Gå til innhold
Mina1

Hvor mye bruker du i matbudsjett i måneden? :)

Anbefalte innlegg

Mina1   1 331 200
Mina1
18 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvor langt er det til jobben? Det er jo en genial måte å trene på om det er passe langt.

Det er 5 km en vei. 10 km tur/retur sammenlagt. Sparer ca 1000 kroner i måneden om jeg trener til jobben :) . Er enig i at det kan være en genial ide!. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus   70 594 1 044
Lillemus
6 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er 5 km en vei. 10 km tur/retur sammenlagt. Sparer ca 1000 kroner i måneden om jeg trener til jobben :) . Er enig i at det kan være en genial ide!. 

Hvis det er forholdsvis flatt og du har dusjtilgang på jobb så er jo 5 km bare barnematen for deg! Det jogger du jo lett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mina1   1 331 200
Mina1

Jeg ser at jeg har på en halv måned brukt 2518 kroner på mat. Målet er at jeg må forsøke å bruke minst mulig ut måneden slik at det ikke blir mer enn rundt 4000 kroner i mat denne måneden. Hadde jo ca 6000 kroner i matbudsjett forrige måneden. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mina1   1 331 200
Mina1
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvis det er forholdsvis flatt og du har dusjtilgang på jobb så er jo 5 km bare barnematen for deg! Det jogger du jo lett!

Har ikke dusj på jobben.... Det er mye bakker.... opp og ned om en annen.... Men det gjelder å gidde... Du har et poeng. Det er faktisk mye penger spart i å gå til jobben, og gjerne løpe hjem igjen :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker   84 224 3 032
AnonymBruker
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg ser at jeg har på en halv måned brukt 2518 kroner på mat. Målet er at jeg må forsøke å bruke minst mulig ut måneden slik at det ikke blir mer enn rundt 4000 kroner i mat denne måneden. Hadde jo ca 6000 kroner i matbudsjett forrige måneden. 

Spiser du veldig mye?

Anonymkode: a0ef2...537

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
11 minutter siden, Mina1 skrev:

Fint tur det. Så lenge det ikke er dårlig vær...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Mina1   1 331 200
Mina1
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint tur det. Så lenge det ikke er dårlig vær...

Det er sant :) . 5 kilometer løpetur hjem er jo en veldig kort tur for meg. Og jeg sparer jo penger med å gjøre det. Ganske smart ide !!!! . Det er jo sånn at man tjener penger på å løpe da : da får man i pose og sekk ;) 

Endret av Mina1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

5,5-6000 i mnd på "dagligvarer" for to. Det omfatter litt mer enn mat. Nettbanken forteller meg det.

Anonymkode: e7d6c...b4b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
påskelilje   4 174 1 001
påskelilje
6 timer siden, Mina1 skrev:

Det er sant :) . 5 kilometer løpetur hjem er jo en veldig kort tur for meg. Og jeg sparer jo penger med å gjøre det. Ganske smart ide !!!! . Det er jo sånn at man tjener penger på å løpe da : da får man i pose og sekk ;) 

Lurt! Gå forholdsvis rolig. Du kan jo evt bare bytte t skjorte når du komner på jobb. Så kan du løpe hjem igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lillemus   70 594 1 044
Lillemus
12 timer siden, Mina1 skrev:

Har ikke dusj på jobben.... Det er mye bakker.... opp og ned om en annen.... Men det gjelder å gidde... Du har et poeng. Det er faktisk mye penger spart i å gå til jobben, og gjerne løpe hjem igjen :) 

Gå til jobb og ha en ekstra bh og overdel i veska og ta en kjapp vask på doen og skift om du føler for det. Så løper du hjem igjen. ☺

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mina1   1 331 200
Mina1
22 timer siden, påskelilje skrev:

Lurt! Gå forholdsvis rolig. Du kan jo evt bare bytte t skjorte når du komner på jobb. Så kan du løpe hjem igjen :)

Er en fin måte å trimme på :) . Penger spart, og så slipper jeg å trene på fridager. Kan disponere fridagene bedre på en måte. 

17 timer siden, Lillemus skrev:

Gå til jobb og ha en ekstra bh og overdel i veska og ta en kjapp vask på doen og skift om du føler for det. Så løper du hjem igjen. ☺

Smart :) . 

Er også en til måte å spare penger. I dag fant jeg ut at ikke alle banker tar så mye gebyrer som banken min gjør. Jeg betaler nesten 500 kroner i måneden i bare gebyrer.... Og så hørte jeg at folk som har en annen bank enn meg unnslapp å betale noe sånnt. 

Endret av Mina1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden