Gå til innhold

Hormonelle plager


Grønnert

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er på mitt tredje brett av Novoform og har både positive og negative opplevelser. Jeg har blødninger i 14 dager (ved inntak av de oransje pillene), får hemorrider av bindbruk som igjen fører til hovne lymfer i armhulen. Ved inntak av de hvite pillene blir bekken og leddsmertene jeg plages med forsterket.

Det som er positivt er at jeg er igjen blitt glad og har stabilt humør samt at hetetoktene er redusert og mindre hyppig. Dette gir også bedre søvnkvalitet. Hårtap er også redusert. 

Er det andre hormonpreparater jeg kan bruke? Lurer på minipillen, p-stav og/eller hormonplaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...