Gå til innhold

Flørt på Messenger, deretter blokkert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger noen tilbakemeldinger på dette:

Ble for noen dager siden kontaktet av en mann på Messenger som sa at han var blitt veldig interessert og nysgjerrig på meg. Stilte meg en del spørsmål om hvor jeg bodde, om jeg var enslig, hadde barn og hvor gammel jeg var. Jeg er i 40-årene og fikk inntrykk av at han var noe yngre enn jeg. Alderen min så ikke ut til å dempe interessen hans. Jeg var mer tilbakeholden enn han og var veldig vag på hvor jeg bodde og med å gi opplysninger om barna mine (kjønn og alder). Han fikk ikke vite akkurat hvor jeg bor, men sånn omtrentlig hvor i landet jeg holder til. Det viser seg at vi bor langt unna hverandre, han i en større by, jeg i en mindre. Han snakket om ikke jeg ville ta en tur til hans by, jeg var tilbakeholden og sa det var vanskelig med tanke på avstand og tid. Han ønsket også å se et bilde av meg "uten filter", da profilbildet mitt på fb hadde filter. Spurte om jeg hadde Snapchat, jeg bekreftet det, men gav han ikke navnet på Snap kontoen min (pratet det bort). Han har bilde på fb kontoen sin, men ikke sånn at det er mulig å se ansiktet hans.. Etter en stund måtte jeg avslutte med et "vi snakkes". Fikk til svar at "det gjør vi", smilefjes, og "takk".

Vi hadde en god tone, masse humor og tydelig flørting fra han. Jeg ble rett og slett ganske sjarmert og har aldri opplevd noe sånt. Hadde faktisk lyst til å ha mer kontakt med ham. Det gikk noen dager uten kontakt, og etter noen dager byttet jeg profilbilde på fb, med ett uten filter.

Nå har han blokket meg, så det er umulig å få kontakt med han igjen. Jeg har lurt på om det nye profilbildet har fått han til å miste interessen. Det er ikke et dårlig bilde, og flere sier at jeg generelt ser yngre ut enn jeg er. Burde jeg vært mindre tilbakeholden og forsiktig? Kanskje han tror jeg ikke er interessert, eller mistet han interessen, da han så meg uten filter?

Hva tror dere 🤔

 

 

 

Anonymkode: 4bfeb...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger noen tilbakemeldinger på dette:

Ble for noen dager siden kontaktet av en mann på Messenger som sa at han var blitt veldig interessert og nysgjerrig på meg. Stilte meg en del spørsmål om hvor jeg bodde, om jeg var enslig, hadde barn og hvor gammel jeg var. Jeg er i 40-årene og fikk inntrykk av at han var noe yngre enn jeg. Alderen min så ikke ut til å dempe interessen hans. Jeg var mer tilbakeholden enn han og var veldig vag på hvor jeg bodde og med å gi opplysninger om barna mine (kjønn og alder). Han fikk ikke vite akkurat hvor jeg bor, men sånn omtrentlig hvor i landet jeg holder til. Det viser seg at vi bor langt unna hverandre, han i en større by, jeg i en mindre. Han snakket om ikke jeg ville ta en tur til hans by, jeg var tilbakeholden og sa det var vanskelig med tanke på avstand og tid. Han ønsket også å se et bilde av meg "uten filter", da profilbildet mitt på fb hadde filter. Spurte om jeg hadde Snapchat, jeg bekreftet det, men gav han ikke navnet på Snap kontoen min (pratet det bort). Han har bilde på fb kontoen sin, men ikke sånn at det er mulig å se ansiktet hans.. Etter en stund måtte jeg avslutte med et "vi snakkes". Fikk til svar at "det gjør vi", smilefjes, og "takk".

Vi hadde en god tone, masse humor og tydelig flørting fra han. Jeg ble rett og slett ganske sjarmert og har aldri opplevd noe sånt. Hadde faktisk lyst til å ha mer kontakt med ham. Det gikk noen dager uten kontakt, og etter noen dager byttet jeg profilbilde på fb, med ett uten filter.

Nå har han blokket meg, så det er umulig å få kontakt med han igjen. Jeg har lurt på om det nye profilbildet har fått han til å miste interessen. Det er ikke et dårlig bilde, og flere sier at jeg generelt ser yngre ut enn jeg er. Burde jeg vært mindre tilbakeholden og forsiktig? Kanskje han tror jeg ikke er interessert, eller mistet han interessen, da han så meg uten filter?

Hva tror dere 🤔

 

 

 

Anonymkode: 4bfeb...6e3

Jeg tror ikke nettdating fungerer så bra. Møt folk i RL.

Anonymkode: 93b57...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ammk skrev:

I utgangspunktet enig. Har aldri nettdatet eller ønsket det heller, men i dette tilfellet ble jeg revet med. Ny erfaring.

Mange skumle folk på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket han og så at han er i ett par grupper  jeg er medlem i (mao felles interesser). Han har også lagt ut en del seriøse innlegg i disse gruppene og på profilen om temaer jeg også er opptatt av. Men, enig, det er lurt å være forsiktig, derfor var jeg sparsom med opplysninger.

Endret av ammk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde en god tone, masse humor og tydelig flørting fra han. Jeg ble rett og slett ganske sjarmert og har aldri opplevd noe sånt. Hadde faktisk lyst til å ha mer kontakt med ham. Det gikk noen dager uten kontakt, og etter noen dager byttet jeg profilbilde på fb, med ett uten filter.

Anonymkode: 4bfeb...6e3

Hvordan hadde han funnet deg i utgangspunktet? Jeg hadde blitt kjempeskeptisk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvordan hadde han funnet deg i utgangspunktet? Jeg hadde blitt kjempeskeptisk. :) 

Han er med i ett par grupper jeg er medlem i (mao felles interesser). Han har også lagt ut en del seriøse innlegg i disse gruppene og på profilen om temaer jeg også er opptatt av. Han har tydeligvis lagt merke til meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele opptredenen hans virker veldig snodig. Er det vanlig å sjekke opp folk på nettet sånn utenom datingtjenester som Sukker?

Nå kjenner jo ikke vi samtalen slik den forløp, men du legger det frem som han var frempå og fisket etter opplysninger før han hadde knyttet ordentlig kontakt?

Det "normale" i en sånn situasjon ville være at han presenterte seg, sa at han hadde "sett" deg der-og-der og fattet interesse, og høre om du kunne ha lyst å prate litt. I den videre samtalen bør han gå betydelig mer forsiktig frem enn om dere hadde møttes i virkeligheten. I et middagsselskap er det naturlig å spørre folk ganske med en gang om ting som jobb, bosted, hvor du kommer fra, familie, og så videre. Det er det IKKE når du snakker med en fremmed på nettet. Da må du varme opp mer først.

At han velger å blokke deg etterpå kan tolkes på ulike måter. Kanskje han får noe ut av å være luremus ("yes, jeg har fremdeles draget!")? Kanskje fikk han kalde føtter. Kanskje var han ikke ved sine fulle fem når han tok kontakt (beruset?) og angret seg. Kanskje likte han ikke bildet...

Det som er litt fiffig er at han ut fra innleggene han har skrevet ikke fremstår som en tomsing, og dermed virker en del av scenariene ovenfor litt "feil"?

Ikke godt å si, men du får ta med deg at han likte det du hadde skrevet i de felles forumene deres - Dét er ikke annet enn positivt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Caprioli skrev:

Jeg synes hele opptredenen hans virker veldig snodig. Er det vanlig å sjekke opp folk på nettet sånn utenom datingtjenester som Sukker?

Selv jeg har faktisk opplevd å bli sjekket opp på fb av en jeg er på en del felles interessegrupper med. :) Han var veldig hyggelig da og jeg hørte ikke mer etter at jeg forklarte at jeg har kjæreste, så det var bare hyggelig. :) Har også hatt en mindre hyggelig opplevelse med en som hadde sett meg på jobben og som fant meg på messenger derfra, men har ikke hørt noe fra ham på en stund heldigvis, jeg tror han skjønte det til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Caprioli skrev:

Jeg synes hele opptredenen hans virker veldig snodig. Er det vanlig å sjekke opp folk på nettet sånn utenom datingtjenester som Sukker?

Nå kjenner jo ikke vi samtalen slik den forløp, men du legger det frem som han var frempå og fisket etter opplysninger før han hadde knyttet ordentlig kontakt?

Det "normale" i en sånn situasjon ville være at han presenterte seg, sa at han hadde "sett" deg der-og-der og fattet interesse, og høre om du kunne ha lyst å prate litt. I den videre samtalen bør han gå betydelig mer forsiktig frem enn om dere hadde møttes i virkeligheten. I et middagsselskap er det naturlig å spørre folk ganske med en gang om ting som jobb, bosted, hvor du kommer fra, familie, og så videre. Det er det IKKE når du snakker med en fremmed på nettet. Da må du varme opp mer først.

At han velger å blokke deg etterpå kan tolkes på ulike måter. Kanskje han får noe ut av å være luremus ("yes, jeg har fremdeles draget!")? Kanskje fikk han kalde føtter. Kanskje var han ikke ved sine fulle fem når han tok kontakt (beruset?) og angret seg. Kanskje likte han ikke bildet...

Det som er litt fiffig er at han ut fra innleggene han har skrevet ikke fremstår som en tomsing, og dermed virker en del av scenariene ovenfor litt "feil"?

Ikke godt å si, men du får ta med deg at han likte det du hadde skrevet i de felles forumene deres - Dét er ikke annet enn positivt :-)

Takk for svar.

Han sa at han hadde lagt merke til meg, blitt nysgjerrig og ville finne ut av det. Han var mest opptatt av hvor jeg bodde, om jeg kunne tenkt meg å reise til byen der han bor og å få se bilde av meg uten filter, sånn omtrent i den rekkefølgen. Ja, han var veldig frempå og det gjorde nok at jeg prøvde å bremse litt. Men likevel ble jeg sjarmert. Må bare også si at det ble uvanlig mange likes på profilbildet jeg skiftet til (vet jeg er litt fjortis nå, men jeg ble så fristet) En annen ting kan være at han er godt utdannet og kommer fra et annet europeisk land, så kanskje det er noen kulturelle variasjoner her?

Vet jeg må legge dette bak meg, men det gnager litt på selvtilliten, og jeg kan ikke fordra å bli avvist uten å skjønne hvorfor.

Men takk for at du tar deg tid til en grundig analyse av dette for meg ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger noen tilbakemeldinger på dette:

Ble for noen dager siden kontaktet av en mann på Messenger som sa at han var blitt veldig interessert og nysgjerrig på meg. Stilte meg en del spørsmål om hvor jeg bodde, om jeg var enslig, hadde barn og hvor gammel jeg var. Jeg er i 40-årene og fikk inntrykk av at han var noe yngre enn jeg. Alderen min så ikke ut til å dempe interessen hans. Jeg var mer tilbakeholden enn han og var veldig vag på hvor jeg bodde og med å gi opplysninger om barna mine (kjønn og alder). Han fikk ikke vite akkurat hvor jeg bor, men sånn omtrentlig hvor i landet jeg holder til. Det viser seg at vi bor langt unna hverandre, han i en større by, jeg i en mindre. Han snakket om ikke jeg ville ta en tur til hans by, jeg var tilbakeholden og sa det var vanskelig med tanke på avstand og tid. Han ønsket også å se et bilde av meg "uten filter", da profilbildet mitt på fb hadde filter. Spurte om jeg hadde Snapchat, jeg bekreftet det, men gav han ikke navnet på Snap kontoen min (pratet det bort). Han har bilde på fb kontoen sin, men ikke sånn at det er mulig å se ansiktet hans.. Etter en stund måtte jeg avslutte med et "vi snakkes". Fikk til svar at "det gjør vi", smilefjes, og "takk".

Vi hadde en god tone, masse humor og tydelig flørting fra han. Jeg ble rett og slett ganske sjarmert og har aldri opplevd noe sånt. Hadde faktisk lyst til å ha mer kontakt med ham. Det gikk noen dager uten kontakt, og etter noen dager byttet jeg profilbilde på fb, med ett uten filter.

Nå har han blokket meg, så det er umulig å få kontakt med han igjen. Jeg har lurt på om det nye profilbildet har fått han til å miste interessen. Det er ikke et dårlig bilde, og flere sier at jeg generelt ser yngre ut enn jeg er. Burde jeg vært mindre tilbakeholden og forsiktig? Kanskje han tror jeg ikke er interessert, eller mistet han interessen, da han så meg uten filter?

Hva tror dere 🤔

 

 

 

Anonymkode: 4bfeb...6e3

Jeg hadde ikke brydd meg. Har pratet med mange sjarmerende menn på nettet som plutselig virker interessert for så å forsvinne. Noen av dem kommer tilbake og tar kontakt noen måneder eller uker eller år senere. Helt vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Mange skumle folk på nettet...

Enig. Jeg har møtt ufattelig mye rart på nettet. 

Jeg har erfart at flere av dem holder på med flere samtidig. Noen av den har venninne som de ligger med og treffer iblant og så dater de i tilegg til det . Noen av den lyver så det renner av de. Og noen av dem finner på helt psyko påfunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mina1 skrev:

Enig. Jeg har møtt ufattelig mye rart på nettet. 

Jeg har erfart at flere av dem holder på med flere samtidig. Noen av den har venninne som de ligger med og treffer iblant og så dater de i tilegg til det . Noen av den lyver så det renner av de. Og noen av dem finner på helt psyko påfunn. 

Ja jeg kuttet ut all chatting med menn på nettet,mange av dem er bare ute etter sex chat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg kuttet ut all chatting med menn på nettet,mange av dem er bare ute etter sex chat.

Det er mange som bare er ute etter å få seg sex. Jeg har erfart at de later som om de interesserer seg og bryr seg, også viser det seg at de ikke bryr seg annet om hva de ønsker der og da,: sex, og alt om seg selv. Det er iallefall min erfaring. Det fins sikkert noen bedre, men i min alder: 40 årsalderen så ser jeg tydelig en årsak til at de er på nettet og er single... Iallefall mange av dem. 

Jeg har også fått høre at de holder kun på med en om gangen, også viser det seg at de driver og lyver. Og det er ikke de det er noe i veien med .. det er kun damene .. og de behandler de som dritt om de merker at de har grepet eller kan.

De kan også blokkere, ta av blokk, og komme tilbake igjen... osv. ... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er mange som bare er ute etter å få seg sex. Jeg har erfart at de later som om de interesserer seg og bryr seg, også viser det seg at de ikke bryr seg annet om hva de ønsker der og da,: sex, og alt om seg selv. Det er iallefall min erfaring. Det fins sikkert noen bedre, men i min alder: 40 årsalderen så ser jeg tydelig en årsak til at de er på nettet og er single... Iallefall mange av dem. 

Ja, jeg har fått bilder av noens edle deler, som om jeg ville det. Hva er det å se på? En pikk? Nei de kan de ha for seg selv for min del,og endel er rett på sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja, jeg har fått bilder av noens edle deler, som om jeg ville det. Hva er det å se på? En pikk? Nei de kan de ha for seg selv for min del,og endel er rett på sak. 

Ja de bildene kommer alt for raskt. Jeg har erfart det og. Jeg har møtt en del , og noen går plutselig inn på et toalett også sier de: har sendt deg noe på mobilen.. hva da sa jeg ... og håpet på en kjærlighetserklæring.. Det viser seg å være bilde av penisen deres tatt fra toalettet mens vi var på date... Helt uinteressant og useriøst faktisk!'. Masse som har sjokkert meg!. ;) 

Og det med å sende bilder slik som du sier: ja det er det altfor mange som gjør. Hva forventer de egentlig? eller er de vant med useriøse kvinner ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja de bildene kommer alt for raskt. Jeg har erfart det og. Jeg har møtt en del , og noen går plutselig inn på et toalett også sier de: har sendt deg noe på mobilen.. hva da sa jeg ... og håpet på en kjærlighetserklæring.. Det viser seg å være bilde av penisen deres tatt fra toalettet mens vi var på date... Helt uinteressant og useriøst faktisk!'

Hvor i all verden treffer dere alle disse snåle fyrene!? Har aldri fått så mye som et baris-bilde engang jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja de bildene kommer alt for raskt. Jeg har erfart det og. Jeg har møtt en del , og noen går plutselig inn på et toalett også sier de: har sendt deg noe på mobilen.. hva da sa jeg ... og håpet på en kjærlighetserklæring.. Det viser seg å være bilde av penisen deres tatt fra toalettet mens vi var på date... Helt uinteressant og useriøst faktisk!'

Uff. Ja man finner ikke skikkelige menn der, eller er det sånn menn er? Min mann er ikke sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvor i all verden treffer dere alle disse snåle fyrene!? Har aldri fått så mye som et baris-bilde engang jeg! 

Ja det er sånn de jeg har truffet på fra møteplassen, og tinder er. De er til å hyle av ;) . 

Også skriver de gjerne plutselig: Vil du ha kuk???? Vil du ha kuk? 

Og anngående de jeg har møtt i virkeligheten så spør jeg gjerne: er du egentlig forelsket og interessert i meg når du holder på sånn som du gjør? Jaaaaa sier de... Også før eller siden så blokkerer de meg, og vil ikke prate mer, og så er de tydeligvis over på ny eller nye ;) . Men uansett så tror jeg at de holdt på med flere om gangen i kontakten vår. Og de la så mye kjærlighet i å vise så useriøsitet... De sier de ligger kjærlighet i kuken sin rettere sagt ;) . Nei det er så mye sykt... 

Noen av dem lokker med at de vil gjerne sprute i meg og gi meg barn osv... Og prater som om de er helt ute å kjøre.... Jeg finner de lett. Har du aldri støtt på noe sånnt? 

Jeg begynner jo å lure på om de har for vane å møte på damer som bretter ut musa si for de hele tiden ;) . Altså useriøse damer. Jeg hørte en gang en fyr fortelle meg at mange damer tilbydde han sex på første date... og om han ikke var interessert så ville de iallefall ha sex sa de... Merkelige greier. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Noen av dem lokker med at de vil gjerne sprute i meg og gi meg barn osv... Og prater som om de er helt ute å kjøre.... Jeg finner de lett. Har du aldri støtt på noe sånnt? 

Jeg traff nå på noen raringer den tiden jeg drev og datet, men ingen som kommer i nærheten av de du har møtt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...