Gå til innhold

Trening uke 38


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

På 24.9.2017 den 20.42, Gargamel skrev:

Jeg foreslår at du lover høytidelig her at du vil ta en tur i morgen f.eks. Da får du kanskje det lille sparket bak som gjør at du kommer i gang. Det er vel det å komme i gang som er tyngst, er det ikke? ☺️ 

Jeg trodde jeg bare hadde en elendig unnskyldning forrige uke, men det viser seg at jeg har brukket en tå. Skal ikke gå så mye turer for å belaste den, så kan ikke gå turer som jeg pleier. :( Må finne en annen måte å være aktiv på da. Noe som ikke medfører at tærne bøyer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forløbig 1 trening denne uken, men i morgen blir det mer løping... og så blir det nok en del løping i helgen og :D . Fristende å gjerne ta seg en tur i svømmehall for en gang skyld, men må se om jeg gidder... Jeg er så lat med det å komme meg til en svømmehall , men samtidig så har jeg så lyst å svømme ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mina1 skrev:

Forløbig 1 trening denne uken, men i morgen blir det mer løping... og så blir det nok en del løping i helgen og :D . Fristende å gjerne ta seg en tur i svømmehall for en gang skyld, men må se om jeg gidder... Jeg er så lat med det å komme meg til en svømmehall , men samtidig så har jeg så lyst å svømme ;) 

Jeg har også 1 trening denne uken. Hadde så lyst til å svømme idag, men var bedt bort på middag så da gikk ikke det. Imorgen blir det jobb og litt trening der. Er jeg heldig så blir det tid til en god økt.😊 Lørdag skal jeg hjelpe min gamle mor hele dagen så da gjenstår det bare søndag. Da Må jeg få til en økt. Fra 1 oktober så er svømmehallen her vinteråpen på søndagene, det blir bra.😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg har også 1 trening denne uken. Hadde så lyst til å svømme idag, men var bedt bort på middag så da gikk ikke det. Imorgen blir det jobb og litt trening der. Er jeg heldig så blir det tid til en god økt.😊 Lørdag skal jeg hjelpe min gamle mor hele dagen så da gjenstår det bare søndag. Da Må jeg få til en økt. Fra 1 oktober så er svømmehallen her vinteråpen på søndagene, det blir bra.😁

Bra med vinteråpent på søndager. Det er slik det skal være :D . 

For meg er det slik at det ofte holder med to treninger i uken. Føler at det er nok med tanke på at det er så mye annet som må gjøres også. :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...