Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Liker du ikke blodige mssedrapsfilmer, der personen kun er ute etter å drepe, så anbefaler jeg deg å ikke se den ;) . Den var ekkel. Jeg måtte se den ferdig, men den var faktisk ganske kvalm med tanke på at han spiste innvollene til folk... 

Usj! nei den vil jeg ikke se ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Usj! nei den vil jeg ikke se ;) 

Det er derfor jeg må se en ny en, for jeg mistet helt apetitten etter den filmen. Var så mye kvalmt å se i den filmen, og det ble altfor grotesk. ;) . Nei usj... usj .. usj.... Du kan faktisk like godt se skrik engang til . Den er nesten mildere... usj.. for en film!. 

Jeg må nødt å surfe opp en ny film nå for å milde ned den andre ;) haha

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det er derfor jeg må se en ny en, for jeg mistet helt apetitten etter den filmen. Var så mye kvalmt å se i den filmen, og det ble altfor grotesk. ;) 

Ok. Ja da må du få tankene over på noe annet, slik at du ikke får mareritt :o Jeg legger meg nå, lese litt. Natta ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja da må du få tankene over på noe annet, slik at du ikke får mareritt :o Jeg legger meg nå, lese litt. Natta ;) 

Ha en god natt og sov godt stjernestøv :) . Ja, jeg liker faktisk langt bedre litt annen type film. Liker thrillere med litt spennende handling i. Mer handling i selve filmen enn dette her. Og litt en annen type film og spenning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja da må du få tankene over på noe annet, slik at du ikke får mareritt :o Jeg legger meg nå, lese litt. Natta ;) 

Leter etter en bra film, men ikke lett når man føler at man har sett de beste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Mina1 skrev:

Leter etter en bra film, men ikke lett når man føler at man har sett de beste :) 

Har lett jeg og, men finner ikke noe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Mina1 skrev:

Leter etter en bra film, men ikke lett når man føler at man har sett de beste :) 

Holder på med 1922 nå, har pauset mange ganger. Litt kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Holder på med 1922 nå, har pauset mange ganger. Litt kjedelig...

Sånn er det her også iblant. Setter på pauser flere ganger hvis de er litt tunge... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Sånn er det her også iblant. Setter på pauser flere ganger hvis de er litt tunge... ;) 

Var litt bra den jeg ser på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg så denne dokumentaren i dag. 

 

Den må jeg se i morgen. 

Jeg har sett denne filmen i dag  :  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mina1 skrev:

Den må jeg se i morgen. 

Jeg har sett denne filmen i dag  :  

 

Den har jeg også sett, bra den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den har jeg også sett, bra den :) 

Den er ganske bra. :) . Håper det kommer mer nytt og bra på netflix som er spennende nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Den er ganske bra. :) . Håper det kommer mer nytt og bra på netflix som er spennende nå. :) 

Ja får håpe det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...