Gå til innhold

Farlig dette her? (Haster litt)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde sånn angst og uro så jeg tok 30 mg sobril for 10 min siden.. Angra litt og tenker at det kanskje er en farlig stor dose? Går dette bra eller bør jeg kontakte noen? Har ikke tatt Sobril tidligere i dag kun i kveld...

Anonymkode: e5fa8...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, cilie skrev:

Det går bra. Når du ukontrollert tar en mengde du er usikker på, bør du ringe legen mandag og få hjelp ifht hva som utløser dette.

Takk for svar C. Sikkert lurt å få en time.

Anonymkode: e5fa8...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 mg sobril er ikke farlig i det hele tatt. Det er nok angsten din som spiller deg ett puss. Dessuten er ti minutter for kort til å merke virkning.

Anonymkode: d0208...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius

Det beste er å klare seg på lavest mulig dose Sobril men det er ikke farlig å ta 30. Jeg dobler min hvis jeg skal gjøre virkelig skumle ting (undersøkelser på sykehus eks) men merker jo at jeg ikke får dobbel virkning av dobbel dose nødvendigvis. Tenker angsten snakker litt for deg og som andre sier, legevakten kan svare på slike spørsmål 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2017 den 9.21, HHP58 skrev:

Dere kan også ringe legevakten der dere bor om dere er i tvil.De har jo åpent 24/7.Google legevakt på x.Der x er ditt hjemsted/kommune.

tysvær kommune har ingen legevakt, så tysværboere må kjøre til nabokommunen haugesund for å få komme til legevakt. da er det nokk mange som har dødd på veien... tysvær skal nemlig spare penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er bilvei helt fram til Haugestund,så jeg ser ikke helt problemet,det er jo ingen øy,som jeg trodde.Er man så skrøpelig at det kan væreliv om å gjøre får enten ambulansen fra Haugestund komme eller et helikopter.Da bæør man kanskje tenke på sykehjem om man er 80+ ? Er man yngre,bør man jo være frisk for å kunne bo hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/25/2017 den 20.56, Blomsterfluen skrev:

tysvær kommune har ingen legevakt, så tysværboere må kjøre til nabokommunen haugesund for å få komme til legevakt. da er det nokk mange som har dødd på veien... tysvær skal nemlig spare penger.

Tar vel ikke mer enn 20 minutter eller så.

Anonymkode: dbd01...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar vel ikke mer enn 20 minutter eller så.

Anonymkode: dbd01...963

ja, om veiene er helt frie for køer. i rushtida kan det ta en halvtime med mer. rushtida her er fra 1 til 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...