Gå til innhold

Trening uke 36


emilie321

Anbefalte innlegg

Denne uka ble det bare to økter. Har overnattingsbesøk av datteren pluss at jeg skal i selskap idag, da blir det for mye for meg å dra på trening i tillegg. 

Tirsdag : Svømt  3200 m (1 time og 40 min) + 200 m rolig utsvømming

Fredag : Spenst  Syklet 22 km (1 time) + styrketrening (1 time)

Rett før trening på fredag fikk jeg en trist beskjed, en som har betydd mye for meg  døde dagen før. Hadde mest lyst til å gå hjem å legge meg under dyna, men greide å sette meg på sykkelen istedenfor. Det ble en blytung time, så vidt jeg greide å gjennomføre. Er veldig fornøyd med at jeg greide å gjennomføre økta. Så på slutten av treningsøkten fikk jeg en gladmelding, jeg var ansatt som hjelpetrener.  Er også veldig fornøyd med svømmingen, 200 m lenger enn sist og på samme tid. Gøy å se at formen blir bedre.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble vel egentlig bra:

-5k jogging på mandag 

-11k jogging på torsdag 

-5k jogging i dag. 

-Syklet til jobb Tirsdag

-Trente styrke 2 dager.

Det høres mye ut når man ramser det opp sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dødsfornøyd med denne uka :lol::

Mandag: syklet frem og tilbake til jobb, 14,4 km

Tirsdag: samme som mandag

Onsdag: løp 8,8 km på 1.07 sammen med ei venninne. Litt småkupert et par steder, ellers ganske lett løype.

Torsdag: syklet frem og tilbake til jobb (i pøsregn og shorts begge veier)+ labbet frem og tilbake til koret - 5,8 km. 

Fredag: syklet frem og tilbake til jobb. 

Lørdag: løp 10,4 km på helt flat mark, med ny rekord på 10 km: 1.09.56 :D Bra til å være meg!

Søndag: prøvde meg på 20 minutters intervalltrening baki skogen her. Løp så fort jeg kunne opp noen bratte bakker, og rolig ned igjen 7 ganger opp. 

Fornøyd!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, emilie321 skrev:

Denne uka ble det bare to økter. Har overnattingsbesøk av datteren pluss at jeg skal i selskap idag, da blir det for mye for meg å dra på trening i tillegg. 

Tirsdag : Svømt  3200 m (1 time og 40 min) + 200 m rolig utsvømming

Fredag : Spenst  Syklet 22 km (1 time) + styrketrening (1 time)

Rett før trening på fredag fikk jeg en trist beskjed, en som har betydd mye for meg  døde dagen før. Hadde mest lyst til å gå hjem å legge meg under dyna, men greide å sette meg på sykkelen istedenfor. Det ble en blytung time, så vidt jeg greide å gjennomføre. Er veldig fornøyd med at jeg greide å gjennomføre økta. Så på slutten av treningsøkten fikk jeg en gladmelding, jeg var ansatt som hjelpetrener.  Er også veldig fornøyd med svømmingen, 200 m lenger enn sist og på samme tid. Gøy å se at formen blir bedre.:)

Jeg er ordentlig imponert over svømmeøktene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, frosken skrev:

Jeg er ordentlig imponert over svømmeøktene dine!

Takk! 

Nå liker jeg lange økter. Er ikke den raskeste, men pleier å være seig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, emilie321 skrev:

Takk! 

Nå liker jeg lange økter. Er ikke den raskeste, men pleier å være seig. 

Du imponerer meg med svømming din. Tenkte på den da jeg var ute å løp. :)

Jeg har løpt motbakke onsdagen. Hardt som tusen hehe. Ellers så har jeg løpt 20 km i dag. 2 treninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, emilie321 skrev:

Denne uka ble det bare to økter. Har overnattingsbesøk av datteren pluss at jeg skal i selskap idag, da blir det for mye for meg å dra på trening i tillegg. 

Tirsdag : Svømt  3200 m (1 time og 40 min) + 200 m rolig utsvømming

Fredag : Spenst  Syklet 22 km (1 time) + styrketrening (1 time)

Rett før trening på fredag fikk jeg en trist beskjed, en som har betydd mye for meg  døde dagen før. Hadde mest lyst til å gå hjem å legge meg under dyna, men greide å sette meg på sykkelen istedenfor. Det ble en blytung time, så vidt jeg greide å gjennomføre. Er veldig fornøyd med at jeg greide å gjennomføre økta. Så på slutten av treningsøkten fikk jeg en gladmelding, jeg var ansatt som hjelpetrener.  Er også veldig fornøyd med svømmingen, 200 m lenger enn sist og på samme tid. Gøy å se at formen blir bedre.:)

Flink du er.. 

Jeg er imponert over dere alle sammen folkens. Stå på dere !!!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt ingenting å berette fra uke 36. Formen hangler litt, det var fullt kjør på jobb så jeg var kjempesliten hver kveld og på toppen av det begynte jeg å pusse opp hjemme. Jada, Kommer sterkere tilbake håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg et nytt par sko forresten: Nike Zoom Fly. De har mye demping, og skal samtidig være veldig responsive/raske. Veldig mye hype rundt dem fordi de er en spinoff fra Nikes jakt på en sko som skal bryte 2-timersgrensa for maraton. De føltes litt rare. Nærmere Hoka enn tradisjonell maraton race sko.

Det gikk ikke noe fortere, men det er jo tross alt bare en sko,og det er grenser for hva den kan gjøre. Den var veldig behagelig, og blir en erstatning for Hoka'ene. De har nådd pensjonsalderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg er dødsfornøyd med denne uka :lol::

Mandag: syklet frem og tilbake til jobb, 14,4 km

Tirsdag: samme som mandag

Onsdag: løp 8,8 km på 1.07 sammen med ei venninne. Litt småkupert et par steder, ellers ganske lett løype.

Torsdag: syklet frem og tilbake til jobb (i pøsregn og shorts begge veier)+ labbet frem og tilbake til koret - 5,8 km. 

Fredag: syklet frem og tilbake til jobb. 

Lørdag: løp 10,4 km på helt flat mark, med ny rekord på 10 km: 1.09.56 :D Bra til å være meg!

Søndag: prøvde meg på 20 minutters intervalltrening baki skogen her. Løp så fort jeg kunne opp noen bratte bakker, og rolig ned igjen 7 ganger opp. 

Fornøyd!

 

Ja, den 10 kilometeren var rå. Det var vel 8 minutter raskere enn forrige rekord? Jeg er kjempefornøyd med å kutte et minutt. 

Hvor skal dette ende? ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Ja, den 10 kilometeren var rå. Det var vel 8 minutter raskere enn forrige rekord? Jeg er kjempefornøyd med å kutte et minutt. 

Hvor skal dette ende? ☺️ 

Ja, forbedringen var visst på 08.24 :D

Nei - hvor skal det ende, tro? Håper bare jeg klarer å holde løpeformen, at ikke ryggen eller føttene plutselig svikter igjen.

Men - jeg tenkte å kjøpe meg et par nye sko nå i høst. I fjor vurderte jeg jo Hoka, men havnet på Asics Gel Nimbus. De har vært knallgode, men jeg har lyst til å kunne veksle mellom to par.

Det finnes jo mange forskjellige Hoka...  har du noen tips? Må jo selvsagt spørre i butikken da. Men jeg har brede føtter, antydning til plattfot, og må ha noen til asfaltløping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

 

Det finnes jo mange forskjellige Hoka...  har du noen tips? Må jo selvsagt spørre i butikken da. Men jeg har brede føtter, antydning til plattfot, og må ha noen til asfaltløping.

Jeg har Hoka Clifton. Jeg valgte dem fordi de får toppscore av de som tester sko. Hoka selv skryter mest av Clayton. Hoka  er ganske romslige, så det går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg fikk meg et nytt par sko forresten: Nike Zoom Fly. De har mye demping, og skal samtidig være veldig responsive/raske. Veldig mye hype rundt dem fordi de er en spinoff fra Nikes jakt på en sko som skal bryte 2-timersgrensa for maraton. De føltes litt rare. Nærmere Hoka enn tradisjonell maraton race sko.

Det gikk ikke noe fortere, men det er jo tross alt bare en sko,og det er grenser for hva den kan gjøre. Den var veldig behagelig, og blir en erstatning for Hoka'ene. De har nådd pensjonsalderen. 

Beste skoene jeg har hatt er saucony. Helt sykt gode. Hadde aldri trodd at de var så gode. Lette på foten, og en skikkelig maratonsko. Men har hørt at det er mange som liker Nike også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Mina1 skrev:

Beste skoene jeg har hatt er saucony. Helt sykt gode. Hadde aldri trodd at de var så gode. Lette på foten, og en skikkelig maratonsko. Men har hørt at det er mange som liker Nike også. 

De beste jeg har er Adidas Boston Boost. Enkle, lette og laget for Maraton. Ikke på langt nær så mye demping som Hoka. 

Jeg har vekslet mellom dem og Hoka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gargamel skrev:

De beste jeg har er Adidas Boston Boost. Enkle, lette og laget for Maraton. Ikke på langt nær så mye demping som Hoka. 

Jeg har vekslet mellom dem og Hoka.

Må søke de opp på nettet. Jeg tenker på å kjøpe meg noen nye sko. Har bare et par løpeskp. Man bør nok ha to par :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎09‎.‎2017 den 10.25, Gargamel skrev:

Jeg har Hoka Clifton. Jeg valgte dem fordi de får toppscore av de som tester sko. Hoka selv skryter mest av Clayton. Hoka  er ganske romslige, så det går nok bra.

Jeg har kjøpt HOKA-sko!!!

Var innom Löplabbet, og der lå det ett Hoka-par i min størrelse, til halv pris :lol: De lå og smilte til meg :rolleyes::D:lol:

Det var Hoka Stinson Tarmac - utgått modell. Er så spent på å prøve dem!!!! Skulle være gode asfaltsko med god demping.

Hadde tenkt å ta full løpetest og sånn, men det ble det ikke noe av - jeg prøvde dem på, gikk rundt i fem minutter med dem, og kjøpte dem. Juhuuuuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min Bergans vinterjakke i minst 10 år. For et par år siden kom det en flenge i den, og den har jeg ikke fått lappet. Den er veldig varm, men litt tjukk å gå med, men fin til slalåm i mange kuldegrader. Har lyst på en ny jakke - når vi har sett gjennom bildene før konfirmasjonene, så har jeg alltid den jakka på om vinteren :-P unntatt når jeg går litt mer aktivt langrenn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har kjøpt HOKA-sko!!!

Var innom Löplabbet, og der lå det ett Hoka-par i min størrelse, til halv pris :lol: De lå og smilte til meg :rolleyes::D:lol:

Det var Hoka Stinson Tarmac - utgått modell. Er så spent på å prøve dem!!!! Skulle være gode asfaltsko med god demping.

Hadde tenkt å ta full løpetest og sånn, men det ble det ikke noe av - jeg prøvde dem på, gikk rundt i fem minutter med dem, og kjøpte dem. Juhuuuuu!

Gratulerer! Kjempebra. Jeg kjøpte også mine Adidas Boston til kun 600,- siden det var en utgått modell.

Det blir sikkert litt uvant med Hoka i starten, men de er veldig behagelige på asfalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfft med treningen her også. Løp 3,52 km ,og da orket jeg ikke løpe mer. Var rett og slett ikke motivert til å løpe. Gikk i ca 3 km, så ble ca 6,52 km til sammen i dag med trening kan man si :) . Jaja, man kan ikke være på topp hele tiden ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...