Gå til innhold

Ser dere også det? Spådame?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja, tror det er ren business. Til og med meg og deg kunne drevet på med det samme :) . 

Er spennende om noen synske virkelig har rett ja. Jeg er nyskjerrig på om noen virkelig kan se det. Og du har jo en erfaring der en person så din fortid. Og da vet jo du om hun hadde rett. Spennende faktisk. 

Nei , den spådama skal ikke få sin spådom oppfyllt. Vi stikker ingen kjepper i hjulene hos hveandre. :D. Eneste hun skal få rett på er at hun kunne se mye lykke for oss. Det er det eneste jeg tror på :) . 

 

 

Ja men kunne aldri lurt folk på den måten. 

Jeg tror nok det finnes folk med slike evner,men de som virkelig kan det er i fåtall. Spå i kort kan vi alle gjøre, det betyr ikke at de har evner...tror jeg da. Det var utrolig hva som stemte hos den dama, hun så da min nåtid også...ting jeg ikke så. Hun jobbet med meg en stund,sa jeg måtte vente med det åndelige til ungene ble voksne. Var jo 90 % åndelig da sa hun, 10 % igjen til resten. Det går jo ikke. 

Ja vi får tro på at vi får masse lykke ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja men kunne aldri lurt folk på den måten. 

Jeg tror nok det finnes folk med slike evner,men de som virkelig kan det er i fåtall. Spå i kort kan vi alle gjøre, det betyr ikke at de har evner...tror jeg da. Det var utrolig hva som stemte hos den dama, hun så da min nåtid også...ting jeg ikke så. Hun jobbet med meg en stund,sa jeg måtte vente med det åndelige til ungene ble voksne. Var jo 90 % åndelig da sa hun, 10 % igjen til resten. Det går jo ikke. 

Ja vi får tro på at vi får masse lykke ;) 

Det er sant. Vi velger å tro på lykke 😉👍😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
17 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg husker ikke... men det var de tre kortene som jeg trakk..  Hun skrev noe om at jeg måtte slappe helt av for alt ville bli bra. Hun kunne fortelle at hun kunne se at jeg har vært gjennom noe som jeg overhodet ikke fortjente. Men at det ville bli mye lykke i livet mitt. Mener at det sto noe om at hun skulle passe på meg og hehe. Husker ikke helt. 

Jeg søkte opp navnet hennes og diskusjoner om folk som diskuterer henne. De skrev at de fleste fikk de svarene som jeg fikk. Og det sto at hun ikke er synsk men driver å tjener penger på dette ... 

 

jeg ringte en gang til en spådame på experthjelp.no, og spurte om lottorekka. hun ramset opp tallene til lottoen på lørdagen som kom, men det var helt feil tall da lørdagen kom. jrg fikk en regning etterpå, på over 700 kr.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

jeg ringte en gang til en spådame på experthjelp.no, og spurte om lottorekka. hun ramset opp tallene til lottoen på lørdagen som kom, men det var helt feil tall da lørdagen kom. jrg fikk en regning etterpå, på over 700 kr.

Ja det er helt sikker så mye juks og lureri med spådamene.... helt klart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg ringte en gang til en spådame på experthjelp.no, og spurte om lottorekka. hun ramset opp tallene til lottoen på lørdagen som kom, men det var helt feil tall da lørdagen kom. jrg fikk en regning etterpå, på over 700 kr.

De på experthjelp.no har jeg ikke tro på. Lurte på å gå til et medium som kommer her, men de tolker jo readings ulikt. Jeg vil ikke høre om meg selv og hvem jeg er, det vet jeg. Vil høre fra avdøde,men en stemme sa i dag i hodet"Why go too a medium, you are a medium". "Yea right" tenkte jeg. Men snakket med min bestemor i natt da telepatisk tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste forstår jo at en sjelden gang går tilfeldighetene ens egen vei. Noe ingen trenger noen spådame eller spåmann til å skjønne.

Skulle jeg spå valget blir det i styrke:

Senterpartiet gjør brakvalg

Høyre gjør braktilbakegang

Fremskritsspartiet nær sperregrensen

Venstre under sperregrensen

Miljøpartiet god vind i seilene

Helsepartiet inn på vippen

Arbeiderpartiet igjen tilbake i ringen

Kristelig Folkepartiet med god fart inn i grupperom og forhandlinger

 Øvrige restarter  kraftig fremover men forhåndsstemmene er ikke på plass før om noen dager

Best før: 11 september

Spåpartiet😊

 

 

Anonymkode: d6b75...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius

Jeg spår heller meg selv da enn å betale andre for å gjøre det. Jeg leste i tarotkort for en venninde en gang. Det fremsto som ett veldig kaotisk legg og mange av kortene handler om penger. Jeg sa det til henne og da fortalte hun at hun var i ferd med å blir personlig konkurs. Kanskje jeg skal begynne å lese igjen. Kan jo lage en ledetråd her hvis noen vil 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/28/2017 den 20.24, stjernestøv skrev:

De på experthjelp.no har jeg ikke tro på. Lurte på å gå til et medium som kommer her, men de tolker jo readings ulikt. Jeg vil ikke høre om meg selv og hvem jeg er, det vet jeg. Vil høre fra avdøde,men en stemme sa i dag i hodet"Why go too a medium, you are a medium". "Yea right" tenkte jeg. Men snakket med min bestemor i natt da telepatisk tror jeg. 

For det første finnes ikke "ekte" medier, men det vet jeg du ikke vil høre på.

 

For det andre er det aller meste av det som tilbys av slike tjenester bare humbug, og dyr sådan. En liten andel av de som tilbyr slike tjenester tror vel på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Xtra skrev:

For det første finnes ikke "ekte" medier, men det vet jeg du ikke vil høre på.

 

For det andre er det aller meste av det som tilbys av slike tjenester bare humbug, og dyr sådan. En liten andel av de som tilbyr slike tjenester tror vel på det selv.

Hva er Lisa Williams da? 

Ja mye er humbug,noen tror på det selv...ja mange, men ikke alle av dem kan det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, BamseLiten skrev:

Jeg spår heller meg selv da enn å betale andre for å gjøre det. Jeg leste i tarotkort for en venninde en gang. Det fremsto som ett veldig kaotisk legg og mange av kortene handler om penger. Jeg sa det til henne og da fortalte hun at hun var i ferd med å blir personlig konkurs. Kanskje jeg skal begynne å lese igjen. Kan jo lage en ledetråd her hvis noen vil 🙄

Ja har jo tarotkort jeg også,men det er lenge siden jeg har brukt dem. Har også englekort, de er fine å ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva er Lisa Williams da? 

Ja mye er humbug,noen tror på det selv...ja mange, men ikke alle av dem kan det. 

Kjenner ikke til Lisa Williams og har ikke tenkt å bruke tid på å finne ut av det - jeg tror ikke på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

Kjenner ikke til Lisa Williams og har ikke tenkt å bruke tid på å finne ut av det - jeg tror ikke på sånt.

Nei og den som ikke leter finner ikke, hvordan kan du da uttale deg om det finnes ekte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva er Lisa Williams da? 

For veldig mange av oss er hun først og fremst en som påstår at hun kan snakke med de døde.  Der stopper interessen for skeptikere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, laban skrev:

For veldig mange av oss er hun først og fremst en som påstår at hun kan snakke med de døde.  Der stopper interessen for skeptikere. 

Ok, så sånn er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg fikk nylig mail med etterlysninger fra hun spåkonen. Hun hadde håpet på at jeg fulgte med på hva hun hadde å komme med videre, og at jeg ville betale en sum for å få vite mer. Selv om du møter noen hindere på din vei så håper jeg at du kan følge med hva jeg har å si skrev hun..... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg fikk nylig mail med etterlysninger fra hun spåkonen. Hun hadde håpet på at jeg fulgte med på hva hun hadde å komme med videre, og at jeg ville betale en sum for å få vite mer. Selv om du møter noen hindere på din vei så håper jeg at du kan følge med hva jeg har å si skrev hun..... ;) 

Ja, hun gir seg ikke hos meg heller, er jo desperat. Sender e.post etter e.post, er nok noe organisert det der ikke en kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja, hun gir seg ikke hos meg heller, er jo desperat. Sender e.post etter e.post, er nok noe organisert det der ikke en kvinne. 

Nei,  jeg tror ikke på den spådamen. Jeg kunne ønske at jeg kom i kontakt med en klarsynt som var ekte, men jeg tror det er mye fake der ute. Er veldig nyskjerrig på å høre hva en klarsynt kan se osv. Men mye fake klarsynte garantert. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Nei,  jeg tror ikke på den spådamen. Jeg kunne ønske at jeg kom i kontakt med en klarsynt som var ekte, men jeg tror det er mye fake der ute. Er veldig nyskjerrig på å høre hva en klarsynt kan se osv. Men mye fake klarsynte garantert. 

Alle er nok fake, vil jeg tro.

Anonymkode: 52272...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...