Gå til innhold

Er det sykelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De nye naboene kom innom en kveld når de var ute å gikk tur med barna og snakket hyggelig om at de nå var flyttet inn og hvor de hadde bodd i landet før. og jeg prøvet å presentere oss og vårt. De hadde sett ambulanse hos oss men det blir fulgt oppbra tror jeg så langt. I en bisetning spurte den unge mannen om jeg hadde sett de spesielle lysene i kjelleren hos dem. Vi måtte ikke tro de drev med " hasjfarm" eller noe. Som jeg svarte. Tanken hadde ikke slått meg. Jeg tenkte bare i retning av at de hadde kjøpt en kul lampe på tilbud slik vi gjorde for noen år siden og som nå henger på toalettveggen hos oss.De dyrket urter sa de og vi snakker om kosthold og så mye som sikkert er uutforsket. ( min mor sliter mye med forskjellige matvarer og fordøyelse nå i alderdommen iallefall tror vi)

Nå senere fikk jeg tanken at muligens noen om ikke akkurat våre kjekke og hyggelige naboer driver med hasjfarmer. Er det en sykelig tanke?På den annen side. Det er vanskelig med jobber og å finne levevei i våre dager og alternativ oppfordrer jo til innovativtet og å " tenke grønt "og utvikle fremtidas leveveier kanskje .Så det er kanskje uansett mere enn prisverdig.

Hva ville dere tenkt. Som dere sikkert forstår er ikke jeg typen som overvåker eller invaderer eller legger meg opp i andres liv eller moral. Mennesket er så langt bedre enn sitt rykte tror jeg.

Hva ville dere tenkt?

Anonymkode: e995e...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De nye naboene kom innom en kveld når de var ute å gikk tur med barna og snakket hyggelig om at de nå var flyttet inn og hvor de hadde bodd i landet før. og jeg prøvet å presentere oss og vårt. De hadde sett ambulanse hos oss men det blir fulgt oppbra tror jeg så langt. I en bisetning spurte den unge mannen om jeg hadde sett de spesielle lysene i kjelleren hos dem. Vi måtte ikke tro de drev med " hasjfarm" eller noe. Som jeg svarte. Tanken hadde ikke slått meg. Jeg tenkte bare i retning av at de hadde kjøpt en kul lampe på tilbud slik vi gjorde for noen år siden og som nå henger på toalettveggen hos oss.De dyrket urter sa de og vi snakker om kosthold og så mye som sikkert er uutforsket. ( min mor sliter mye med forskjellige matvarer og fordøyelse nå i alderdommen iallefall tror vi)

Nå senere fikk jeg tanken at muligens noen om ikke akkurat våre kjekke og hyggelige naboer driver med hasjfarmer. Er det en sykelig tanke?På den annen side. Det er vanskelig med jobber og å finne levevei i våre dager og alternativ oppfordrer jo til innovativtet og å " tenke grønt "og utvikle fremtidas leveveier kanskje .Så det er kanskje uansett mere enn prisverdig.

Hva ville dere tenkt. Som dere sikkert forstår er ikke jeg typen som overvåker eller invaderer eller legger meg opp i andres liv eller moral. Mennesket er så langt bedre enn sitt rykte tror jeg.

Hva ville dere tenkt?

Anonymkode: e995e...5d3

Om naboen driver hasjfarm eller ikke bryer jeg meg lite om, vel.

Anonymkode: aa3c7...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har små barn. Nevnte forresten at jeg var litt på forskjellige fora.

Ville ikke tenkt mere på saken om de ikke hadde nevnt det. Tror der er barn i mange aldersgrupper der i familien så litt kul kjellerstue var jo ikke rart. Men rusmidler driver man ikke med omman har barn synes iallefall jeg.Et av barna virket veldig urolig( skulle begynne skolen dagen etter) Er så lite flink med barn( har ingen selv) men forstod at barnet synes all denne pratingen var kjedelig. Det andre barnet satt i vognen sin og kanskje sov. Jeg fikk iallefall ønsket lykke til på skolen.

Det rare er. Jeg ville ikke tenkt mer på det om ikke Hansens hadde sagt dette. Tanken hadde aldri slått meg.

Men der er altså barn i familien deres.

Anonymkode: e995e...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare det veldig lumpent å drive med rus på noe nivå hvis man kan unngå det spesielt om man har barn.

Men som du sier. Hva kan vi gjøre med det? Ingenting sikkert.

 

Anonymkode: e995e...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har små barn. Nevnte forresten at jeg var litt på forskjellige fora.

Ville ikke tenkt mere på saken om de ikke hadde nevnt det. Tror der er barn i mange aldersgrupper der i familien så litt kul kjellerstue var jo ikke rart. Men rusmidler driver man ikke med omman har barn synes iallefall jeg.Et av barna virket veldig urolig( skulle begynne skolen dagen etter) Er så lite flink med barn( har ingen selv) men forstod at barnet synes all denne pratingen var kjedelig. Det andre barnet satt i vognen sin og kanskje sov. Jeg fikk iallefall ønsket lykke til på skolen.

Det rare er. Jeg ville ikke tenkt mer på det om ikke Hansens hadde sagt dette. Tanken hadde aldri slått meg.

Men der er altså barn i familien deres.

Anonymkode: e995e...5d3

hviss de driver mariuana hashfarm, kan det hjelpe syke folk å bli bra igjen i all hemmelighet i bygda (folk med epilepsianfall/ms)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er naturlig at du får den mistanken. Men det er vel andre ting med dem som enten svekker eller styrker en slik mistanke.

Anonymkode: 70203...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...