..det var gratis. 

Jeg forsøkte den spådamen før. Jeg fikk opp det som jeg leste alle andre fikk opp. Var gratis første gang , men man må betale de neste gangene. Hun spårdde at jeg hadde vært uheldig i kjærlighetslivet mitt, og at det så ut som om vedkommende ønsker meg vondt ( noe som stemmer, men mange andre har fått opp det samme da). Hun spådde at hun så lykke i livet mitt fremover, og i fremtiden. Men at det var en del jeg må jobbe med nå i livet fremover. Hun så for seg at jeg er en veldig snill omsorgsfull person som fortjener det beste. 

Okey: dette har mange andre fått høre, og hun vil ha betalt om man skal høre mer detaljer av henne. Noen sier at det er fake, og et lureri. Jeg leste det på nettet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg forsøkte den spådamen før. Jeg fikk opp det som jeg leste alle andre fikk opp. Var gratis første gang , men man må betale de neste gangene. Hun spårdde at jeg hadde vært uheldig i kjærlighetslivet mitt, og at det så ut som om vedkommende ønsker meg vondt ( noe som stemmer, men mange andre har fått opp det samme da). Hun spådde at hun så lykke i livet mitt fremover, og i fremtiden. Men at det var en del jeg må jobbe med nå i livet fremover. Hun så for seg at jeg er en veldig snill omsorgsfull person som fortjener det beste. 

Okey: dette har mange andre fått høre, og hun vil ha betalt om man skal høre mer detaljer av henne. Noen sier at det er fake, og et lureri. Jeg leste det på nettet. 

 

Selvfølgelig er det lureri. Det hun sa er jo hare svada som passer på de fleste...

Anonymkode: 4fa9a...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg forsøkte den spådamen før. Jeg fikk opp det som jeg leste alle andre fikk opp. Var gratis første gang , men man må betale de neste gangene. Hun spårdde at jeg hadde vært uheldig i kjærlighetslivet mitt, og at det så ut som om vedkommende ønsker meg vondt ( noe som stemmer, men mange andre har fått opp det samme da). Hun spådde at hun så lykke i livet mitt fremover, og i fremtiden. Men at det var en del jeg må jobbe med nå i livet fremover. Hun så for seg at jeg er en veldig snill omsorgsfull person som fortjener det beste. 

Okey: dette har mange andre fått høre, og hun vil ha betalt om man skal høre mer detaljer av henne. Noen sier at det er fake, og et lureri. Jeg leste det på nettet. 

 

Ok. Jeg fikk to e.poster, den ene var at jeg skulle få en talisman og den andre var "Klikk her", tørte ikke det. Samboeren min sa det var noe tull. Men trakk jo tre kort i begynnelsen som hun spådde meg i, virket som det gikk automatisk? Og hun skulle passe på meg? Skrev hun det til deg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere borte fra spådamer !!!!!!!!!!!!! Det er ikke så uskyldig som dere tror. feks har personer som har blitt spådd å få to barn opplevd at den tredje gangen de ble gravid så spontanabortere de. Spådommen måtte brytes før de kunne få flere barn. Noen spådamer er inne i det okkulte og driver på meg magi . De kaller det hvit magi og at det er bare av det gode men så er det svart magi og ikke noe godt. Vær nøye med hvem du åpner deg opp for. 

Anonymkode: 2b655...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så uskyldig som dere tror. feks har personer som har blitt spådd å få to barn opplevd at den tredje gangen de ble gravid så spontanabortere de.

Anonymkode: 2b655...fe3

Det er helt vanlig at graviditeter ender med spontanabort. Det har nøyaktig ingenting med spådommer å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hold dere borte fra spådamer !!!!!!!!!!!!! Det er ikke så uskyldig som dere tror. feks har personer som har blitt spådd å få to barn opplevd at den tredje gangen de ble gravid så spontanabortere de. Spådommen måtte brytes før de kunne få flere barn. Noen spådamer er inne i det okkulte og driver på meg magi . De kaller det hvit magi og at det er bare av det gode men så er det svart magi og ikke noe godt.

Dette er bare overtro!

Anonymkode: 4fa9a...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hold dere borte fra spådamer !!!!!!!!!!!!! Det er ikke så uskyldig som dere tror. feks har personer som har blitt spådd å få to barn opplevd at den tredje gangen de ble gravid så spontanabortere de. Spådommen måtte brytes før de kunne få flere barn. Noen spådamer er inne i det okkulte og driver på meg magi . De kaller det hvit magi og at det er bare av det gode men så er det svart magi og ikke noe godt. Vær nøye med hvem du åpner deg opp for. 

Anonymkode: 2b655...fe3

Ærlig talt. Hva er vitsen med å skrive slikt tull?! Du risikerer å ødelegge for kvinner som har hatt en spontanabort og tror på dette vissvasset, de sliter nok som det er om de ikke skal få tredd nedover hodet at de selv er skyld i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vises det oftest forskjellig reklame etter hva du søker etter på f.eks Google. Jeg har søkt mye på studielitteratur i det siste og får nå kun opp reklame med nettopp studiebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Andreaswell skrev:

Nå vises det oftest forskjellig reklame etter hva du søker etter på f.eks Google. Jeg har søkt mye på studielitteratur i det siste og får nå kun opp reklame med nettopp studiebøker.

Ja det er vel her som med FB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg søkte på skilsmisse og barnebidrag  en gang (pga nysgjerrighet på noe). Da fikk jeg masse annonser for C-date, Møteplassen og gifteklare, russiske damer i passende alder:unsure:

De som annonserer vet/tror mye om brukeren. Det er ikke *helt* utenkelig at spådommene også er litt tilpasset. Teknologien er der, og annonsørene sitter på dataene. Det kan også være helt generiske spådommer, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...