Gå til innhold

Irriterende når gammel kontakt dukker opp


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

På min Samsung mobiltelefon så dukker en gammel kontakt opp som forslag med navn hver gang jeg skal sende et bilde til noen. Jeg ønsker ikke å se det navnet hele tiden og har forsøkt alt for å få det bort. Vedkommende er blokkert på telefonen min på mail, facebook og telefon. Alt. Men allikevel dukker denne personen opp som forslag å sende bilder til osv hele tiden. Noen som vet hvordan man får det bort? Har trykket meg rundt men det dukker opp hele tiden med to forslag på ulike mailadresser til vedkommende. Dukker opp 4 alternativer ... to av de er vedkommendes mail!!!!! . Okey det kan stå men jeg ønsker ikke at det skal stå skrevet hver gang. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Mina1 skrev:

På min Samsung mobiltelefon så dukker en gammel kontakt opp som forslag med navn hver gang jeg skal sende et bilde til noen. Jeg ønsker ikke å se det navnet hele tiden og har forsøkt alt for å få det bort. Vedkommende er blokkert på telefonen min på mail, facebook og telefon. Alt. Men allikevel dukker denne personen opp som forslag å sende bilder til osv hele tiden. Noen som vet hvordan man får det bort? Har trykket meg rundt men det dukker opp hele tiden med to forslag på ulike mailadresser til vedkommende. Dukker opp 4 alternativer ... to av de er vedkommendes mail!!!!! . Okey det kan stå men jeg ønsker ikke at det skal stå skrevet hver gang. 

Du må slette vedkommende fra kontaktlista og om du har synkronisert den med g-mail eller noe annet må du nok inn der og rydde opp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Du må slette vedkommende fra kontaktlista og om du har synkronisert den med g-mail eller noe annet må du nok inn der og rydde opp også.

Jeg har ikke personen på kontaktlisten. Har forsøkt å få personen bort. Har heller ikke personen på gmailen. Men får opp begge hotmailene til personen som alternativ hver eneste gang jeg skal sende et bilde til noen. Har forsøkt å gjort det meste for å få det bort. Blokkert mailadressene men det hjelper heller ikke. Skulle da ikke være så vanskelig.. men det bør jo være en mulighet til å få det bort.. Mulig at jeg kan rense mobilen på en måte og da vil det mulig ikke komme opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har ikke personen på kontaktlisten. Har forsøkt å få personen bort. Har heller ikke personen på gmailen. Men får opp begge hotmailene til personen som alternativ hver eneste gang jeg skal sende et bilde til noen. Har forsøkt å gjort det meste for å få det bort. Blokkert mailadressene men det hjelper heller ikke. Skulle da ikke være så vanskelig.. men det bør jo være en mulighet til å få det bort.. Mulig at jeg kan rense mobilen på en måte og da vil det mulig ikke komme opp? 

Det ligger nok i minnet ett eller annet sted ja, men der forsvinner min kompetanse gitt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Det ligger nok i minnet ett eller annet sted ja, men der forsvinner min kompetanse gitt... 

Takk for tipset uansett :)Ja det må det gjøre. For hver gang vedkommende har fødselsdag så får jeg opp melding på displayet om det. Pluss så er vedkommende første forslag blant 4 hver gang jeg skal sende mms og bilder til folk osv. Jeg skal se om jeg kan få det bort på en eller annen måte. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lillemus skrev:

Det ligger nok i minnet ett eller annet sted ja, men der forsvinner min kompetanse gitt... 

Yes det gikk bort. Fant noe med fjern forslag og trykket kryss på det også gikk det bort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Lillemus skrev:

Det ligger nok i minnet ett eller annet sted ja, men der forsvinner min kompetanse gitt... 

Ohhhh No... trodde jeg fikk det fjernet men nei :(. Dukket opp igjen puff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BamseLiten skrev:

Da er det bare å fortsette å blokkere. Den må jo snart ta ett hint om at du ikke vil ha kontakt.

Det var ikke slik: Personen ønsket ikke kontakt med meg. Var vedkommende som brøt all kontakt. Derfor ikke særlig kjekt å se navnet til vedkommende på min mobil hver gang jeg skal sende et bilde til noen. Da dukker vedkommendes navn som forslag. Men en forbedring,.. nå dukker den bare opp i et sekund før den gir andre forslag istedet. Forstår meg ikke på data. Burde ikke være så vanskelig å få det bort... Jeg har blokkert vedkommende på aøt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Ja sånn å forstå. Da vil forslagene forsvinne gradvis etter hvert som datasystemene ser at du ikke lenger søker han opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BamseLiten skrev:

Ja sånn å forstå. Da vil forslagene forsvinne gradvis etter hvert som datasystemene ser at du ikke lenger søker han opp. 

Håper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...