Gå til innhold

Hva spiser du til kvelds i dag?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg spiser taco. Elsker det. Med skikkelig råkost til. Hva spiser dere? :) 

Her blir det brødskiver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg spiser taco. Elsker det. Med skikkelig råkost til. Hva spiser dere? :) 

Spiste rester etter middag, kylling, salat og verdens beste potetsalat som min mann lager :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Spiste rester etter middag, kylling, salat og verdens beste potetsalat som min mann lager :) 

Høres kjempegodt ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Var det og :) Men elsker taco og jeg, nam :) 

Ja taco er godt. Jeg forsøker å ikke kaste mat, .. hadde mye råkost som går ut på dato i dag så måtte nødt å lage noe som jeg kunne få utnytte råkosten med :) . Herlig god mat ja!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja taco er godt. Jeg forsøker å ikke kaste mat, .. hadde mye råkost som går ut på dato i dag så måtte nødt å lage noe som jeg kunne få utnytte råkosten med :) . Herlig god mat ja!!! 

Ja er så masse god mat, det er iallefall noe i livet vi kan nyte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sein middag, spiste vel litt før syv, så jeg skal ikke ha mer mat. Vi hadde fylte fiskepanetter (Findus) og ris og salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... jeg bakte brød i kveld, og nå har jeg nettopp spist to tjukke skiver med grovt brød og brunost. Og ett glass rødvin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser egentlig sjeldent kveldsmat. Spiste får i kål til middag. Egentlig var det mest kål i kål igjen. Så fikk jeg stappet i meg litt potetgull utpå kvelden ;)

Nybakt brød med brunost er nok noe av det beste som finnes, men jeg skal være forsiktig med gjær, så her er det lite brød å finne. Men rødvin til førtes unektelig en smule sært ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trine skrev:

Nybakt brød med brunost er nok noe av det beste som finnes, men jeg skal være forsiktig med gjær, så her er det lite brød å finne. Men rødvin til førtes unektelig en smule sært ut :lol:

Haha - egentlig helt enig! Vi hadde hvert vårt lille glass med rødvin - men så luktet det så godt fra de nybakte brødene, at jeg smurte på et par skiver til oss. Vurderte da om vi skulle ha melk til (som vi pleier til brød og brunost), men melk og rødvin var enda særere sammen, så jeg droppet melka. Så da ble det rødvin og brunost :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...