Gå til innhold

Trening uke 40


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

8 timer siden, påskelilje skrev:

Takk takk! Den kanoturen ble faktisk veldig god trening. Padlet sammen med attenåringen, og han er veldig sterk. Jeg hadde nok bedre teknikk men var svakere - sammen ble det veldig bra! Var helt gjennomvåt av svette etter halvannen time!

Høres ut som bra og gøy trening det :)

 

6 timer siden, Gargamel skrev:

Ja, jeg har en vintersykkel med piggdekk, men er veldig flink til å finne unnskyldninger for å la være. Det er så mye mindre fristende når det er mørkt og kaldt.

Høres bra ut med piggdekk på sykkel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Gargamel skrev:

Ja, jeg har en vintersykkel med piggdekk, men er veldig flink til å finne unnskyldninger for å la være. Det er så mye mindre fristende når det er mørkt og kaldt.

Fikk lokket mannen med ut på joggetur i kveld! Han er egentlig en ikke-jogger, men vi fikk løpt en god del likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Lenge siden jeg har skrevet her, men trener jevnlig styrke og kondisjon på Evo og tar noen joggeturer eller raske gåturer med kjæresten. 

Utenom dette har jeg vært på 5 fjellturer i løpet av de siste 14 dagene. En tur til Gaustadtoppen, 2 stk toppturer i Trollheimen og 2 litt mindre turer som ikke var toppturer . 

Er fornøyd med høsten så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 minutter siden, påskelilje skrev:

Fikk lokket mannen med ut på joggetur i kveld! Han er egentlig en ikke-jogger, men vi fikk løpt en god del likevel ;)

Hehe. Da er han pr def en jogger. Verre er det ikke. Håper du var snill og ikke løp fra ham;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært lite i det siste, må klare å komme meg igang med å være aktiv igjen. Vet det er bra for både kropp og psyke :) Har et brudd i en tå som gjør at jeg ikke kan belaste foten så mye og gå på turer, så må egentlig finne noe annet å være aktiv med, men er så usikker på hva.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gargamel skrev:

Hehe. Da er han pr def en jogger. Verre er det ikke. Håper du var snill og ikke løp fra ham;)

Han ville først gå fort mens jeg løp, men da løp jeg fra ham. Holdt nok igjen litt mens vi løp for at vi skulle løpe mest mulig - så jeg løp ikke fra ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, umakenverdt skrev:

Har vært lite i det siste, må klare å komme meg igang med å være aktiv igjen. Vet det er bra for både kropp og psyke :) Har et brudd i en tå som gjør at jeg ikke kan belaste foten så mye og gå på turer, så må egentlig finne noe annet å være aktiv med, men er så usikker på hva.  

Det er utrolig bra å trene for psyken. Jeg har aldri følt meg så bra på lang tid psykisk sett som etter at jeg begynte å trene. Når jeg har tunge dager så bare tar jeg på meg joggeskoene, og løper ut med musikk i ørene. Jeg blir mye tøffere av det, og sterkere psykisk. Kjenner det på humøret. Blir gladere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...