Gå til innhold

Forsikring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags Forsikring har du?

Jeg lurer egentlig bare på dette, hva er minimum man burde ha?

Anonymkode: 444ad...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hva du eier, har du hus bør du vel forsikre det, eier så godt som ingenting jeg (og ikke noe som ville være verdt å forsikre fremfor å bare kjøpe nytt, så da er det ingen forsikringer på meg). Kan jo kjøpe helseforsikring om du føler for det men er vel mest litt velstående som spanderer på seg den luksusen tror jeg.

Nei spørs jo bare hva du har som du er redd for å miste (og som er verdt å forsikre en får jo ikke gratis forsikring det er (-)EV selvfølgelig de skal tjene penger på å forsikre deg

Anonymkode: e39ca...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, XbellaX skrev:

@Andreaswell  ;-) 

Hahaa, å kjære vene. Jeg orker ikke å skrive ned det igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og hvor mye betaler du for å forsikre det ^

Anonymkode: e39ca...b1a

Ca. 1600 i året. Noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reise, innbo og bilforsikring (kasko)

Betaler i underkant av 600 kr pr måned for alt. Innboforsikringen er på inntil 750000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innbo-, bil-, bolig-, reise-, og dyreforsikring. Innbo og reise er gjennom fagforbundet og jeg husker ikke hva jeg betaler, men de er obligatoriske så enten kan jeg melde meg ut eller betale. Når jeg tenker meg om så husker jeg ikke hva jeg betalter på de andre forsikringene heller, annet enn at det er ca 2500 kr pr hund i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...