Gå til innhold

UFO-halluainasjon når jeg våkner i senga...


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

disse ufoene kommer aldri når jeg sover på benken, bare i senga. den ufoen jeg såg i natt i 2 tida, var brun og rund. jeg ba den komme seg vekk og skrek, og jeg husker det fordi jeg var våknet, og litt senere den natten i 4 tiden i en sleeprecorder app jeg tar opp morsom snakking i søvne og snorking, hørte jeg at jeg hadde skreket at noe skulle komme seg vekk, og skrudd og snudd på leselyset på veggen. det husker jeg litt av men ikke mye. var ikke dette løye? skulle tro jeg hadde "søvn-psykose"!!! hahaha. noen andre som opplever sånt? (det er ikke søvnparalyse jeg har, for det hadde jeg som barn og ungdom og da var jeg lam)

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

disse ufoene kommer aldri når keg sover på benken, bare i senga. den ufoen jeg såg i natt, var brun og rund. jeg ba den komme seg vekk og skrek, og jeg husker det fordi jeg var våknet, og litt senere i en sleeprecorder app jeg tar opp snakkimg i søvne og snorking, hørte jeg at jeg hadde skreket at noe skulle komme seg vekk, og skrudd og snudd på leselyset på veggen. det husker jeg litt av men ikke mye. var ikke dette løye? skulle tro jeg hadde "søvn-psykose"!!! hahaha. noen andre som opplever sånt? (det er ikke søvnparalyse jeg har, for det hadde jeg som barn og ungdom og da var jeg lam)

Har hatt slike opplevelser ja. Men har du vært lammet? Hvis du klarer å slappe av da kan du få "Ut av kroppen" opplevelse. Prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Har hatt slike opplevelser ja. Men har du vært lammet? Hvis du klarer å slappe av da kan du få "Ut av kroppen" opplevelse. Prøvd det?

jeg var lammet mens jeg hadde søvnparalyseepisoder som ungdom. jef får utav kroppen opplevelser om jeg lukker øynene og kiler meg selv i hjernen med en ubeskrivelig trykking med ørene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

jeg var lammet mens jeg hadde søvnparalyseepisoder som ungdom. jef får utav kroppen opplevelser om jeg lukker øynene og kiler meg selv i hjernen med en ubeskrivelig trykking med ørene mine.

Svever du ut av kroppen rundt i rommet/huset? 

Mitt kronechakra åpner seg av visse lyder, det er behagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Svever du ut av kroppen rundt i rommet/huset? 

Mitt kronechakra åpner seg av visse lyder, det er behagelig. 

jeg ble dratt ut av senga og inn i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

disse ufoene kommer aldri når jeg sover på benken, bare i senga. den ufoen jeg såg i natt i 2 tida, var brun og rund. jeg ba den komme seg vekk og skrek, og jeg husker det fordi jeg var våknet, og litt senere den natten i 4 tiden i en sleeprecorder app jeg tar opp morsom snakking i søvne og snorking, hørte jeg at jeg hadde skreket at noe skulle komme seg vekk, og skrudd og snudd på leselyset på veggen. det husker jeg litt av men ikke mye. var ikke dette løye? skulle tro jeg hadde "søvn-psykose"!!! hahaha. noen andre som opplever sånt? (det er ikke søvnparalyse jeg har, for det hadde jeg som barn og ungdom og da var jeg lam)

Det er bare en drøm.

Anonymkode: fa967...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...