Gå til innhold

Er du brusmisbruker? Coca-coliker?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Jeg drikker helt ekstremt med brus. Men sparer mye penger pga jeg har sodastreamer. Koster 47 kroner for 7 liter Cola på sodastreameren. ( har kullsyrepatron som rekker til 60 liter drikke og den koster 150 kroner)  Kjenner nesten ikke forskjell på den colaen og vanlig cola. Men det skal være mindre sukker i den, men jeg har problemer å kjenne forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Jeg prøvde soda-stream, men det falt ikke i smak hos meg. Men kjenner du ikke forskjell er det jo ikke noe bedre enn å spare penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Worrysome plenty skrev:

Jeg prøvde soda-stream, men det falt ikke i smak hos meg. Men kjenner du ikke forskjell er det jo ikke noe bedre enn å spare penger :)

Jeg kjenner ikke særlig forskjell på Cola på sodastream og vanlig cola. Så en undersøkelse på you tube at det var flere som trodde at Colaen på sodastreameren var Coca Cola Classik.  Jeg testet det på en i familien. Og hun sa at hun trodde at hun drakk vanlig Coca Cola. Jeg sa : nei det gjør du ikke. Du drikker Coca Cola fra sodastreameren som er mye billigere: koster 47 kroner for 7 liter. Er penger spart i det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brus må være ald. Kan du ikke skifte over til farris? Ikke det. Fastlegen for noen år siden sa at det var mye salt i farris og dermed ikke så be det heller. Men friskt  vann er jo veldig godt da.😊

Hørte en dame på radio om narkotika og ungdom. Mange forstår ikke at vi er oversvømt av narkotika og kvasirelgion som gjør ungdom vondt. Stakkars pappaer og mammaer og barn. Håper politikere får øynene opp. Vi er så altfor mange som har sovet i timen i så mangt.

 

Anonymkode: 4647f...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2017 den 5.40, AnonymBruker skrev:

Brus må være ald. Kan du ikke skifte over til farris? Ikke det. Fastlegen for noen år siden sa at det var mye salt i farris og dermed ikke så be det heller. Men friskt  vann er jo veldig godt da.😊

Hørte en dame på radio om narkotika og ungdom. Mange forstår ikke at vi er oversvømt av narkotika og kvasirelgion som gjør ungdom vondt. Stakkars pappaer og mammaer og barn. Håper politikere får øynene opp. Vi er så altfor mange som har sovet i timen i så mangt.

 

Anonymkode: 4647f...5e0

Faren med å ha sodastreamer er det at man blir helt avhengig av å ha kullsyrepatroner i hus slik at man hele tiden kan drikke noe med kullsyre i. Desto så blir man enda mer avhengig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...