Gå til innhold

Hva er ditt favoritt-godteri? :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 timer siden, Mina1 skrev:

Hva er ditt favorittgodteri? .. Jeg sitter nå å eter daimsjokolade Har blitt så glad i sjokolade med karamell i :) 

mitt favorittgosteri er mynthon tyggedrops og vingummilakrisen i matadormix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye godt...!

Jeg elsker lakris - særlig den røde posen med Panda-lakris, salte padder, samt sånne firkanta kuber med engelsk lakris (?), men for så vidt også vanlig salt lakris :-)

Er også veldig glad i Daim, Japp, Crispo, Smash, After Eight m.fl. Er ikke særlig glad i mørk sjokolade. Er ikke så glad i Kvikklunsj eller Helnøtt, men det glir nå ned ;-) 

Er glad i chips, særlig rød og grønn Sørlandschips, samt Maaruds salt &pepper og den med bacon&sennep (åååååå:wub:), Taffel-chips, ostepop, popcorn og baconchips er også smaskens!

Liker også Operamint, vingummi, hodeskaller (rød og svarte), skumlakristing, krokodiller etc

Liker IKKE peanøtter eller sjokolade med peanøtter inni, eller de rosa og turkise greiene i smågodtet. Er heller ikke glad i marsipan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mer "dilla" på saltsnacks enn søtt godteri, og ulike typer potetgull er favoritten. Smash som det ble lagt ut bilde av her oppe synes jeg er direkte vondt!

Av mer søte godterier liker jeg best sjokolade - melkesjokolade, fruktnøtt, daim, lakrissjokolade, after eight - her liker jeg det meste. Jeg er ikke så glad i vingummi og mye sånn seigt godteri. Engelsk konfekt er forresten også en favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, morsan skrev:

Jeg får mer "dilla" på saltsnacks enn søtt godteri, og ulike typer potetgull er favoritten. Smash som det ble lagt ut bilde av her oppe synes jeg er direkte vondt!

 

Helt enig, Smash er fett, salt og søtt på en gang, og direkte kvalmende, Også enig vedr. chips.  Er dog noe konservativ her og liker vanlig salt Potegull best! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2017 den 22.06, Mina1 skrev:

Hva er ditt favorittgodteri? .. Jeg sitter nå å eter daimsjokolade Har blitt så glad i sjokolade med karamell i :) 

Det må være heksehyl. Kan spise ubegrenset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på København båten til uka og der har de en boks med noen kuler med lakris og sjokolade innerst :wub:  De er bare helt fantastisk gode. Hmm....tror ikke at jeg kommer til å greie å la være de....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Andreaswell skrev:

Da må vi kjøpe mye lakris ;) Kan harryhandle jeg!

Juhuuuuu!!! Herlig!

Jeg bodde ett år i Frankrike da jeg var 19-20 år, og da fant jeg ikke lakris i butikkene! Helt krise! Så min mor sendte meg en stor pakke, tettpakket med masse forskjellig lakris :D O lykke! :rolleyes::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg skal på København båten til uka og der har de en boks med noen kuler med lakris og sjokolade innerst :wub:  De er bare helt fantastisk gode. Hmm....tror ikke at jeg kommer til å greie å la være de....:P

Heldige deg som skal med København-båten til uken :D . Nyt og kos deg masse... Nyt !!!!!!!!!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mina1 skrev:

Heldige deg som skal med København-båten til uken :D . Nyt og kos deg masse... Nyt !!!!!!!!!!!!! 

Takk takk:). Gleder meg. Skal på tur med min kjære datter:wub:, det er alltid koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, emilie321 skrev:

Takk takk:). Gleder meg. Skal på tur med min kjære datter:wub:, det er alltid koselig:)

Det er virkelig kos :) . Kjekkeste jeg vet er å reise på tur med barna. Vi var for noen år siden med båten fra Oslo til Kiel. Var så koselig. Kunne godt tenke meg å ta en tur til København en gang og. Det er jo ikke så dyrt å reise med Color line og disse båtene hvis man reiser på riktig tid og når prisene er litt lavere. Og det er kjempekoselig!. 

Du må virkelig kose deg!!!!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...