Gå til innhold

Har DAB noe å si for hvordan nyhetene kommer inn til " forbruker" eller mottager?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva jeg tidligere har lest eller hørt så kjøpes nyhetene opp av NTB eller andre nyhetsbyrå. Kommer de da i en bestemt " form" som har noen betydning for videreformidling for eksempel på DAB. Føler at jeg ikke har forstått ordentlig dette med DAB men dette behøver man selvsagt ikke vite alt om for å være radiolytter.Synes det selvsagt er kun bra med en gratis nyhets og radiomulighet. 

Anonymkode: b3925...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På den annen side sier mange. "Alt trenger man ikke når man har Internett."Men det gjelder kanskje bare for å klikke på NRK . Men hvor blir det da av DAB.

Anonymkode: b3925...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva jeg tidligere har lest eller hørt så kjøpes nyhetene opp av NTB eller andre nyhetsbyrå. Kommer de da i en bestemt " form" som har noen betydning for videreformidling for eksempel på DAB. Føler at jeg ikke har forstått ordentlig dette med DAB men dette behøver man selvsagt ikke vite alt om for å være radiolytter.Synes det selvsagt er kun bra med en gratis nyhets og radiomulighet. 

Anonymkode: b3925...ec4

DAB er digital radio. Det har ingen betydning for innholdet.

Anonymkode: 8c9a8...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...