Gå til innhold

Ser dere også det? Spådame?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg søkte på skilsmisse og barnebidrag  en gang (pga nysgjerrighet på noe). Da fikk jeg masse annonser for C-date, Møteplassen og gifteklare, russiske damer i passende alder:unsure:

De som annonserer vet/tror mye om brukeren. Det er ikke *helt* utenkelig at spådommene også er litt tilpasset. Teknologien er der, og annonsørene sitter på dataene. Det kan også være helt generiske spådommer, så klart.

Jeg husker min bror hadde en katalog med russiske gifteklare damer,det ble helt søkt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
På 26.8.2017 den 18.29, Lillemus skrev:

Det er vel bare å søke opp adblock i google og installerevil jeg tro. Har hatt det i flere år så jeg husker ikke. :) 

på mobil kan man bruke firefox og der kan man ha addblock i utvidelene i firefox appen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg fikk to e.poster, den ene var at jeg skulle få en talisman og den andre var "Klikk her", tørte ikke det. Samboeren min sa det var noe tull. Men trakk jo tre kort i begynnelsen som hun spådde meg i, virket som det gikk automatisk? Og hun skulle passe på meg? Skrev hun det til deg og?

Jeg husker ikke... men det var de tre kortene som jeg trakk..  Hun skrev noe om at jeg måtte slappe helt av for alt ville bli bra. Hun kunne fortelle at hun kunne se at jeg har vært gjennom noe som jeg overhodet ikke fortjente. Men at det ville bli mye lykke i livet mitt. Mener at det sto noe om at hun skulle passe på meg og hehe. Husker ikke helt. 

Jeg søkte opp navnet hennes og diskusjoner om folk som diskuterer henne. De skrev at de fleste fikk de svarene som jeg fikk. Og det sto at hun ikke er synsk men driver å tjener penger på dette ... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det lureri. Det hun sa er jo hare svada som passer på de fleste...

Anonymkode: 4fa9a...af8

Ja for de fleste som ønsker å bli spådd.. ønsker deg nok fordi det er noe som de har stresset med og håper på at noe spennende og lykkelig skjer. Sant det :). Derfor er det nok lureri . Og fordi jeg faktisk sliter med å tro på spådamer. Jeh har selv møtt noen som hevdet de var synske men de tok feil og var helt usikker og av og til våget de ikke å si noe hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, stjernestøv skrev:

Men trakk jo tre kort i begynnelsen som hun spådde meg i, virket som det gikk automatisk? 

Det er nok et program som styrer både trekningen og svarene som hører til. Det er såpass mange kort i en kortstokk at det blir en viss variasjon. Det er veldig enkelt å skrive et program som trekker tre av 52 (eller et annet antall) kort og deretter setter sammen en tekst ut fra resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Tror ikke på sånne ting. Det stod i lokalavisen om en lokalpolitiker som hadde engasjert en spådame og det ble ikke greit etter hva som avisen meldte.

Hva skal ikke ramme verden kan det virke som. Man kan like gjerne spå seg selv i kaffegrut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg husker ikke... men det var de tre kortene som jeg trakk..  Hun skrev noe om at jeg måtte slappe helt av for alt ville bli bra. Hun kunne fortelle at hun kunne se at jeg har vært gjennom noe som jeg overhodet ikke fortjente. Men at det ville bli mye lykke i livet mitt. Mener at det sto noe om at hun skulle passe på meg og hehe. Husker ikke helt. 

Jeg søkte opp navnet hennes og diskusjoner om folk som diskuterer henne. De skrev at de fleste fikk de svarene som jeg fikk. Og det sto at hun ikke er synsk men driver å tjener penger på dette ... 

 

Å hun her var spansk tror jeg, fikk noe på e.post og men følte ikke det stemte. Handlet om forhold og penger, et er ikke det jeg er opptatt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne spåkonen kom opp som reklame på siden her. Vet ikke om vi prater om hun samme, men jeg leste at hun var italiensk. Jeg elsker italia, og italienere altså, men jeg tror at hun her driver business av noe hun ikke er.. altså klarsynt. Og det tror jeg de andre klarsynte gjør også. Selvsagt kan jeg ta feil, men jeg sliter med å tro på dem ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mina1 skrev:

Denne spåkonen kom opp som reklame på siden her. Vet ikke om vi prater om hun samme, men jeg leste at hun var italiensk. Jeg elsker italia, og italienere altså, men jeg tror at hun her driver business av noe hun ikke er.. altså klarsynt. Og det tror jeg de andre klarsynte gjør også. Selvsagt kan jeg ta feil, men jeg sliter med å tro på dem ;) 

Ok. Jeg hadde ikke tro på henne, men har hatt tro på andre. De som kan det de driver med og ikke er generelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg hadde ikke tro på henne, men har hatt tro på andre. De som kan det de driver med og ikke er generelle. 

Jeg kunne jo ønske at hun hadde rett da.. for hun så lykke og bra ting for meg. Men jeg tror ikke på henne. Tror hun sier det samme til de fleste utifra hva jeg har lest om henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg kunne jo ønske at hun hadde rett da.. for hun så lykke og bra ting for meg. Men jeg tror ikke på henne. Tror hun sier det samme til de fleste utifra hva jeg har lest om henne. 

Ja jeg og skulle jo få lykke osv, hun skulle passe på meg. Men det stemte ikke helt det jeg fikk på e.post, mulig hun var italiensk. Jeg mener de må si noe personlig og, ikke bare generelt. Jeg kom til å få vanskeligheter, noen som stakk kjepper i hjulene for meg. Og jeg måtte ikke fortelle om min spådom til andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg og skulle jo få lykke osv, hun skulle passe på meg. Men det stemte ikke helt det jeg fikk på e.post, mulig hun var italiensk. Jeg mener de må si noe personlig og, ikke bare generelt. Jeg kom til å få vanskeligheter, noen som stakk kjepper i hjulene for meg. Og jeg måtte ikke fortelle om min spådom til andre. 

Det var en som stakk kjepper i hjulene for meg også som jeg kom til å få vanskeligheter med dersom jeg ikke håndterte det riktig her og. ;) . Jeg har lest at omtrent alle får det svaret 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det var en som stakk kjepper i hjulene for meg også som jeg kom til å få vanskeligheter med dersom jeg ikke håndterte det riktig her og. ;) . Jeg har lest at omtrent alle får det svaret 

Å, er vel det samme til alle da, det blir for dumt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å, er vel det samme til alle da, det blir for dumt :) 

ja leste på et annet forum at de andre også fikk høre at det var en som stakk kjepper i hjulene deres... ;) . Så det er visst ganske vanlig å få det svaret ..... Og nå sier du at du har fått det samme svaret også... hehe.. Nei dette blir for dumt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

ja leste på et annet forum at de andre også fikk høre at det var en som stakk kjepper i hjulene deres... ;) . Så det er visst ganske vanlig å få det svaret ..... Og nå sier du at du har fått det samme svaret også... hehe.. Nei dette blir for dumt :D 

Uff ja det gjør det ;) Husker ei an og, Maria Duval, bare tull...mye tull der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Uff ja det gjør det ;) Husker ei an og, Maria Duval, bare tull...mye tull der ute. 

Ja, det er utrolig mye juks i den virksomheten, tror jeg. 

Vi kunne jo av og til ønske at vi kunne bli spådd skikkelig og få vite ting som vi lurer på. Men desverre er det nok mye tull.

Haha, hvis ikke vi to skal stikke kjepper i hjulene for hveandre nå, slik at spåkona får oppfyllt av at hun har rett :lol:. Tøyser hehe. :P;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Ja, det er utrolig mye juks i den virksomheten, tror jeg. 

Vi kunne jo av og til ønske at vi kunne bli spådd skikkelig og få vite ting som vi lurer på. Men desverre er det nok mye tull.

Haha, hvis ikke vi to skal stikke kjepper i hjulene for hveandre nå, slik at spåkona får oppfyllt av at hun har rett :lol:. Tøyser hehe. :P;)

 

Ja noen stjal jo navnet Maria Duval, de tjente millioner på det. 

Jeg traff ei skikkelig en gang, hun kunne se min fortid. Hun hjalp meg, men tror ikke jeg var flink nok. 

Hehe ja, vi må ikke stikke kjepper i hjulene hos hverandre :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja noen stjal jo navnet Maria Duval, de tjente millioner på det. 

Jeg traff ei skikkelig en gang, hun kunne se min fortid. Hun hjalp meg, men tror ikke jeg var flink nok. 

Hehe ja, vi må ikke stikke kjepper i hjulene hos hverandre :D 

Ja, tror det er ren business. Til og med meg og deg kunne drevet på med det samme :) . 

Er spennende om noen synske virkelig har rett ja. Jeg er nyskjerrig på om noen virkelig kan se det. Og du har jo en erfaring der en person så din fortid. Og da vet jo du om hun hadde rett. Spennende faktisk. 

Nei , den spådama skal ikke få sin spådom oppfyllt. Vi stikker ingen kjepper i hjulene hos hveandre. :D. Eneste hun skal få rett på er at hun kunne se mye lykke for oss (det er det eneste jeg tror på :) .) 

 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...