Gå til innhold

Hele forholdet har blitt rart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 43,som er kjæreste med en på 45.Vi bor hver for oss.Jeg har barn,det har ikke han.Har vært sammen i snart 5 år.

Til å begynne med var forholdet veldig bra,han kom på besøk så ofte han hadde mulighet og det seksuelle var ok.For noen år siden,ble det gradvis mindre med sex.Jeg tok dette opp med han flere ganger,uten å få noen forklaring.Jeg prøvde lenge å opprettholde den fysiske kontakten med f.eks massasje.Men da jeg heller ikke fikk noe som helst tilbake på det området heller,så sluttet jeg med det.Nå har det gått over et år uten noe som helst "kos" og jeg har ikke tatt dette opp med han i det heletatt.Jeg hadde håpet på at han skulle si noe,men det ser ikke ut som han reflekterer over det.Nå begynner dette å bli "ekkelt" for min del.Vi møtes ikke så ofte,da han titt og ofte er opptatt med festligheter (medlem av MC-klubb) .For meg har han blitt en slags fremmed ,som plutselig dukker opp en og annen helg for å prøve å spille rollen som en kjæreste.

Hvordan skal jeg presentere dette for han?Jeg føler meg lite konfortabel med dette.

 

Anonymkode: c9b56...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg presentere dette for han?Jeg føler meg lite konfortabel med dette.

Anonymkode: c9b56...861

Er du interessert i ha et forhold til ham? Høres jo rimelig utilfredsstillende ut for å si det mildt... Om du ikke er det så er det jo bare å gjøre det slutt, du trenger jo ikke forklare i lange baner, han skjønner det nok om han tenker seg litt om. Om du vil fortsette er kanskje parterapi et sted å begynne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame på 43,som er kjæreste med en på 45.Vi bor hver for oss.Jeg har barn,det har ikke han.Har vært sammen i snart 5 år.

Til å begynne med var forholdet veldig bra,han kom på besøk så ofte han hadde mulighet og det seksuelle var ok.For noen år siden,ble det gradvis mindre med sex.Jeg tok dette opp med han flere ganger,uten å få noen forklaring.Jeg prøvde lenge å opprettholde den fysiske kontakten med f.eks massasje.Men da jeg heller ikke fikk noe som helst tilbake på det området heller,så sluttet jeg med det.Nå har det gått over et år uten noe som helst "kos" og jeg har ikke tatt dette opp med han i det heletatt.Jeg hadde håpet på at han skulle si noe,men det ser ikke ut som han reflekterer over det.Nå begynner dette å bli "ekkelt" for min del.Vi møtes ikke så ofte,da han titt og ofte er opptatt med festligheter (medlem av MC-klubb) .For meg har han blitt en slags fremmed ,som plutselig dukker opp en og annen helg for å prøve å spille rollen som en kjæreste.

Hvordan skal jeg presentere dette for han?Jeg føler meg lite konfortabel med dette.

 

Anonymkode: c9b56...861

Du må bare hoppe i det og ta det opp, selv om det er vanskelig. Det kan hende han bare trenger å vekkes opp litt. 

For å si det brutalt, så bør du ikke vente for lenge med å gjøre det slutt hvis det viser seg å være tungt å dra forholdet i gang igjen. Det kan være tungt å snu noe sånt hvis det har vært dårlig lenge. Dere er tross bare kjærester. Dere bor ikke sammen og har ikke barn sammen. Hva er vel en kjæreste som ikke gidder å være kjæreste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 21.9.2017 den 11.34, Gargamel skrev:

Du må bare hoppe i det og ta det opp, selv om det er vanskelig. Det kan hende han bare trenger å vekkes opp litt. 

For å si det brutalt, så bør du ikke vente for lenge med å gjøre det slutt hvis det viser seg å være tungt å dra forholdet i gang igjen. Det kan være tungt å snu noe sånt hvis det har vært dårlig lenge. Dere er tross bare kjærester. Dere bor ikke sammen og har ikke barn sammen. Hva er vel en kjæreste som ikke gidder å være kjæreste? 

Er enig i dette.

Trådstarter : du bør ta det opp med han. Eller droppe han om situasjonen blir for vanskelig. Det neste som kan skje er at han plutselig dumper deg. Jeg er redd for at dette kan være tegn på at han vurderer å droppe ut. Og kjører en distanse pga det. Men hva vet jeg om det? Ingenting. Men viktig å ta det opp. Og ikke akseptere en ikke-kjæreste-behandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...