Gå til innhold

blå lyn på himmelen lager jorskjelv, og verdens ende.


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, XbellaX skrev:

Nå har du postet 3 dommedagsvideoer. Nå kan du godt poste 3 hyggelige snutter! :-) 

ok. jeg er bare så urolig for dette. hvorfor er det ingen andre enn meg i norge som uroer seg? tror de virkelig blindt på alt det nasa lyger om?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg er bare så urolig for dette. hvorfor er det ingen i norge som uroer seg? tror de virkelig blindt på alt det nasa lyger om?

Vi tror ikke på skrullete youtube videoer.

Anonymkode: b1a5f...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg er bare så urolig for dette. hvorfor er det ingen i norge som uroer seg? tror de virkelig blindt på alt det nasa lyger om?

Fordi jeg skiller mellom "fjas" og realitet. Alt som ligger på youtube er ikke sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, XbellaX skrev:

Fordi jeg skiller mellom "fjas" og realitet. Alt som ligger på youtube er ikke sant. 

ok. hvorfor er det flertall av youtubevideoene som inneholder Nibiru, ww3 og at jorda går under, med filmklipp folk har filmet av jorsljelvlynene og sola som er kjempenær jorda, men mye mindre/nesten ingen videoer av at jorda og solsystemet kommer til å leve leererrnge enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi tror ikke på skrullete youtube videoer.

Anonymkode: b1a5f...94b

noen youtubevideoer er jo ekte. foreksempel når folk filmer epilepsianfall og bilkrasj og uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ok. hvorfor er det flertall av youtubevideoene som inneholder Nibiru, ww3 og at jorda går under, med filmklipp folk har filmet av jorsljelvlynene og sola som er kjempenær jorda, men mye mindre/nesten ingen videoer av at jorda og solsystemet kommer til å leve leererrnge enda?

Det er fordi det er ikke like sensasjonelt :-)  

Hvordan går det med drivhuset ditt? Kjøpte du to stykker, fikk du satt dem sammen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, XbellaX skrev:

Det er fordi det er ikke like sensasjonelt :-)  

Hvordan går det med drivhuset ditt? Kjøpte du to stykker, fikk du satt dem sammen?

 

jeg kjøpte ikke et til. jeg skal gjøre det til våren. jeg satte euqualyptustreet på soverommet mitt i dag for vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, XbellaX skrev:

Nå har du postet 3 dommedagsvideoer. Nå kan du godt poste 3 hyggelige snutter! :-) 

bare 2 dommedaginnlegg. det 3dje er om at Hitler var snill en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

jeg kjøpte ikke et til. jeg skal gjøre det til våren. jeg satte euqualyptustreet på soverommet mitt i dag for vinteren.

Men du har det ene enda på verandaen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

ja.

Da håper jeg det du setter inni vil klare seg bra, men vær litt obs på strømregninga utover. 

 

Ok ok, så var den med Hitler ikke like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, XbellaX skrev:

Da håper jeg det du setter inni vil klare seg bra, men vær litt obs på strømregninga utover. 

 

Ok ok, så var den med Hitler ikke like ille.

ok. hvorfor bør jeg være obs på strømregninga utover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

noen youtubevideoer er jo ekte. foreksempel når folk filmer epilepsianfall og bilkrasj og uhell.

Ja, men videoer av faktiske hendelser er noe annet enn konspiratoriske og spekulative sensasjonsvideoer.

Anonymkode: b1a5f...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Blomsterfluen skrev:

noen youtubevideoer er jo ekte. foreksempel når folk filmer epilepsianfall og bilkrasj og uhell.

Det har i alle fall ingenting med verdens undergang å gjøre. :) Selvfølgelig tror jeg mer på Nasa enn på Bart Simpson!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånt fjas som dette hører virkelig ikke til her.

Anonymkode: 423e2...a13

alt mulig fjas hører til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Blomsterfluen skrev:

 

Hei. Takk for linken! Ja det er litt artig at de blant annet hadde en episode hvor Trump ble president. Trump har vært en stor kjendis og et stort symbol på rå kapitalisme i mange år. Ikke så rart at en satirisk serie har laget en episode hvor han er president. Det rare er at han faktisk ble president!

Magnetiske stormer er virkelige, og de kan lage trøbbel på jorden. Ikke noe mysterium at det blir tatt med.

I det hele tatt er Simpson en ganske smart serie som tar for seg mange kjente mennesker og tema fra virkeligheten. De som lager den følger nøye med på hva som skjer i verden. Det er ikke rart om serien treffer blink noen ganger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...