Gå til innhold

Å gå ut å feste.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hva som er normalt? Å gå ut sammen med samboeren eller uten? Jeg var mye ute alene når jeg var ung uten han, jeg likte å danse og det gjorde ikke han. Men nå er det mange år siden jeg har vært ute og, mistet litt lysten på det. Er det sånn når man blir eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare lurer på hva som er normalt? Å gå ut sammen med samboeren eller uten? Jeg var mye ute alene når jeg var ung uten han, jeg likte å danse og det gjorde ikke han. Men nå er det mange år siden jeg har vært ute og, mistet litt lysten på det. Er det sånn når man blir eldre?

Jeg har aldri vært på fest.

Anonymkode: a56b4...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært på fest.

Anonymkode: a56b4...c55

Ok. Jo jeg fikk det plutselig for meg, nå går jeg ut. Pyntet meg og hørte musikk og stakk ut alene, traff alltid noen kjente eller ukjente. Bare jeg fikk danse var jeg fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare lurer på hva som er normalt? Å gå ut sammen med samboeren eller uten? Jeg var mye ute alene når jeg var ung uten han, jeg likte å danse og det gjorde ikke han. Men nå er det mange år siden jeg har vært ute og, mistet litt lysten på det. Er det sånn når man blir eldre?

Det er vanlig både å gå alene og med samboer/ektefelle, og det er vanlig å ikke gå ut i det hele tatt.

 

Jeg gikk ut mye mer da jeg var yngre, det skyltes først og fremst livssituasjon, men også alder, kanskje. Nå går jeg i mellom ut både med mann og med venninner (sjelden samtidig), men det blir sjelden 'ut på byen', slik jeg gjorde da jeg var yngre. Nå blir det helst å gå ut og spise og drikke på restaurant og/eller barer. Nattklubb så godt som aldri, kanskje bare når jeg er på venninnetur i utlandet, og det skjer ikke så ofte :rolleyes:.

 

Kan savne "utelivet" i mellom, men har på ingen måte behov for å gå ut hver helg. Behovet hadde nok vært noe større om jeg var singel, naturlig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Det er vanlig både å gå alene og med samboer/ektefelle, og det er vanlig å ikke gå ut i det hele tatt.

 

Jeg gikk ut mye mer da jeg var yngre, det skyltes først og fremst livssituasjon, men også alder, kanskje. Nå går jeg i mellom ut både med mann og med venninner (sjelden samtidig), men det blir sjelden 'ut på byen', slik jeg gjorde da jeg var yngre. Nå blir det helst å gå ut og spise og drikke på restaurant og/eller barer. Nattklubb så godt som aldri, kanskje bare når jeg er på venninnetur i utlandet, og det skjer ikke så ofte :rolleyes:.

 

Kan savne "utelivet" i mellom, men har på ingen måte behov for å gå ut hver helg. Behovet hadde nok vært noe større om jeg var singel, naturlig nok.

Ok. Ja det dabber vel av med årene, behovet for å "slå seg løs". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år fylte jeg 30, og kom tydeligvis i 30 års krisa, om man kan kalle det det. Samtidig med lang ferie fra studier, så har jeg festet ganske mye i sommer. Både med og uten ektefelle. 

Mai, juni, juli og august har jeg festet for et femsifret beløp, hver mnd :blink: Gikk gjennom kontoen for sommermånedene nå og fikk litt bakoversveis. Men det har vært utrolig sosialt, og jeg har fått mange nye venner og bekjentskaper jeg ikke ville vært foruten :) Kan trygd si at min sosiale angst ikke hemmer meg lenger, og det har blant annet festingen hjulpet meg med. Jeg har til og med dratt på byen alene for å møte gamle bekjente. Hadde jeg aldri gjort for et år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Andreaswell skrev:

I år fylte jeg 30, og kom tydeligvis i 30 års krisa, om man kan kalle det det. Samtidig med lang ferie fra studier, så har jeg festet ganske mye i sommer. Både med og uten ektefelle. 

Mai, juni, juli og august har jeg festet for et femsifret beløp, hver mnd :blink: Gikk gjennom kontoen for sommermånedene nå og fikk litt bakoversveis. Men det har vært utrolig sosialt, og jeg har fått mange nye venner og bekjentskaper jeg ikke ville vært foruten :) Kan trygd si at min sosiale angst ikke hemmer meg lenger, og det har blant annet festingen hjulpet meg med. Jeg har til og med dratt på byen alene for å møte gamle bekjente. Hadde jeg aldri gjort for et år siden!

Ok hatt det travelt du da :D 

Min sosiale angst forsvant når jeg var full og jeg var fri, herlig :) Men nervene kom jo etterpå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok hatt det travelt du da :D 

Min sosiale angst forsvant når jeg var full og jeg var fri, herlig :) Men nervene kom jo etterpå da. 

Jeg gjør heldigvis ikke noe galt når jeg er påvirket, så får ingen nerver etterpå :) I værste fall kan du ta en Vival eller to ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Andreaswell skrev:

Jeg gjør heldigvis ikke noe galt når jeg er påvirket, så får ingen nerver etterpå :) I værste fall kan du ta en Vival eller to ;) 

 

Ja jeg gjorde det før :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Andreaswell skrev:

Jeg gjør heldigvis ikke noe galt når jeg er påvirket, så får ingen nerver etterpå :) I værste fall kan du ta en Vival eller to ;) 

 

Det er ikke nødvendig å gjøre noe galt for å få litt angst når man er i bakrus 😳.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Artig at du spør. Jeg var ute i går og drakk meg helt wasted i en storby i utlandet. Prøvde å føre dype samtaler, men hørte selv at det bare kom svada ut av munnen min. Det var litt gøy også. Utrolig hva folk legger ut om sent på kvelden :P

Heldigvis surret meg bort på vei til den siste baren og tok pirattaxi til hotellet. Det er veldig sjelden at jeg fester sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gargamel skrev:

Artig at du spør. Jeg var ute i går og drakk meg helt wasted i en storby i utlandet. Prøvde å føre dype samtaler, men hørte selv at det bare kom svada ut av munnen min. Det var litt gøy også. Utrolig hva folk legger ut om sent på kvelden :P

Heldigvis surret meg bort på vei til den siste baren og tok pirattaxi til hotellet. Det er veldig sjelden at jeg fester sånn.

Hadde det hyggelig du da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Gargamel skrev:

Hadde det. Skulle bare bremset litt :)

Ok :) Ja det er mye sprøtt folk snakker om sent på kvelden...

Husker alltid folk skulle fortelle så glad de var i meg, folk jeg knapt kjente. Det er iallefall ubehagelig å være edru blant fulle folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ofte jeg går ut og fester, men det hender jo. Både i jobbsammenheng, med mannen eller med venninner. Sist var med jobben for et par uker siden. Først lukket arrangement fra ettermiddag til i 23 tida, så videre på et utested. Hadde det knallgøy :D

Liker egentlig best å være hjemme hos noen sammen med gode venner og gjerne mannen og ha det moro med vin og øl :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, påskelilje skrev:

Ikke så ofte jeg går ut og fester, men det hender jo. Både i jobbsammenheng, med mannen eller med venninner. Sist var med jobben for et par uker siden. Først lukket arrangement fra ettermiddag til i 23 tida, så videre på et utested. Hadde det knallgøy :D

Liker egentlig best å være hjemme hos noen sammen med gode venner og gjerne mannen og ha det moro med vin og øl :P

Ok. Er sikkert koselig med hjemme fest, ta det med ro :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Xtra skrev:

Det er ikke nødvendig å gjøre noe galt for å få litt angst når man er i bakrus 😳.

Nei det er sant, holder å drikke nok :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...