Gå til innhold

Har du noe som skal skje fremover som du ser frem til?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Har du noe positivt å se frem til som skal skje snart? 

Jeg liker alltid å sitte meg opp noe å se frem til. Pleier å ha en ferietur, men nå er jo budsjettet mitt såpass dårlig til det at det spørs. Men allikevel : jeg ser frem til å finne på et eller annet uansett. Tenker på å ta en reise en eller annen gang.. Jeg synes at det er viktig å ha noe å se frem mot, og glede seg til. Gir ekstra inspirasjon til å jobbe og ekstra inspirasjon i hverdagen :) 

Har du noe spesiellt du gleder deg til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Har du noe positivt å se frem til som skal skje snart? 

Jeg liker alltid å sitte meg opp noe å se frem til. Pleier å ha en ferietur, men nå er jo budsjettet mitt såpass dårlig til det at det spørs. Men allikevel : jeg ser frem til å finne på et eller annet uansett. Tenker på å ta en reise en eller annen gang.. Jeg synes at det er viktig å ha noe å se frem mot, og glede seg til. Gir ekstra inspirasjon til å jobbe og ekstra inspirasjon i hverdagen :) 

Har du noe spesiellt du gleder deg til? 

Jeg liker også å ha noe å se frem til. Ofte er det knyttet til ferier og/eller reiser/turer, men det kan også være f.eks. den første snøen, den første skituren, bli ferdig med et jobbprosjekt, et venninnetreff, julen eller våren... for å nevne noe.

 

Skjønner du er glad i bruke penger og knytter gjerne gode opplevelser til det, men du gjør nok lurt i å forsøke å tenke litt annerledes :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mina1 skrev:

Har du noe positivt å se frem til som skal skje snart? 

Jeg liker alltid å sitte meg opp noe å se frem til. Pleier å ha en ferietur, men nå er jo budsjettet mitt såpass dårlig til det at det spørs. Men allikevel : jeg ser frem til å finne på et eller annet uansett. Tenker på å ta en reise en eller annen gang.. Jeg synes at det er viktig å ha noe å se frem mot, og glede seg til. Gir ekstra inspirasjon til å jobbe og ekstra inspirasjon i hverdagen :) 

Har du noe spesiellt du gleder deg til? 

Nei, kommer ikke på noe.

Anonymkode: 7265f...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda! I nærmeste fremtid- Å bli ferdig med 5 fagtekster som må godkjennes før eksamen.

Innen jul- Bestå og forhåpentligvis få gode karakterer på 5 eksamener.

Innen eksamen- 2 uker til Spania, hvor det blir mye lesing til eksamen, men skal bli deilig uansett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har noe å glede meg til, idag. Har nettopp hentet datteren :wub: på togstasjonen og imorgen drar vi på svipptur til København. Det er alltid utrolig godt å få besøk av henne, og nå skal vi atpå til ut på tur.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Andreaswell skrev:

Jadda! I nærmeste fremtid- Å bli ferdig med 5 fagtekster som må godkjennes før eksamen.

Innen jul- Bestå og forhåpentligvis få gode karakterer på 5 eksamener.

Innen eksamen- 2 uker til Spania, hvor det blir mye lesing til eksamen, men skal bli deilig uansett :) 

Jo, og selvsagt bli ferdig med full oppussing av badet i andre etasje! Badekar :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, emilie321 skrev:

Jepp, jeg har noe å glede meg til, idag. Har nettopp hentet datteren :wub: på togstasjonen og imorgen drar vi på svipptur til København. Det er alltid utrolig godt å få besøk av henne, og nå skal vi atpå til ut på tur.:D

Nyt :) . Og reise på tur med barn er så koselig. Mye minner og mye opplevelser. Dere må ha en flott tur!!!!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til nevrologisk avdeling for vurdering av medisiner for kanskje endelig å bli anfallsfri.

Kanskje ikke noe spesielt å rope hurra for, men jeg har ikke behov for de store gledene i livet. Jeg koser meg med de små tingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på å klare å komme meg på et foredrag som jeg synes høres veldig spennende ut denne uken. Det ser jeg frem til :) Jeg kan stresse med selv de kjekkeste tingene, men ser frem til dem også, så slik går livet med det meste ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...