Gå til innhold

Ser dere også det? Spådame?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Nei,  jeg tror ikke på den spådamen. Jeg kunne ønske at jeg kom i kontakt med en klarsynt som var ekte, men jeg tror det er mye fake der ute. Er veldig nyskjerrig på å høre hva en klarsynt kan se osv. Men mye fake klarsynte garantert. 

Ja mye tull der ute, men de ekte finnes og men de går ikke rundt og reklamerer for seg selv. Men folk som kan fortelle ting om oss vi alt vet,hva skal vi med det? Vi har svarene selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja mye tull der ute, men de ekte finnes og men de går ikke rundt og reklamerer for seg selv. Men folk som kan fortelle ting om oss vi alt vet,hva skal vi med det? Vi har svarene selv. 

Det er sant. Vi klarer oss uten å bli spådd. 

Jeg husker en gang min søster fortalte meg om en kamerat i klassen hennes på videregående. Altså dette er lenge siden. Hun fortalte at han var nyskjerrig på å bli spådd. Gikk til en spåkone, og hun fortalte han at han kom til å dø som 59 åring i en bilulykke. Akkurat det er jo ikke det man ønsker å høre når man blir spådd. Og tenk om det er usant.. og tenk om han tror på det.. og det er jo farlig å tro på det og.. for da kan det lettere skje en ulykke som følge av troen. Så for hans vedkommende er det viktig å tenke at dette er usant, og tro det. Hadde jeg vært han så hadde jeg angret hele spåkone-besøket. .. Så akkurat det å få slike distre beskjeder er det vel ingen av oss som ønsker å få høre. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Vi klarer oss uten å bli spådd. 

Jeg husker en gang min søster fortalte meg om en kamerat i klassen hennes på videregående. Altså dette er lenge siden. Hun fortalte at han var nyskjerrig på å bli spådd. Gikk til en spåkone, og hun fortalte han at han kom til å dø som 59 åring i en bilulykke. Akkurat det er jo ikke det man ønsker å høre når man blir spådd. Og tenk om det usant.. og tenk om han tror på det.. og det er jo farlig å tro på det og.. for da kan det lettere skje en ulykke som følge av troen. Så for hans vedkommende er det viktig å tenke at dette er usant, og tro det. Hadde jeg vært han så hadde jeg angret hele spåkone-besøket. .. 

Ja, vet ikke om jeg har så mye tro på spåing. Virkeligheten kan forandre seg hele tiden, det spørs hvilke vei man tar. 

Og sånt som det er jo uetisk...det han var ute for. 

Har englekort jeg, de kommer med positive ting. Men fikk jo "Beskytt deg selv" for noen dager siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja, vet ikke om jeg har så mye tro på spåing. Virkeligheten kan forandre seg hele tiden, det spørs hvilke vei man tar. 

Og sånt som det er jo uetisk...det han var ute for. 

Har englekort jeg, de kommer med positive ting. Men fikk jo "Beskytt deg selv" for noen dager siden. 

Jeg husker at da jeg var tenåring så spådde jeg meg selv med kortstokk helt til jeg fikk det som jeg ville :D. 

Det var sånn ja og nei: foreks 2 var ja, og 3 var nei, og 4 var ja, også stillte jeg spørsmål. Jeg ville jo spå meg selv til å vinne drømmeprinsen min. Var en som jeg var så forelsket i.... Det var jo ikke noe mer i det enn at jeg var avstandsforelsket. Nå når laget meg en tinder i sommer så fikk jeg "match" med min "første forelskelse i livet mitt". Men ingen av oss sier et ord. Jeg tør ikke... Men var morsomt... Og jeg hadde sittet å spådd og spådd om han og meg i tenårene ;) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg husker at da jeg var tenåring så spådde jeg meg selv med kortstokk helt til jeg fikk det som jeg ville :D. 

Det var sånn ja og nei: foreks 2 var ja, og 3 var nei, og 4 var ja, også stillte jeg spørsmål. Jeg ville jo spå meg selv til å vinne drømmeprinsen min. Var en som jeg var så forelsket i.... Det var jo ikke noe mer i det enn at jeg var avstandsforelsket. Nå når laget meg en tinder i sommer så fikk jeg "match" med min "første forelskelse i livet mitt". Men ingen av oss sier et ord. Jeg tør ikke... Men var morsomt... Og jeg hadde sittet å spådd og spådd om han og meg i tenårene ;) :lol:

Jeg brukte ring med hårstrå i i tenårene :D Senere fikk jeg pendel, men har ikke tro på det heller lenger. Har blitt mer skeptisk med årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg brukte ring med hårstrå i i tenårene :D Senere fikk jeg pendel, men har ikke tro på det heller lenger. Har blitt mer skeptisk med årene...

Hehe.. ja vi er morsomme.. alt vi gjør for å forsøke å spå oss selv :D . Morsomt . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Hehe.. ja vi er morsomme.. alt vi gjør for å forsøke å spå oss selv :D . Morsomt . 

Ja for å forstå oss selv antagelig ;) Nei nå er det leggetid her, det verker overalt! Du må ha en god natt og sove godt <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja for å forstå oss selv antagelig ;) Nei nå er det leggetid her, det verker overalt! Du må ha en god natt og sove godt <3 

Hyggelig å prate med deg, stjernestøv :). Du er herlig!. Du må ha en god natt og sove godt <3 :) . Håper på at morgendagen blir fin for oss begge! . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mina1 skrev:

Hyggelig å prate med deg, stjernestøv :). Du er herlig!. Du må ha en god natt og sove godt <3 :) . Håper på at morgendagen blir fin for oss begge! . 

Takk likeså :) Vi får satse på en bra dag i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maggie55 skrev:

Det er bare så synd at ingen tror lenger. Også denne yrkesveien stengt.😊

Det er mange som tror...på både det ene og det andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja, vet ikke om jeg har så mye tro på spåing. Virkeligheten kan forandre seg hele tiden, det spørs hvilke vei man tar. 

Og sånt som det er jo uetisk...det han var ute for. 

Har englekort jeg, de kommer med positive ting. Men fikk jo "Beskytt deg selv" for noen dager siden. 

Såkalt synsk lurt trill rundt.

 

Anonymkode: 52272...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen er spesielt seriøse tenker jeg vi sier.

Anonymkode: 52272...b3d

Tja..jeg er skeptisk når folk sier de er klarsynte da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk likeså :) Vi får satse på en bra dag i dag. 

Har hatt en super dag. Har sett på Sykkel-VM live :) . Det var kult altså :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Har hatt en super dag. Har sett på Sykkel-VM live :) . Det var kult altså :D 

Bra det :D Jeg har sett på neflix :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bra det :D Jeg har sett på neflix :) 

Gøy med netflix også. Det skal jeg også se på :D 

Det var supergøy å stå å heie og se Sykkel-Vm live i dag :D wow.. for en opplevelse. Men nå er det netflix !!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Mina1 skrev:

Gøy med netflix også. Det skal jeg også se på :D 

Det var supergøy å stå å heie og se Sykkel-Vm live i dag :D wow.. for en opplevelse. Men nå er det netflix !!!! 

KOs deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...