Gå til innhold

Ser dere på stasjonærtv gjennom uken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke mye på TV og da mest NRK. Synes dere det mer og mer er " eliten" eller toppene eller de profesjonelle som for alvor har erobret TV ruten. Ikke det at jeg ville ha ønsket å være på TV for noe som helst. Det er bare mitt inntrykk av at der har vært en endring nettopp i hvem  eller hvilke samfunnslag som befolker TV ruten. Untatt når NRK viser tog og båt gjennom hele sommeren da. Det er befriende fine programmer for vi som har mulighet til å se dem.

Før var det liksom bare folk flest og de kostet sikkert ikke stort. Nå er problemet å finne noe som topper det forrige innslaget. Men det reflekterer kanskje bare at vi som ser krever så mye mer eller det umulige.

Anonymkode: d9eda...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stod et sted å lese at NRK også skulle kanskje bli borte. Det ville ikke være noe særlig for der er man utrolig profesjonelle og dyktige synes jeg alle som en. Men alt snur så fort i våre dager. Bare se på været. Vi i lavlandet trenger ikke dra på fjellet lenger for været her skifter like raskt som man før advarte mot ifjellvettreglene med "Severin Suveren." som var med TV-seerne i påskefjellet.Alltid morsom TV figur.

Alt blir sjeldnere og sjeldnere som man tror. "Alt er en overgang sa reven da han ble flådd som det gamle ordtaket kanskje."

Håper NRK holder stand i mediakonkurransen. De har så mange gode både før og nå også.

Men helgerogrammene blir skrallere  og skrallere synes nå jeg , men vi  skal kanskje avvennes med stasjonærtv.

Men hyppige repriser kan være bra for så får man skikkelig " tygget på saker og ting".Skilkkelig bevisstgjørende igrunnen.Det var på den måte jeg oppdaget at Storttingets sider har et bredt tilbud også om faglitteratur eller videreformidler muligheter til.

Jeg sier at alle nå sover kl fire om natten mens andre  her sier det absolutt motsatte. Enkelte har mere smerter i bena sine sikkert stakkar i natt. Vi bruker spesielt radio klassisk. Fantastisk selv om man lite vet om musikk.

Anonymkode: d9eda...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke mye på TV og da mest NRK. Synes dere det mer og mer er " eliten" eller toppene eller de profesjonelle som for alvor har erobret TV ruten. Ikke det at jeg ville ha ønsket å være på TV for noe som helst. Det er bare mitt inntrykk av at der har vært en endring nettopp i hvem  eller hvilke samfunnslag som befolker TV ruten. Untatt når NRK viser tog og båt gjennom hele sommeren da. Det er befriende fine programmer for vi som har mulighet til å se dem.

Før var det liksom bare folk flest og de kostet sikkert ikke stort. Nå er problemet å finne noe som topper det forrige innslaget. Men det reflekterer kanskje bare at vi som ser krever så mye mer eller det umulige.

Anonymkode: d9eda...34f

Jeg synes det er helt motsatt enn i gamle dager. I dag er absolutt "alle" på tv. Du vil nok legge merke til det om du ser på andre kanaler men selv NRK har innslag av dette.

Anonymkode: 958b2...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nyheter og noen helgeprogrammer på stasjonær-TV. Resten av uka bruker jeg stort sett ukesarkivet. Hvis jeg vil se noe som ikke legger seg der, tar jeg det opp.  Jeg bestemmer som regel hva jeg vil se, på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på nyhetene og så plukker jeg ut hvilke programmer jeg har lyst til å se. Orker ikke se på tv bare for å se på noe. Tar opp noen ganger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser aldri på gammeldags direktesendt tv, men netflix, hbo, youtube og (litt) nrk arkiv på tv via apple-tv + filmer og serier på dvd/bluray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius

Ser en del på TV. Liker dokumentarer og faktaprogram samt litt "tankeløs" underholdning til fullstendig avkobling. Film ser jeg lite av så nettflix bruker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg ser nyheter hver dag. Ofte både tv2 og NRK nyhetene. Jeg liker NRK best. Ellers blir det mye opptak for å slippe reklame. PVR dekoder eller hva det heter, er praktisk. Og jeg har 0 dårlig samvittighet for å droppe reklame, når de får seg til å  hele tiden lokke folk til økonomisk ruin via spill-reklame.

 

 

 

Ellers blir det en del HBO. Netflix sa jeg opp for 2 måneder siden, men begynner å angre.....

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...