Gå til innhold

Fortiden går utover selvbilde/ tro/ håp


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Du har det sånn du og. Det går i bølgedaler. Det gjør det her og. Jeg er plutselig i bedre humør og plutselig langt nede igjen osv. :)

Ja det er vel sånn livet er, man kan ikke være den samme hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Du har det sånn du og. Det går i bølgedaler. Det gjør det her og. Jeg er plutselig i bedre humør og plutselig langt nede igjen osv. :)

Det er noen som mener at den beste hevnen er å være lykkelig. Du får holde fast ved treningen, jobben, venner og familie. Ta vare på datteren din. Nyte de små tingene. Prøve å ta PR i et løp kanskje. Det er tross alt viktigere enn hva som skjer i hodet på exen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gargamel skrev:

Det er noen som mener at den beste hevnen er å være lykkelig. Du får holde fast ved treningen, jobben, venner og familie. Ta vare på datteren din. Nyte de små tingene. Prøve å ta PR i et løp kanskje. Det er tross alt viktigere enn hva som skjer i hodet på exen din.

Det er sant.  Jeg kan føle skuffelse , sorg , sinne ... fortvilelse over at han brukte tid med meg.  Men jeg er skuffet. Jeg går fortsatt rundt å undrer på om han kommer tilbake for å avslutte på mer verdig måte og prate ut.  Jeg går fortsatt rundt å undrer på om han var singel eller bare ute etter sex pga den eks samboeren som han traff på hjemstedet sitt. Og reiste på ferie med. Eller var han singel? En sak er sikker : Jeg må stoppe å fundere på de spørsmålene. Og bare tenke at det var feil av han å bruke så mye tid på meg når jeg betydde ingenting. Og det var feil av han å si at jeg var hans beste sex og beste date når det umulig kan være sant. 

Beste hevnen er å ikke gi han verdi. Og leve livet videre glad og fornøyd for å være kvitt en mann som ikke var glad i meg etter så mye kontakt. Det beste er å ikke gå rundt å tro at han kan komme tilbake for å prate. Tro at han er som han viste. En sann drittsekk. 

8 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er vel sånn livet er, man kan ikke være den samme hele tiden. 

Det er sant. I dag er jeg glad og litt trist... begge deler. Men jeg har hatt en bra dag!!! :) . Håper du har en fin dag! 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mina1 skrev:

 

Det er sant. I dag er jeg glad og litt trist... begge deler. Men jeg har hatt en bra dag!!! :) . Håper du har en fin dag! 

Jeg har følt meg fjern i dag...i tåkeland og nå er jeg trist for jeg fikk så masse tanker. Men det er jo over, får se på et eller annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har følt meg fjern i dag...i tåkeland og nå er jeg trist for jeg fikk så masse tanker. Men det er jo over, får se på et eller annet. 

Huff... det kommer til å bli bedre. Vet hvordan slike dager er.. Finn deg noe godt å drikke, og kjør på med musikk om du føler for det. Har veldig opp og ned dager jeg også. Vet hvordan det er... Har slike dager jeg også.

Jeg har vært i et familiebesøk, og det fikk meg til å fokusere på noe annet. Har hatt en flott dag slik sett, men de tunge tankene om hvorfor eksen kunne gjøre det han gjorde mot meg henger i systemet, og om han noensinne kommer tilbake for å få en bedre slutt. Men hvorfor skal jeg tro at DEN type mann kommer tilbake... Nei jeg må slutte med det!. Jeg må tenke at han er ikke den som jeg trodde han var. For et tankekjør du .

Men jeg er gladere i dag enn jeg pleier. Jeg er veldig fornøyd med at jeg klarte å ta bussen til byen.. Jeg som er allergisk byen min fordi jeg er redd for å treffe eksen. Hadde med meg et av barna og måtte dra den veien når jeg skulle i familiebesøket , og det gikk bra. Heldigvis møtte jeg ikke på han, men begynte å tenke at om jeg skulle møte på han så er det han som burde være flau, for han har jo sagt at jeg var hans beste sex og date, kun for å få tilgang til sex tydeligvis, helt til han kastet meg "hardt i toaletten , som dopapir, og trakk den fordømte snoren ;):D . Lucky me or lucky him? Velger da å si Lucky me :D 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har følt meg fjern i dag...i tåkeland og nå er jeg trist for jeg fikk så masse tanker. Men det er jo over, får se på et eller annet. 

En låt til deg på en slik dag. Håper den hjelper deg <3 , klem !!!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Huff... det kommer til å bli bedre. Vet hvordan slike dager er.. Finn deg noe godt å drikke, og kjør på med musikk om du føler for det. Har veldig opp og ned dager jeg også. Vet hvordan det er... Har slike dager jeg også.

Jeg har vært i et familiebesøk, og det fikk meg til å fokusere på noe annet. Har hatt en flott dag slik sett, men de tunge tankene om hvorfor eksen kunne gjøre det han gjorde mot meg henger i systemet, og om han noensinne kommer tilbake for å få en bedre slutt. Men hvorfor skal jeg tro at DEN type mann kommer tilbake... Nei jeg må slutte med det!. Jeg må tenke at han er ikke den som jeg trodde han var. For et tankekjør du .

Men jeg er gladere i dag enn jeg pleier. Jeg er veldig fornøyd med at jeg klarte å ta bussen til byen.. Jeg som er allergisk byen min fordi jeg er redd for å treffe eksen. Hadde med meg et av barna og måtte dra den veien når jeg skulle i familiebesøket , og det gikk bra. Heldigvis møtte jeg ikke på han, men begynte å tenke at om jeg skulle møte på han så er det han som burde være flau, for han har jo sagt at jeg var hans beste sex og date, kun for å få tilgang til sex tydeligvis, helt til han kastet meg som dopapir i toalettet og trakk snoren ;) 

 

Ja det blir vel bedre, godt du har hatt en fin dag da :) 

Ja folk er stygge med hverandre, for min del har det vært en lærdom. Jeg vet hvordan jeg ikke skal behandle folk ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

En låt til deg på en slik dag. Håper den hjelper deg <3 , klem !!!! 

 

Tusen takk <3 Ja den passet, og de lysene som svevde der var vakre...minnet meg om "mine" lys. Må tenke på lyset og håpet. Klem tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det blir vel bedre, godt du har hatt en fin dag da :) 

Ja folk er stygge med hverandre, for min del har det vært en lærdom. Jeg vet hvordan jeg ikke skal behandle folk ihvertfall ;)

Jeg har en følelse av at du er en empatisk snill person :) . Merker det på måten du skriver på. :) 

Ja, jeg kan ikke fatte hvorfor folk må være så egoistiske . Jeg kan ikke fatte at min eks ikke kan tenke mer på meg , enn å forlate meg på denne måten. Jeg trodde jo at ærlig talt at han tilbrakte tiden med meg fordi han var glad i meg. Jeg trodde ikke at han ville møte meg så lenge dersom jeg kunne bli "luft for han". Hadde han ville, så kunne han ha bare tatt en samtale/ sende noen mail med meg og vi kunne skilles på bedre måte, men det hadde han enten ikke tid til eller vilje til for han ville jo bare videre på neste dame, utifra hva jeg forsto. Jeg forstår det ikke, men okey: folk kan være riktig så stygge mot hveandre, og det er ikke lett å forstå hvorfor de kan oppføre seg sånn. 

Men men ... jeg må bare slutte å tro at han noensinne kommer tilbake å angrer på det. Og det er jo egentlig mer Lucky me for at jeg ble kvitt en slik type personlighet. For hadde han vist sitt sanne jeg tidligere i kontakten så hadde han vært dumpet!. Så Lucky me :) haha. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tusen takk <3 Ja den passet, og de lysene som svevde der var vakre...minnet meg om "mine" lys. Må tenke på lyset og håpet. Klem tilbake :)

En til fin en til deg :) . Everything starts again :) . Alt blir bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har en følelse av at du er en empatisk snill person :) . Merker det på måten du skriver på. :) 

Ja, jeg kan ikke fatte hvorfor folk må være så egoistiske . Jeg kan ikke fatte at min eks ikke kan tenke mer på meg , enn å forlate meg på denne måten. Jeg trodde jo at ærlig talt at han tilbrakte tiden med meg fordi han var glad i meg. Jeg trodde ikke at han ville møte meg så lenge dersom jeg kunne bli "luft for han". Hadde han ville, så kunne han ha bare tatt en samtale/ sende noen mail med meg og vi kunne skilles på bedre måte, men det hadde han enten ikke tid til eller vilje til for han ville jo bare videre på neste dame, utifra hva jeg forsto. Jeg forstår det ikke, men okey: folk kan være riktig så stygge mot hveandre, og det er ikke lett å forstå hvorfor de kan oppføre seg sånn. 

Men men ... jeg må bare slutte å tro at han noensinne kommer tilbake å angrer på det. Og det er jo egentlig mer Lucky me for at jeg ble kvitt en slik type personlighet. For hadde han vist sitt sanne jeg tidligere i kontakten så hadde han vært dumpet!. Så Lucky me :) haha. 

Takk i likeså :) 

Det er nok vanskelig det med eksen din ja, man legger jo alt i det....et forhold. Håper du klarer å komme deg over han, han fortjener deg ikke. Og det vil nok dukke opp noe bedre, noen for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mina1 skrev:

En til fin en til deg :) . Everything starts again :) . Alt blir bedre! 

Det er og en fin og oppmuntrende sang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk i likeså :) 

Det er nok vanskelig det med eksen din ja, man legger jo alt i det....et forhold. Håper du klarer å komme deg over han, han fortjener deg ikke. Og det vil nok dukke opp noe bedre, noen for deg. 

Ja, jeg klarte å bli så forelsket i han.... Han sjarmerte meg i senk.... Og jeg følte meg som verdens lykkeligste da han gjengjeldte mine følelser, som tatt ut fra en film. Ble knyttet til han desverre. Men jeg var usikker. Jeg var usikker på om han var ærlig. Jeg følte noe var galt, og det var jo det.. Ellers ville det ikke ha endt sånn. Og det skal ikke mye til for å finne en som bryr seg mer enn hva han tydeligvis gjør. Han har grått tårer fordi jeg betydde så mye for han. Jeg var hans desidert beste!. Og nå er jeg hans desidert verste ;). Bedre alene og lykkelig enn sammen med en som er så vinglete. Og ja, skal ikke mye til for å finne noe bedre enn dette, tiltross for at jeg følte meg ekstremt tiltrukket av akkurat den mannen. Men personligheten er til å få frysninger av. Alt blir bedre. 

Du ser : han bor i tankene mine, men jeg håper på at en dag så blir han fjern i tankene :) . Og å fokusere på de som er snille og hyggelige er viktigst :) . 

Jeg håper at du får opp humøret igjen. Stakkars deg. Kjenner meg helt igjen i deg. Vet hvor vondt det er å ha det tungt. Du er flink!. Og skal forsøke å være flink her og. Du inspirerer meg til å tenke mer positivt. Og håper jeg bidrar med å inspirere deg og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, jeg klarte å bli så forelsket i han.... Han sjarmerte meg i senk.... Og jeg følte meg som verdens lykkeligste da han gjengjeldte mine følelser, som tatt ut fra en film. Ble knyttet til han desverre. Men jeg var usikker. Jeg var usikker på om han var ærlig. Jeg følte noe var galt, og det var jo det.. Ellers ville det ikke ha endt sånn. Og det skal ikke mye til for å finne en som bryr seg mer enn hva han tydeligvis gjør. Han har grått tårer fordi jeg betydde så mye for han. Jeg var hans desidert beste!. Og nå er jeg hans desidert verste ;). Bedre alene og lykkelig enn sammen med en som er så vinglete. Og ja, skal ikke mye til for å finne noe bedre enn dette, tiltross for at jeg følte meg ekstremt tiltrukket av akkurat den mannen. Men personligheten er til å få frysninger av. Alt blir bedre. 

Du ser : han bor i tankene mine, men jeg håper på at en dag så blir han fjern i tankene :) . Og å fokusere på de som er snille og hyggelige er viktigst :) . 

Jeg håper at du får opp humøret igjen. Stakkars deg. Kjenner meg helt igjen i deg. Vet hvor vondt det er å ha det tungt. Du er flink!. Og skal forsøke å være flink her og. Du inspirerer meg til å tenke mer positivt. Og håper jeg bidrar med å inspirere deg og :) 

Han virket vinglete ja,du har han i tankene ja...og det må være vanskelig. Men håper det blir bedre for deg etterhvert, kanskje du burde snakke med noen om det? En psykolog? De kan jo hjelpe med tanker de og følelser. Ja jeg tror nok det blir bedre, tid er et viktig element :) 

Takk :) Men det er ikke synd på meg i grunn, men jeg har jo mine tanker om det og. Ja du inspirerer meg til å få det bedre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mina1 skrev:

Og denne er oppmuntrende :)

Oppmuntrende ja :) Har sett på dexter nå, det hjalp litt. Vil ikke gruble/tenke i natt, håper jeg slipper det. Får tenke på lys og se lys, vite at de er rundt meg. 

Så fint profilbilde, fine blomster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Oppmuntrende ja :) Har sett på dexter nå, det hjalp litt. Vil ikke gruble/tenke i natt, håper jeg slipper det. Får tenke på lys og se lys, vite at de er rundt meg. 

Så fint profilbilde, fine blomster :)

Ja, jeg håper det at du ser lyset. Husk at du er et verdifullt menneske <3.! 

Tusen takk, for at du likte profilbilde mitt. Jeg forsøkte å finne et rolig, men et bilde som får humøret til å se lys ;). Et beroliggende bilde med blå blomstre ;). Koselig at du likte det. Jeg synes at ditt profilbilde er kjempestilig!!! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, jeg håper det at du ser lyset. Husk at du er et verdifullt menneske <3.! 

Tusen takk, for at du likte profilbilde mitt. Jeg forsøkte å finne et rolig, men et bilde som får humøret til å se lys ;). Et beroliggende bilde med blå blomstre ;). Koselig at du likte det. Jeg synes at ditt profilbilde er kjempestilig!!! <3 

Tusen takk, du er også verdifull <3 Ikke alltid like lett å forstå det. Jeg ser lys hver kveld når jeg legger meg, det er beroligende og vakkert :) Men hvordan natten blir vet man aldri. 

Ja det er et vakkert og beroligende bilde, det er så mange vakre blomster :) Tingeling ja, hun er en søt skapning som sprer lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tusen takk, du er også verdifull <3 Ikke alltid like lett å forstå det. Jeg ser lys hver kveld når jeg legger meg, det er beroligende og vakkert :) Men hvordan natten blir vet man aldri. 

Ja det er et vakkert og beroligende bilde, det er så mange vakre blomster :) Tingeling ja, hun er en søt skapning som sprer lys :)

Takk Takk :) <3 Ja, det gjør tingeling, .. hun sprer lys... og jeg elsker ditt profilbilde. :) <3 . Utrolig bra bilde!!!! Jeg så på ditt og tenkte: jeg kan jo ikke herme, og finne en tingeling jeg også , så jeg måtte finne på noe annet ;) . Jeg fant blomstene, og håpet på at de var rolige her inne, og at bildet vil falle i smak . Så veldig gøy å høre!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk Takk :) <3 Ja, det gjør tingeling, .. hun sprer lys... og jeg elsker ditt profilbilde. :) <3 . Utrolig bra bilde!!!! Jeg så på ditt og tenkte: jeg kan jo ikke herme, og finne en tingeling jeg også , så jeg måtte finne på noe annet ;) . Jeg fant blomstene, og håpet på at de var rolige her inne, og at bildet vil falle i smak . Så veldig gøy å høre!. 

Hadde ikke gjort noe om du hadde hermet da ;) Men blomstene er vakre de :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...