Gå til innhold

Redd for at han vil gå ut døren etter å hatt sex...


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg har skrekkscenarier i hodet mitt. Nå har ikke jeg funnet meg en ny type altså, men tenker hvis jeg gjør. Jeg har datet noen ganger i år, men jeg har holdt det uten kroppskontakt. Årsaken til det er vel at jeg vil bruke tid for å bli kjent med folk, og jeg har ikke følt noe var riktig. 

Når jeg tenker på det å ha sex igjen, så kommer bildene opp av det jeg har opplevd noen ganger før. Det er å ha sex for så at han løper ut døren etterpå, og sier at han vil hjem å sove der. Jeg følte meg helt elendig hver gang dette skjedde. De menn som har vært sånn kom alltid tilbake men de holdt på sånn hver gang. Sex og løp ut døren..,Løp som vettskremte kattunger.. Er redd for å oppleve det igjen, for jeg opplevde det så mye. Og det gir jo .. den .. følelsen.. av å være noe dritt etterpå. Altså ikke være bra nok. 

Hvordan føles slike ting for dere. : Vet ikke om noen har opplevd det? Jeg kjenner at bildene i hodet fra de opplevelsene dukker opp hele tiden bare jeg tenker på sex med en ny person. Og da får jeg frysninger.  Nesten sånn at jeg har lyst å bare bli alene for alltid av å tenke på det ;) 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg har skrekkscenarier i hodet mitt. Nå har ikke jeg funnet meg en ny type altså, men tenker hvis jeg gjør. Jeg har datet noen ganger i år, men jeg har holdt det uten kroppskontakt. Årsaken til det er vel at jeg vil bruke tid for å bli kjent med folk, og jeg har ikke følt noe var riktig. 

Når jeg tenker på det å ha sex igjen, så kommer bildene opp av det jeg har opplevd noen ganger før. Det er å ha sex for så at han løper ut døren etterpå, og sier at han vil hjem å sove der. Jeg følte meg helt elendig hver gang dette skjedde. De menn som har vært sånn kom alltid tilbake men de holdt på sånn hver gang. Sex og løp ut døren..,Løp som vettskremte kattunger.. Er redd for å oppleve det igjen, for jeg opplevde det så mye. Og det gir jo .. den .. følelsen.. av å være noe dritt etterpå. Altså ikke være bra nok. 

Hvordan føles slike ting for dere. : Vet ikke om noen har opplevd det? Jeg kjenner at bildene i hodet fra de opplevelsene dukker opp hele tiden bare jeg tenker på sex med en ny person. Og da får jeg frysninger.  Nesten sånn at jeg har lyst å bare bli alene for alltid av å tenke på det ;) 

 

Har aldri tidligere sett noen mase så enormt om dating, som du gjør. Får du noe av alle disse trådene du starter om temaet? Merker at du har brukt opp min tålmodighet, så du må være sliten nå. 

 

Anonymkode: 3fba0...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri tidligere sett noen mase så enormt om dating, som du gjør. Får du noe av alle disse trådene du starter om temaet? Merker at du har brukt opp min tålmodighet, så du må være sliten nå. 

 

Anonymkode: 3fba0...fc1

Okey... Men forskjellen på meg og deg er vel at du har en mann, og jeg har forsøkt å finne en via nettdating, og det har vært mye spesielle opplevelser som har skjedd i den forbindelse. Jeg har ikke vært så aktiv heller, men kanskje aktiv nok., men jeg har hatt spesielle opplevelser rundt det hele som du ser. Og det ingen kan kritisere meg for er at jeg ikke har forsøkt, for jeg har jo forsøkt å gå inn for å finne en å dele livet med. Dating har blitt en del av en utfordring for meg ja. Det er som de som ønsker seg barn. De forsøker å få det. Jeg ønsker å finne en kjæreste. Derfor har jeg forsøkt, og jeg kan jo iblant føle for å prate om ulike emner anngående det mens jeg forsøker. Men om du ikke bryr deg om det, så er det deg. Da kan du overse slike tråder. 

Fint om du tar bort "anonymbruker" som svar. Og svarer med din egen bruker. Jeg vil helst ha svar med annet enn "anonymebruker"- nick. Får mer en direkte dialog i tråden da. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri tidligere sett noen mase så enormt om dating, som du gjør. Får du noe av alle disse trådene du starter om temaet? Merker at du har brukt opp min tålmodighet, så du må være sliten nå. 

 

Anonymkode: 3fba0...fc1

Det er mange typer tråder jeg overhodet ikke interesserer meg for å lese, om alt fra medisinbruk til mye annet, men vet du hva: Jeg har høyst respekt for dem som skriver dem, og jeg har full forståelse for at det er emner som engasjerer dem og deres situasjon, så jeg har ingenting imot det. Så vennligst ha respekt for hva jeg er oppi av situasjoner. Og tråder som omhandler tema som du ikke har interesse for. 

Og vennligst stå frem med brukernicket ditt om du har flere kommentarer istedet for å slenge ut en ufin kommentar som å bruke ordet mas, osv. Ser på kommentaren din som ufin desverre. Foreks de som ønsker seg barn, kan holde på med prøverør, osv og ha mye å skrive om det emnet. De er ofte opptatt av det. På samme måte har jeg vært opptatt av dating ja. For jeg har et ønske om å finne meg en kjæreste, men jeg har opplevd veldig mye negative opplevelser i den forbindelse. Så vis respekt og ber deg våge å stå frem med brukernick om du har noe mer på hjerte. . Ikke sleng i fra deg ufine kommentarer, i anonym form. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Mina1 skrev:

Det er mange typer tråder jeg overhodet ikke interesserer meg for å lese, om alt fra medisinbruk til mye annet, men vet du hva: Jeg har høyst respekt for dem som skriver dem, og jeg har full forståelse for at det er emner som engasjerer dem og deres situasjon, så jeg har ingenting imot det. Så vennligst ha respekt for hva jeg er oppi av situasjoner. Og tråder som omhandler tema som du ikke har interesse for. 

Og vennligst stå frem med brukernicket ditt om du har flere kommentarer istedet for å slenge ut en ufin kommentar som å bruke ordet mas, osv. Ser på kommentaren din som ufin desverre. Foreks de som ønsker seg barn, kan holde på med prøverør, osv og ha mye å skrive om det emnet. De er ofte opptatt av det. På samme måte har jeg vært opptatt av dating ja. For jeg har et ønske om å finne meg en kjæreste, men jeg har opplevd veldig mye negative opplevelser i den forbindelse. Så vis respekt og ber deg våge å stå frem med brukernick om du har noe mer på hjerte. . Ikke sleng i fra deg ufine kommentarer, i anonym form. 

 

Jeg skjønner at dette med dating er et vanskelig tema for deg.

Jeg skal (bare min mening) være bittelitt enig med svaret du fikk (selv om formuleringen var uheldig) - du blir litt intens. Ikke at det gjør meg noe her på forumet, men jeg tror kanskje det påvirker deg i all nettdatingen din, som gjør at du så i så stor grad tiltrekker gærninger, drittsekker osv. 

Du later til å synes det er helt krise å være singel. Hvorfor kan du ikke ta ting litt mer som det kommer? Tror du tiltrekker deg mer normale mennesker ved å ha en litt mer avslappet holdning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2017 den 9.56, Mina1 skrev:

Jeg har skrekkscenarier i hodet mitt. Nå har ikke jeg funnet meg en ny type altså, men tenker hvis jeg gjør. Jeg har datet noen ganger i år, men jeg har holdt det uten kroppskontakt. Årsaken til det er vel at jeg vil bruke tid for å bli kjent med folk, og jeg har ikke følt noe var riktig. 

Når jeg tenker på det å ha sex igjen, så kommer bildene opp av det jeg har opplevd noen ganger før. Det er å ha sex for så at han løper ut døren etterpå, og sier at han vil hjem å sove der. Jeg følte meg helt elendig hver gang dette skjedde. De menn som har vært sånn kom alltid tilbake men de holdt på sånn hver gang. Sex og løp ut døren..,Løp som vettskremte kattunger.. Er redd for å oppleve det igjen, for jeg opplevde det så mye. Og det gir jo .. den .. følelsen.. av å være noe dritt etterpå. Altså ikke være bra nok. 

Hvordan føles slike ting for dere. : Vet ikke om noen har opplevd det? Jeg kjenner at bildene i hodet fra de opplevelsene dukker opp hele tiden bare jeg tenker på sex med en ny person. Og da får jeg frysninger.  Nesten sånn at jeg har lyst å bare bli alene for alltid av å tenke på det ;) 

 

Bare av nysgjerrighet hvorfor føler du deg så elendig hver gang det har skjedd at han går og vil sove hjemme etterpå? Jeg lurer for jeg som også er hunkjønn kan kjenne på et sterkt behov for å gjøre det samme, altså nærmest løpe ut døren etter å ha hatt sex med noen. Det trenger ikke være noe ved deg som gjør at andre får det behovet tenker jeg da. Det trenger ikke være at de ikke setter pris på deg eller lignende, men at deres behov er et annet enn ditt kanskje?

Er problemet at du føler du ikke er bra nok når slike ting skjer eller at du skulle ønske han ble fordi det hadde du ønsket? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, umakenverdt skrev:

Bare av nysgjerrighet hvorfor føler du deg så elendig hver gang det har skjedd at han går og vil sove hjemme etterpå? Jeg lurer for jeg som også er hunkjønn kan kjenne på et sterkt behov for å gjøre det samme, altså nærmest løpe ut døren etter å ha hatt sex med noen. Det trenger ikke være noe ved deg som gjør at andre får det behovet tenker jeg da. Det trenger ikke være at de ikke setter pris på deg eller lignende, men at deres behov er et annet enn ditt kanskje?

Er problemet at du føler du ikke er bra nok når slike ting skjer eller at du skulle ønske han ble fordi det hadde du ønsket? 

 

Jeg har selv følt for å løpe noen ganger. Husker at i begynnelsen når jeg opplevde det så var det helt forferdelig. Men etterhvert så følte jeg bare for å ha sex og løpe jeg også. Årsak det samme gikk tilbake iblant fordi jeg følte at vedkommende var tung til sinns eller i dialog. Har også opplevd det motsatte. Altså at han aldri vil gå. Men husker best alt det negative. Får forsøke å huske alt positivt i stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har selv følt for å løpe noen ganger. Husker at i begynnelsen når jeg opplevde det så var det helt forferdelig. Men etterhvert så følte jeg bare for å ha sex og løpe jeg også. Årsak det samme gikk tilbake iblant fordi jeg følte at vedkommende var tung til sinns eller i dialog. Har også opplevd det motsatte. Altså at han aldri vil gå. Men husker best alt det negative. Får forsøke å huske alt positivt i stedet. 

Enkelte ting tenker jeg bare man ikke skal legge på hverken seg selv eller andre, men ulike behov og ønsker. Det er ikke fordi du har gjort noe galt eller fordi han har gjort noe galt, men fordi dere trenger ulike ting der og da. Jeg har tro på at du kan endre hvordan du tenker rundt dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg skjønner at dette med dating er et vanskelig tema for deg.

Jeg skal (bare min mening) være bittelitt enig med svaret du fikk (selv om formuleringen var uheldig) - du blir litt intens. Ikke at det gjør meg noe her på forumet, men jeg tror kanskje det påvirker deg i all nettdatingen din, som gjør at du så i så stor grad tiltrekker gærninger, drittsekker osv. 

Du later til å synes det er helt krise å være singel. Hvorfor kan du ikke ta ting litt mer som det kommer? Tror du tiltrekker deg mer normale mennesker ved å ha en litt mer avslappet holdning :) 

Jeg har latt de lett behandle meg som de vil før. Jeg har ikke krevd noe av de. Og selv om jeg så klart at de ikke verdsatte meg rett eller hadde riktige kvaliteter for meg så kjørte jeg på om jeg var nok tiltrukket. Jeg kan ikke si at jeg var krevende i kontakten. Jeg godtok for mye. Men nå rygger jeg på hver mann. Altså jeg er veldig opptatt av å bli verdsatt og å like personligheten nå. Langt mer enn før. 

Emnet engasjerer meg mye for det er noe jeg forsøker å finne ut av. Og som en sa til meg tidligere : driver man aktiv dating så burde man nesten ha en dating rådgiver for det er veldig spesiellt hele opplegget. De fleste mennene er veldig pågående og må settes på plass osv. Ganske kjipt opplegg der en må kunne si ifra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg skjønner at dette med dating er et vanskelig tema for deg.

Jeg skal (bare min mening) være bittelitt enig med svaret du fikk (selv om formuleringen var uheldig) - du blir litt intens. Ikke at det gjør meg noe her på forumet, men jeg tror kanskje det påvirker deg i all nettdatingen din, som gjør at du så i så stor grad tiltrekker gærninger, drittsekker osv. 

Du later til å synes det er helt krise å være singel. Hvorfor kan du ikke ta ting litt mer som det kommer? Tror du tiltrekker deg mer normale mennesker ved å ha en litt mer avslappet holdning :) 

Jeg synes ikke det er krise å være singel. De som jeg treffer sier at jeg virker helt selvstendig. Og det er sant. Men jeg aksepterer for mye lett hvis jeg tiltrekkes  et ytre  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg skjønner at dette med dating er et vanskelig tema for deg.

Jeg skal (bare min mening) være bittelitt enig med svaret du fikk (selv om formuleringen var uheldig) - du blir litt intens. Ikke at det gjør meg noe her på forumet, men jeg tror kanskje det påvirker deg i all nettdatingen din, som gjør at du så i så stor grad tiltrekker gærninger, drittsekker osv. 

Du later til å synes det er helt krise å være singel. Hvorfor kan du ikke ta ting litt mer som det kommer? Tror du tiltrekker deg mer normale mennesker ved å ha en litt mer avslappet holdning :) 

Jeg har jo vært i en ganske strevsom relasjon tidligere som ble til et hekt på en måte,

Jeg er jo ganske følsom etter hva jeg har opplevd. Så denne videoen, og det handler jo om at man er ganske følsom når man kommer ut fra et vanskelig forhold, som førte til avhengighet og bånd som ble brått revet av. Man behøver gjerne å bli kvitt mye av sårbarheten som jeg sitter inne med, for sårbarheten tiltrekker nok nye "drittsekker". 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...