Gå til innhold

På reise uten Lamictal - KRI?


bibben

Anbefalte innlegg

Jeg er på en annen kant av landet uten medisiner jeg pleier å ta.

DPS'n som skriver ut bruker ikke e-resepter, så jeg kan ikke hente ut medisiner på lokalt apotek er jeg er.

Jeg fikk på et av apotekene som jeg ringte opplyst at det var noe som het KRI; en tjeneste som kan lastes ned i App Store og derigjennom komme i kontakt med lege som kunne skrive ut en resept.

Jeg har nå søkt etter KRI både i App Store og på nettet. Av en eller annen grunn finner jeg ikke relevant informasjon.

Er det noen av dere som vet hvordan en slik tjeneste fungerer, og om den kanskje heter noe annet enn KRI (selvom det var det jeg fikk opplyst fra apoteket)?

Takk til alle mulige hjelpere der ute :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke fastlegen din skrive ut medisin til deg? Tror det kan hentes ut på apotek i hele landet? Evt ring til nærmeste legevakt å hør om de kan skrive ut medisin til deg? 

Anonymkode: a04c8...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2017 den 13.18, bibben skrev:

Jeg er på en annen kant av landet uten medisiner jeg pleier å ta.

DPS'n som skriver ut bruker ikke e-resepter, så jeg kan ikke hente ut medisiner på lokalt apotek er jeg er.

Jeg fikk på et av apotekene som jeg ringte opplyst at det var noe som het KRI; en tjeneste som kan lastes ned i App Store og derigjennom komme i kontakt med lege som kunne skrive ut en resept.

Jeg har nå søkt etter KRI både i App Store og på nettet. Av en eller annen grunn finner jeg ikke relevant informasjon.

Er det noen av dere som vet hvordan en slik tjeneste fungerer, og om den kanskje heter noe annet enn KRI (selvom det var det jeg fikk opplyst fra apoteket)?

Takk til alle mulige hjelpere der ute :o)

Du skal ikke gå veldig lenge uten Lamictal før du må begynne med den langsomme opptrappingen på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2017 den 13.18, bibben skrev:

Jeg er på en annen kant av landet uten medisiner jeg pleier å ta.

DPS'n som skriver ut bruker ikke e-resepter, så jeg kan ikke hente ut medisiner på lokalt apotek er jeg er.

Jeg fikk på et av apotekene som jeg ringte opplyst at det var noe som het KRI; en tjeneste som kan lastes ned i App Store og derigjennom komme i kontakt med lege som kunne skrive ut en resept.

Jeg har nå søkt etter KRI både i App Store og på nettet. Av en eller annen grunn finner jeg ikke relevant informasjon.

Er det noen av dere som vet hvordan en slik tjeneste fungerer, og om den kanskje heter noe annet enn KRI (selvom det var det jeg fikk opplyst fra apoteket)?

Takk til alle mulige hjelpere der ute :o)

Hvis ikke fastlegen kan ordne dette for deg, så ringer du DPS i morgen med telefonnr/faxnr til apotek i nærheten av deg. Så ordner dps det på tlf. Det er viktig at du ordner dette i morgen.

KRY er helt ok, de fikser det sikkert, men det koster 350kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...