Gå til innhold

22. juli hva hva var det egentlig som skjedde?


Haggaren

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun var en person det helt åpenbart hadde bikket over for (etter bilulykken i 1986, da hun også sluttet som lege).

Anonymkode: 0f301...d1d

Nei hun så sannheten som så mange nekter å innse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei hun så sannheten som så mange nekter å innse. 

Jeg vil nok heller tro hun ble alvorlig psyk.

Anonymkode: 0f301...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil nok heller tro hun ble alvorlig psyk.

Anonymkode: 0f301...d1d

Det vil ikke jeg tro, har tro på henne jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Søk på chipping (CIA) og Gaustad. Det var dagens haha.

 

Er du haggaren, klar over att den vanligste psykoselidelsen "paranoid Schizofreni", nettop handler om tanke kontroll. Hvorav chipping / implantat er den mest vanlige vrangforestillingen?

 

 

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Søk på chipping (CIA) og Gaustad. Det var dagens haha.

 

Er du haggaren, klar over att den vanligste psykoselidelsen "paranoid Schizofreni", nettop handler om tanke kontroll. Hvorav chipping / implantat er den mest vanlige vrangforestillingen?

 

 

Nei, jeg kan svært lite om mind control, har sett en del om det på nettet. En ting er sikkert, mye som er verdt å vite får du ikke gjennom mainstream media, skolen o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
7 minutter siden, Haggaren skrev:

Nei, jeg kan svært lite om mind control, har sett en del om det på nettet. En ting er sikkert, mye som er verdt å vite får du ikke gjennom mainstream media, skolen o.l.

Er det vært å vite ting som psykoser fører med seg? Ja. Men å tro på det? Neppe. Jeg har selv hatt det slik, det var ikke noe artig.

Men det er psykose, ikke kunnskap.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er spekulasjoner i "ettergalskapens" lys. Man kan trekke paralleller til terroren i USA 11.09.01 og enkeltes overtroiske spekulasjoner etter det. Jeg tok vare på et dokument hvor det ble spekulert i tallkombinasjonene og jeg synes dette ligner på samme galskapen som ikke har rot i virkeligheten når det kommer til 22.07.11.

Her er et knippe utvalg av det folk mente ikke var tilfeldigheter etter terroren:

  • New York er stat nummer 11

  • På det første flyet som kræsjet med Twin Towers var nummertet på flyruten 11

  • Flyet med flyrute nummer 11 hadde 92 passasjerer 9+ 2 = 11

  • Fyet med flyrute nummer 77 som også traff Twin Towers, hadde 65 passasjerer 6 + 5 = 11

  • Tragedien var 11. september, eller 9/11 som det også heter 9 + 1 + 1 = 11

  • Og den datoen er samme nummer som nummeret til det amerikanske nødnummeret 9 + 1 + 1 = 11

  • Det totale nummeret av skadde inni flyene var 254 2 + 5 + 4 = 11

  • 11 september er dag nummer 254 på årskalenderen Again 2 + 5 + 4 = 11

Alt dette var rene tilfeldigheter, men som enkelte forsøker å få til å lyde som om ingenting var overlatt til tilfeldighetene. Ett eksempel er at det ble 254 skadde i flyene som blir 11 om man legger tallene sammen. Var det bestemt på forhånd?

Litt av det samme hysteriet bevises i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg minner om at dere har glemt og utelatt Illuminati. Det hører med i enhver konspirasjonsteori. Og hav med chemtrails? Og vaksine?

Anonymkode: 420f6...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Her er en fin rekke med tilfeldigheter sakset rett fra internettet. Jeg liker spesielt den siste:D

Abraham Lincoln was elected to Congress in 1846.
John F. Kennedy was elected to Congress in 1946.

Abraham Lincoln was elected President in 1860.
John F. Kennedy was elected President in 1960.

Both were particularly concerned with civil rights.
Both wives lost their children while living in the White House.

Both Presidents were shot on a Friday.
Both Presidents were shot in the head

Lincoln 's secretary was named Kennedy.
Kennedy's Secretary was named Lincoln .

Both were assassinated by Southerners.
Both were succeeded by Southerners named Johnson.

Andrew Johnson, who succeeded Lincoln , was born in 1808.
Lyndon Johnson, who succeeded Kennedy, was born in 1908.

Both assassins were known by their three names.
Both names are composed of fifteen letters.

Lincoln was shot at the theater named 'Ford.'
Kennedy was shot in a car called ' Lincoln ' made by 'Ford.'

Lincoln was shot in a theater and his assassin ran and hid in a warehouse.
Kennedy was shot from a warehouse and his assassin ran and hid in a theater.

Booth and Oswald were assassinated before their trials.

A week before Lincoln was shot, he was in Monroe , Maryland
A week before Kennedy was shot, he was in Marilyn Monroe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Her er en fin rekke med tilfeldigheter sakset rett fra internettet. Jeg liker spesielt den sis

 



A week before Lincoln was shot, he was in Monroe , Maryland
A week before Kennedy was shot, he was in Marilyn Monroe.

Fin den, Gangaren. Jeg kan ingenting om dette med numerologi, men dette med dato, tidspunkt, sted er visst viktig for de som står bak disse aksjonene. Ligger et foredrag fra open mind conference på YouTube om dette. 

Det var 77 mennesker som ble drept 22. juli. det tok 77 minutter fra bomba smalt til riksalarmen gikk. Kan være tilfeldig, kan være en måte å si se hvilken kontroll vi har.

Tallet 22 dukker stadig opp i forbindelse med terror og drap.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Eva Sofie skrev:

Dette er spekulasjoner i "ettergalskapens" lys. Man kan trekke paralleller til terroren i USA 11.09.01 og enkeltes overtroiske spekulasjoner etter det.

Men la oss være enige om å tro på tyngdeloven, og at en brann fra flybensin ikke kan smelte og pulverisere stål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Haggaren skrev:

Fin den, Gangaren. Jeg kan ingenting om dette med numerologi, men dette med dato, tidspunkt, sted er visst viktig for de som står bak disse aksjonene. Ligger et foredrag fra open mind conference på YouTube om dette. 

Det var 77 mennesker som ble drept 22. juli. det tok 77 minutter fra bomba smalt til riksalarmen gikk. Kan være tilfeldig, kan være en måte å si se hvilken kontroll vi har.

Tallet 22 dukker stadig opp i forbindelse med terror og drap.

 

Det er helt åpenbart tilfeldigheter.

Anonymkode: 0f301...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Haggaren skrev:

Men la oss være enige om å tro på tyngdeloven, og at en brann fra flybensin ikke kan smelte og pulverisere stål.

Nei, men den kraftige varmen reduserer bæreevnen.

Anonymkode: 0f301...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
3 timer siden, Haggaren skrev:

Fin den, Gangaren. Jeg kan ingenting om dette med numerologi, men dette med dato, tidspunkt, sted er visst viktig for de som står bak disse aksjonene. Ligger et foredrag fra open mind conference på YouTube om dette. 

Det var 77 mennesker som ble drept 22. juli. det tok 77 minutter fra bomba smalt til riksalarmen gikk. Kan være tilfeldig, kan være en måte å si se hvilken kontroll vi har.

Tallet 22 dukker stadig opp i forbindelse med terror og drap.

 

her er også faenskap og utrygghet 1 oktober i Las Vegas. man er ikke trygg noe sted mer. vi må se oss rundt etter skurker og drapsmenn hvor enn vi går:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Var på vei hjem til hybel fra jobben og trodde det var lokalt torden og lyn selv om sol var oppe.I forkant hadde man satt lav trussel på radio taket jeg etterpå. Knust glass og ambulanser og mobilenfalt ut. Turde ikke ta trikken. Ville ikke være i veien for noen som kunne hjelpe så gikk hjem på hybel og ringte hjem til gamle foreldre og fulgte med på TV hele helgen. Hørte  på radio de trengte blod på sykehuset men det var ikke min type. så ble på hybelen.

Har tenkt veldig mye på alt etterpå. og spekulert i det utroligste. Håper bare hjelpeapparatet virkelig er tilstede for alle ofrene også om ti eller tyve år og kanskje mange flere år fremover. Mye kommer først etterpå det vet man jo hvis man har vært pasient selv og det vet sikkert også fagpersonell mye bedre. Burde settes av egne midler og plan for oppfølging er min syn. Et eget team.Kanskje alt tenkt på. Hvem vet.

Akkurat nå tenker jeg bare at sånn som han som man mener stod bak de forferdelige katastrofene som skjedde må være en viss kategori særlig spesielle menneske som ingen sjel har. (som man hevdet i noen tilfelle i avisa omtalte rettssaker før dette forferdelige skjedde Norge.)

Man må bare ikke slippe fokus på å prøve hjelpe ofrene synes jeg.

 

Anonymkode: 5ff79...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Enkelte må bo på en annen planet som gjør sånne ting mener jeg. Hva krever og forventer de ikke av andre  sakesløse mennesker som intet har med dem å gjøre eller noensinne har det ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...