Gå til innhold

Hoven inni skjeden/ urinrør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

for 3 år siden fikk jeg for første gang en kul som hang ut av skjeden (samme farge som ellers i området) ble henvist til urolog, ingenting gale med urinrøret, fikk fjernet kul. Kom igjen kort tid etter og har fjernet denne. Fikk ingen svar på hva det var.

problemet er nå at jeg ikke kan putte tampong inn i skjeden for jeg har så vondt.

når jeg kjenner med fing i skjeden så er det akkurat som noe stikker ut i veggen fra magen, på størrelse med to fingre.

det er ømt og dette er selvsagt et stort hinder i mitt liv.

spurte urolog om det var urin røret som var hovent, de gav meg ikke mer svar.

fastlegen vet ikke/ bryr seg ikke.

 

aner ikke hva dette kan være.

Har du noen formenning?

Jeg er midt i 30 årene har ikke født barn.

aldri hatt problemer i underliv før.

 

setter pris på svar.

Anonymkode: 27728...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er vanskelig å tolke hva det har vært. Ut fra din beskrivelse av at du har smerter i skjeden og ikke får inn en tampong, tenkte jeg på en utposning under urinrøret, et divertikkel, men det er ikke bare-bare å fjerne som du har fått gjort.

Noen ganger kan noe av urinrørsåpningen henge ut som en slags polypp, men da er fargen mørkerød, og de er bare få millimeter store. De er ikke inne i skjeden og gir ikke smerter. De er enkle å fjerne.

Hvis du ble henvist fra fastlegen, så har legen fått brev fra urologen med beskrivelse. Du kan be din lege om kopi av brevet (epikrise)

Så jeg kan dessverre ikke komme det nærmere.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...