Gå til innhold

Facebook-grupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes at gode, gamle diskusjonsforum, som DOL, er å foretrekke fremfor uoversiktlige Facebook-grupper, men "alle" er jo på Facebook - så: Hvilke grupper er du medlem av på Facebook? :)

Anonymkode: 795b9...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke medlem av noen grupper på Facebook. Har bare vært på Facebook i ca 1 år. Ble i begynnelsen medlem av en eller annen gruppe om savnede katter (skjønner ikke helt hvordan jeg ble medlem), men nesten annenhvert innlegg handlet om savnede katter, så den gruppa kom jeg meg fort ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg er medlem i mange grupper. Jeg sier ikke hvilke selvfølgelig, jeg vil jo være anonym.

 

Facebook er bra saker, men egentlig savner jeg nettby pga anonymitet. Dette forumet er jo bra da, selv om det kunne vært enda mer aktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at gode, gamle diskusjonsforum, som DOL, er å foretrekke fremfor uoversiktlige Facebook-grupper, men "alle" er jo på Facebook - så: Hvilke grupper er du medlem av på Facebook? :)

Anonymkode: 795b9...afc

Jeg er på mange grupper på fb og storkoser meg med det. :) Som emilie321 er jeg også av en eller annen grunn medlem av en sånn "katt forsuvnnet eller funnet"-gruppe og er rimelig overrasket over hvor lite kontroll folk har på kattene sine... Tror jeg må melde meg ut av den gruppa snart. :) Ellers er jeg medlem av borettslagets  beboergruppe og diverse grupper som dekker noen av mine interessefelt. Problemet på fb er at det finnes f.eks. 5 norske grupper om samme tema og de fleste er medlem av alle gruppene - hva er egentlig poenget?

Jeg er enig i at det er ganske så uoversiktlig på fb, men om man bruker søkefunksjonen i venstre marg på de enkelte gruppene er det mulig å finne tilbake til gamle innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker FB nesten bare i gruppesammenheng. Jobb, motor, reise for min del, skole og idrett for nick jr. sin del. Odin og Are.

I det siste har jeg blitt medlem av to grupper som legger ut gamle ´The Far Side` striper. Eller Larsons Gale Verden som den heter på norsk. Så nå våkner jeg til en drøss med sånne striper. Gull! En god start på dagen.

Forskjellen er at på FB er jeg meg selv, mens her er jeg bare nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, nick skrev:

I det siste har jeg blitt medlem av to grupper som legger ut gamle ´The Far Side` striper. Eller Larsons Gale Verden som den heter på norsk. Så nå våkner jeg til en drøss med sånne striper. Gull! En god start på dagen.

Åh! Count me in. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...