Gå til innhold

Lørdagskveld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal du gjøre noe gøy og/eller trivelig i kveld?

Anonymkode: a2226...28a

Lage vegetar pizza og kose meg med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjester i går og ryddet til godt utpå natten, så i kveld skal jeg være hjemme og spise rester og se hva ukesarkivet på TV har å by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mye på farten denne uke, og gleder meg til en rolig kveld hjemme med god mat, god vin, mann og barn. TV ser jeg sjelden lørdager, men blir nok et dypdykk i aviser og kanskje bok etterhvert.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart ut og gå tur også driver jeg å vurderer om vi skal trene litt spor samtidig. Etter det skal jeg ingenting. Og før det skal jeg bare vente til middagen har synket ned i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Skal vi danse" og hjemmelaget pizza med ungene. :) Kooooos! Foreløbig har jeg ryddet i postkortsamlingen og laget en ny perm til et nytt samleområde. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Xtra skrev:

Har vært mye på farten denne uke, og gleder meg til en rolig kveld hjemme med god mat, god vin, mann og barn. TV ser jeg sjelden lørdager, men blir nok et dypdykk i aviser og kanskje bok etterhvert.

Sikkert deilig å slappe av etter en slitsom uke på jobben.

Anonymkode: a2226...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert deilig å slappe av etter en slitsom uke på jobben.

Anonymkode: a2226...28a

Absolutt, og særlig når det i tillegg har vært noe hver eneste kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å venne meg til slik malerne forlot leiligheten. Malingen er jeg strålende fornøyd med. Men de ommøblerte skikkelig. Så nå sliter jeg med å finne en god måte å sitte å se tv på. Muligens legger jeg meg tidlig i kveld. Skal kose meg med cola og potittgull. Ellers har jeg ikke noe spess å finne på.

Anonymkode: ee537...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på besøk hos familie i Oslo. Har akkurat vært ute å spist pizza, den var bare så nydelig. Skal kjøre hjem sent i kveld (har 12 mil kjørevei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til ei venninne nå - gleder meg til skravlekveld. Mannen er hos en kamerat.

Minstejenta har besøk av ei venninne, de to eldste er ute med venner.

Ønsker alle en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...