Gå til innhold

Trøtt absolutt hele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Nå er jeg rimelig lei av å gå rundt å være trøtt absolutt hele tiden. Det har vært sånn ganske lenge, men før brydde jeg meg ikke så mye og jeg var ganske sikker på hvorfor jeg var det. Men nå er det ingen grunn til at jeg skal være det, jeg sover nok om natten, jeg spiser normalt, trener osv. Jeg merket det mere når skola startet igjen, jeg kommer meg nesten ikke gjennom skoledagen uten å såvne. Da trodde jeg det var på grunn av katten min som vekket meg hver natt med å klore på senga, men når jeg forhindret han i å gjøre det var det ikke noe annerledes. Uansett hvor mye jeg sover eller hva jeg gjør så er jeg like trøtt, det er rett og slett et slit å komme seg gjennom dagen, og såver jeg litt etter skolen klarer jeg enda å legge meg i 22-00 tiden. Jeg tenker å bestille meg en time hos fastlegen og få sjekket masse, jeg har bare nølet med det for jeg hater egentlig å dra til legen. Jeg ville bare spørre her først om noen vet hva det kan være eller om noen er i samme situasjon, setter veldig stor pris på svar!

Anonymkode: 87ffc...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan f.eks. være mangel av B12 eller D-vitamin. Mye annet jeg ikke vet om også :) Går du på "nedsløvende" medisiner (som antipsykotisk eller antidepressiv medisin)? De kan man bli ganske trøtt og uopplagt. Jeg strevde mye med at jeg var konstant utslitt, selv når jeg våknet etter 10 timers søvn, da jeg gikk på høye doser antipsykotisk medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...