Gå til innhold

Fredagskveld


påskelilje

Anbefalte innlegg

Fredagskveld - som ungdomsforeldre!

Eldstemann på 18 dro rett fra skolen til kjæresten, og skulle være med venner i kveld. Dukker vel opp rundt midnatt sammen med kjæresten her ;-)

Sekstenåringen var hjemme et par timer i ettermiddag, men pakket bagen for å overnatte hos ei venninne på andre siden av byen :)

Trettenåringen spiste taco med oss voksne før faren kjørte henne til noen venner :-)

Nå skal vi voksne ta et glass vin eller to og bare sløve på sofaen foran tv'en :)

Hva gjør dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enslig mambo i kanskje snart pensjonsalder eller uførestatus.😘

Rydder loft.

Ser TV. Den nye trenden er enda mer " hjemmehosreportasjer" virker det som.

Pleier sterkt forkjølet gammel mor.

Bestiller nytt håndtak til kjøleskapet. Rett føre håndtaket vi nå har ryker. Dette blir håndtak nummer tre på ca 5 eller 6 år.

Alt var mere solid  i gamle dager.

Anonymkode: b2c25...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på flyet til Spania.  Har vært hjemme og bl.a hilst på barnebarnet på snart 11 måneder og skal ikke hjem før i november.  Gleder meg til sol og 26 grader og å treffe venner som også er klimaflyktninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget ganske ordentlig middag i dag. Lagde karbonader av kjøttdeig og hadde til og med noen ferske grønnsaker til. Så har jeg gått tur i skogen. Tidligere i dag var jeg også på tur og fikk klippet gresset i hagen. Nå sitter jeg i sofaen og prøver å få det til å slutte å suse i hodet. Blir stressa av å lage middag for det bråker fra ventilatoren og stekepanna, så var det ikke stille i skogen heller. Hørte både biltrafikk og masse skudd. Det føles som det ikke er stille et eneste sted i denne verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter/ligger sammenkrøllet i sofaen å koser meg med Pepsi Max og TVen .   Har nettopp hatt en lang prat med en venninne på telefonen (over 1 1/2 time...)

Ellers så har jeg vært på jobb i dag (litt uvant å si..), trent, gått en liten tur og gjort litt husarbeid. Resten av dagen har jeg slappet av hjemme. Har hatt en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Dorthe skrev:

Sitter på flyet til Spania.  Har vært hjemme og bl.a hilst på barnebarnet på snart 11 måneder og skal ikke hjem før i november.  Gleder meg til sol og 26 grader og å treffe venner som også er klimaflyktninger.

Høres deilig ut. Kos deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var meg og barna, Nytt på Nytt, taco og en film. Selv om de begynner å bli store, så kom de og satt seg i hver sin armkrok.

Jeg tok et glass rødvin etter at de hadde lagt seg, prøvde å se Netflix men sovnet bare i sofaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var våken da attenåringen og kjæresten kom hjem, men da trettenåringen kom ca halv tolv, sov jeg som en stein på sofaen. Så egentlig på noe engelsk krim, men sovnet før de fant morderen... æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...