Gå til innhold

Savner utro slem ex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet ut fra samboeren min for 1,5mnd siden da jeg oppdaget at han sendte grove sexmld og kosemld med mange andre damer. Han er en voksen mann på 47år, som jaktet meg voldsomt før vi ble sammen..han sa han elsket meg etter få dager, ville forlove seg og kjøpe hus...så fikk vi noen konflikter som bunnet ut i at han drakk for mye. (Han er ellers sunn, trente flere timer hver dag og er i en lederstilling innen helsevesenet...så rar kombo..) Han ble ufin i fylla og tok en gang hardt i meg uten grunn...akutt sint. Etter at jeg satte foten ned for slik oppførsel ble han kaldere mot meg og de store kjærlighetserklæringene stoppet. Men vi hadde fortatt utrolig mye nærhet, sex og kos.  Så ut av intet ser jeg disse mld på tlf hans...jeg snoket ikke, han åpnet i fylla ved siden av meg. Prøvde skjule de, men da hadde jeg alt sett det. Jeg dro. I ettertid har han vært iskald og ufin...sier at jeg er den slemme som dro fra han, at jeg kan takke meg selv for at det er slutt og at jeg burde forstått at mld bare var "tullemld som ikke betydde noe" "jeg et psyko crazy som laget storm i et vannlglass" "dette er fin skyld" sier han.  Mld var nakenbilder, grove sexmld, digger deg, hjerter og kyssemunner...og det var det lille jeg så før han klarte ta tlf sin tilbake...fra tre damer bare den ene kvelden vi storkoste oss sammen. 

Er så forvirret her jeg sitter... overreagerte jeg når jeg dro? Hvordan kan noen si at de elsker en og så holde på slikt bak ryggen på personen? For så å skylde alt på den andre? Bare være iskald og slem..

Jeg savner han så holder på å bli gal...kan noen si noe fornuftig til meg så jeg slutter nedverdige meg selv med å sende mld til han?? 

Anonymkode: d1e12...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så forvirret her jeg sitter... overreagerte jeg når jeg dro? Hvordan kan noen si at de elsker en og så holde på slikt bak ryggen på personen? For så å skylde alt på den andre? Bare være iskald og slem..

Jeg savner han så holder på å bli gal...kan noen si noe fornuftig til meg så jeg slutter nedverdige meg selv med å sende mld til han?? 

Anonymkode: d1e12...809

Du overreagerte overhode ikke! Om du ikke hadde reagert hadde jeg virkelig begynt å lure... 

Forestill deg at det var jeg som skrev dette innlegget - hva hadde du tenkt om meg om du hadde lest det? Det er forståelig at du savner de gode stundene, men prøv heller å fokuser på drittsekk-oppførselen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Du overreagerte overhode ikke! Om du ikke hadde reagert hadde jeg virkelig begynt å lure... 

Forestill deg at det var jeg som skrev dette innlegget - hva hadde du tenkt om meg om du hadde lest det? Det er forståelig at du savner de gode stundene, men prøv heller å fokuser på drittsekk-oppførselen hans.

Takk, trengte høre det nå..blir helt sprø i hodet av dette... forstår bare ikke hvordan han kan mene at det han gjorde ikke var galt...og at jeg er den slemme her. Jeg elsket han jo og så ikke på andre menn engang. De fleste ville da blitt knust av st kjæresten sendte sånne mld til andre damer??

Anonymkode: d1e12...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk, trengte høre det nå..blir helt sprø i hodet av dette... forstår bare ikke hvordan han kan mene at det han gjorde ikke var galt...og at jeg er den slemme her. Jeg elsket han jo og så ikke på andre menn engang. De fleste ville da blitt knust av st kjæresten sendte sånne mld til andre damer??

Anonymkode: d1e12...809

Det er ikke uvanlig å reagere sånn når man blir tatt på fersken. Han er nok litt flau og ikke minst jævlig irritert på seg selv fordi han fikla med mobilen så du oppdaget det og dermed avslørte seg selv. Da er det veldig greit å skylde på deg, selv om han selvfølgelig innerst inne vet at det er han som er tosken her. Han er ikke verdt at du bruker en eneste kalori til på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

.kan noen si noe fornuftig til meg så jeg slutter nedverdige meg selv med å sende mld til han?? 

Anonymkode: d1e12...809

Ok. Vær fornuftig og ikke send meldinger til ham :). Det var en grunn til at du flyttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som sier de elsker deg etter 1 dag og vil forlove seg etter ei uke. Rømmer jeg fra. Det er som regel skjulte psykopater som vil komme under sinnet på deg fortest mulig og få kontroll over deg.

Anonymkode: 79b57...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok min eks på fersken på etterpå laget etter at vi giftet oss (en uke etter bryllupet). Først begynte han å si at han gjorde det fordi at han var sint på meg, men da jeg begynte å kaste en bryllupsgave ut av verandadøren og ned på gresset så slo han om å begynte og grine. Sa han aldri skulle gjøre noe slikt igjen og at han angret seg. Dumme meg, jeg gikk videre med han (vi hadde da et lite barn) Etterhvert ble ting bare verre og jeg trodde at alt var min skyld. Eksen vred alt til det.

Han manipulerte meg hele tiden og tråkket meg ned slik at jeg trodde alt som var galt var min skyld. Når noe var eller gikk bra, så var det hans fortjeneste.

Ja, noen mennesker er slik, både kvinner og menn. Opplever du en slik, så stikk og aldri se deg tilbake. I et samliv så vil det alltid også være gode stunder. Tror det er lett å forherlige slike stunder. Ikke gjør det, det er ikke verdt det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som sier de elsker deg etter 1 dag og vil forlove seg etter ei uke. Rømmer jeg fra. Det er som regel skjulte psykopater som vil komme under sinnet på deg fortest mulig og få kontroll over deg.

Anonymkode: 79b57...7b9

Ja...jeg har tenkt tanken...han klikker over den minste kritikk, selv om den så absolutt er på sin plass...

Anonymkode: d1e12...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg tok min eks på fersken på etterpå laget etter at vi giftet oss (en uke etter bryllupet). Først begynte han å si at han gjorde det fordi at han var sint på meg, men da jeg begynte å kaste en bryllupsgave ut av verandadøren og ned på gresset så slo han om å begynte og grine. Sa han aldri skulle gjøre noe slikt igjen og at han angret seg. Dumme meg, jeg gikk videre med han (vi hadde da et lite barn) Etterhvert ble ting bare verre og jeg trodde at alt var min skyld. Eksen vred alt til det.

Han manipulerte meg hele tiden og tråkket meg ned slik at jeg trodde alt som var galt var min skyld. Når noe var eller gikk bra, så var det hans fortjeneste.

Ja, noen mennesker er slik, både kvinner og menn. Opplever du en slik, så stikk og aldri se deg tilbake. I et samliv så vil det alltid også være gode stunder. Tror det er lett å forherlige slike stunder. Ikke gjør det, det er ikke verdt det.

 

Så forferdelig😳 Og bra du kom deg unna🌼 Skjønner ikke hvordan noen kan holde på slik:-(

Anonymkode: d1e12...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Mina1 skrev:

Det beste er å trekke seg unna menn som gjør sånnt. For ellers kan du risikere å bli enda mer såret. 

Vet jo det, men er bare så lei meg:-(

Anonymkode: d1e12...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så forferdelig😳 Og bra du kom deg unna🌼 Skjønner ikke hvordan noen kan holde på slik:-(

Anonymkode: d1e12...809

Ja. Det tok veldig mange år før jeg greide å gå,  fikk jeg hjelp til å gå fra han. Det er bare til å løpe når en begynner å merke tendensen. Gjør en ikke det så blir det bare verre og verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet jo det, men er bare så lei meg:-(

Anonymkode: d1e12...809

Skjønner veldig godt at du er lei deg, men det blir ikke bedre hvis du får han tilbake. Det finnes mange flotte menn, finn en ordentlig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, emilie321 skrev:

Skjønner veldig godt at du er lei deg, men det blir ikke bedre hvis du får han tilbake. Det finnes mange flotte menn, finn en ordentlig mann.

Håper jeg gjør det:-) Jeg er 37, så 10år yngre enn han...så er vel fortsatt håp:-) Må bare samle meg sammen først, for nå er jeg ikke klar for en ny mann...

Anonymkode: d1e12...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper jeg gjør det:-) Jeg er 37, så 10år yngre enn han...så er vel fortsatt håp:-) Må bare samle meg sammen først, for nå er jeg ikke klar for en ny mann...

Anonymkode: d1e12...809

Hvis du greier å få det bra som singel først, da står du nok bedre rustet i et nytt parforhold vil jeg tro. Det tok mange år før jeg ble klar, står i startgropa nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, emilie321 skrev:

Hvis du greier å få det bra som singel først, da står du nok bedre rustet i et nytt parforhold vil jeg tro. Det tok mange år før jeg ble klar, står i startgropa nå....

Tror nok det tar lang tid før jeg blir klar og...har blitt bedt ut par ganger nå, men har hverke lyst eller overskudd til det...

Håper du finner deg en snill mann:-)

Anonymkode: d1e12...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det tar lang tid før jeg blir klar og...har blitt bedt ut par ganger nå, men har hverke lyst eller overskudd til det...

Håper du finner deg en snill mann:-)

Anonymkode: d1e12...809

Takk og i lige måde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der viktige er å berge seg selv i situasjonen. Komme seg bort fra det før man blir enda mer såret. Det er hva du risikerer med å bli. Altså bli enda mer såret. Viktig å ta vare på seg selv.

Dersom en person ikke viser å verdsette deg så er det viktig å gå istedet for å bli og selvutslette sin egen verdi. Det er jo det vedkommende viser med å holde på slik med andre damer. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Der viktige er å berge seg selv i situasjonen. Komme seg bort fra det før man blir enda mer såret. Det er hva du risikerer med å bli. Altså bli enda mer såret. Viktig å ta vare på seg selv.

Dersom en person ikke viser å verdsette deg så er det viktig å gå istedet for å bli og selvutslette sin egen verdi. Det er jo det vedkommende viser med å holde på slik med andre damer. 

Veldig enig i det du skriver, men er så vondt å innse at en man elsket og stolte blindt på aldri virkelig brydde seg om meg.. synes det er så rart at han jaktet meg sånn og overøste meg med kjærlighetserklæringer plutselig er en iskald utro løgner...

Anonymkode: d1e12...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...