Gå til innhold

Hvorfor fikk jensen 21 år ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Jeg vet ikke. Det er så mye i våre dager som overgår all min erfaring og hukommelse. Kanskje det bare er fordi ting blir aldri rettferdig kanskje fordi Oslo 2 bestemmer alt som noen hevder og man kan få inntrykk av når man hører " forståsegpåerne" på media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alternativ tolking er dessverre kanskje sannheten uansett hvilken sides perspektiv man analyserer.

Vi må som samfunn se i øynene at forekomsten kriminalitet er mere og mere regel og ikke unntaket.

Eller ser vi hva " vil se". eller er det kriminelle krefter som vil at vi som TV titter skal " lese" eller  lære" nettopp dette.

Jeg er tilbøyelig til å spørre om der er ledetråder eller forklaringer i familien til partene. Men nå er jeg kanskje i en kriminalromaner.

Anonymkode: 29101...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Fordi vi ser bare oss selv alle sammen eller det store gross av oss og muligheter til å bli " styrtrike". Snart hva alle bare bryr seg om. Godt man vil prøve å belyse saken grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...