Gå til innhold

Periodevis unormal mye vannlatning.


Dillyduzit

Anbefalte innlegg

Prøver meg her da kanskje noen andre har noen gode svar som jeg eventuelt kan ta med til fastlegen. 

I perioden mellom 2010-2013 slet jeg mye med hyppig vannlatning, det ble gjort cystoskopi 4 ganger, flere ganger henvist til urolog, gynekolog og hele rekka bortover. Fant ikke ut hva problemet var, før det smått begynte å avta rundt 2014. Sliter mye med UVI, bare i 2017 har jeg vært innom 6 selexid-kurer. Tenkte å spørre legen om Hiprex neste gang jeg er innom (Tar alle forhåndregler, tisser etter sex, ingen vått badetøy, holder meg varm på beina, tranebær, c-vitamin og hele pakken) 

Jeg sliter dog med dårlig B12, folsyre og jernmangel, bruker nå injeksjoner hver 3mnd, og tablettkur på de to siste. 

I periodevis må jeg mye og ofte på do, blodsukker er normalt, spiser og drikker normalt. Det virker nesten som (ut i fra vekt) at jeg holder på mye vann, og kroppen bestemmer seg for å slippe dette noe som resulterer i ørten tusen doturer i løpet av en periode over 2-5 dager. Hva kan dette komme av? Og finnes det noe man kan gjøre for å unngå slike situasjoner? Veldig dumt å ikke komme seg på butikken fordi du sitter med en utrolig vannlatningstrang. 

td;lr 

Må mye på do i perioder, 2-5 dager ved ca 4-5 ukersintervaller. Ingen diabetes, B12mangel, Ppiller (brukt i 6 år), cystoskopi/urolog ingen funn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...