Gå til innhold

Anal, rosa rumpe. kløe


Crying_metal

Anbefalte innlegg

Hei, er en mann på 33. Har egentlig aldri sett min egen rumpe, men har slitt sånn med kløe og smerte en stund mest om jeg har vært mye på do om dagen og etter jeg har brukt dopapir (bruker det mykeste). Men så tok jeg telefonen også filmet litt, også når jeg tar til siden rumpeskinkene så er jeg helt rosa sånn både inni rumpa også rundt og overalt der, så nesten ut som en stor kreftsvulst. Eller skal det være slikt, er der inni på det rosae at det klør og kan gjøre vondt iblandt. Merker det mest da etter jeg har vært på do, litt etterpå. Også om jeg svetter, trener mye. Eller spyler den i dusjen. Noen som vet? Spiser veldig mye, ikke veldig sunn. Masse fett og godsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ser ikke noe klump, har kjent litt. tørker meg ganske hardt, er bare veldig sånn rødtrosa. har søkt opp et par bilder nå, så kan være det skal være sånn. kløen er ubehagelig da, virker som det kan minnes om tørrhet. tenkte kanskje å prøve med babypowder eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Crying_metal skrev:

Nei ser ikke noe klump, har kjent litt. tørker meg ganske hardt, er bare veldig sånn rødtrosa. har søkt opp et par bilder nå, så kan være det skal være sånn. kløen er ubehagelig da, virker som det kan minnes om tørrhet. tenkte kanskje å prøve med babypowder eller noe sånt?

Billigste og beste trikset i verden - potetmel! Jeg lover! Brukte det på ungene da de var små og hadde sår stump, sårheten forsvant over natten! Bare klapp på litt så skal du se det bedres kjapt. Ellers kan du kjøpe en stellesalve for babyer. Kan bli sårt der om det blir fuktig eller om man spiser ting man kan reagere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Lillemus said:

Billigste og beste trikset i verden - potetmel! Jeg lover! Brukte det på ungene da de var små og hadde sår stump, sårheten forsvant over natten! Bare klapp på litt så skal du se det bedres kjapt. Ellers kan du kjøpe en stellesalve for babyer. Kan bli sårt der om det blir fuktig eller om man spiser ting man kan reagere på.

oki :) takk for tipset, skal prøve det. drikker kanskje for mye melk om dagen. ja dusjer 2 ganger om dagen, og bruker mye vann og såpe. kan prøve å fikse på de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Crying_metal skrev:

oki :) takk for tipset, skal prøve det. drikker kanskje for mye melk om dagen. ja dusjer 2 ganger om dagen, og bruker mye vann og såpe. kan prøve å fikse på de!

Vanlig såpe er fy-fy på intime steder. :) Kjøp såpe egnet til formålet, tror det finnes en egen Asan intimvask for menn faktisk, men bruk bare en liiiten dæsj (med mindre du har diare kanskje...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ikke ut som noe farlig, men om du er usikker så ta deg en tur til legen å få det sjekket opp. Ville prøvd babypudder/potetmel noen dager og se om det blir noe bedre først😊 

Anonymkode: 7b360...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ektefelle var plaget med noe lignende lenge. Han syntes det var svært flaut å snakke om men gi til slutt til lege. Fikk der vite at han hadde et slags utslett/ eksem som krevde behandling med en spesiell salve. Unngå såpe. Ikke gni hardt med hånduk, toalettpapir. UNNGÅ å klø. Hold området tørt. Sov gjerne uten truse , bruk stoff som puster. Er det veldig sårt kan du prøve med en babysalve( feks som vaselin). Dette er bare forslag . Vet jo ikke hva som er ditt problem. 

Anonymkode: 14420...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

oki, takk:) har ordnet seg nå virker det som. Forandret livsstil litt samt gått på antibiotika i tannsmerte sammenheng kanskje har løst det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...