Gå til innhold

Hvilken nyhetskilde foretrekker du?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg liker dagbladet best. De er ofte i utakt med meg, men jeg synes de alike vel er den minst tabloide av avisene.

 

Vg kan jeg ikke fordra. 

 

På tv liker jeg NRK nyhetene best men er ingen stor fan .Så Dagbladet er min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker NRK mye, både nrk.no, radio og tv. Leser også en del Aftenposten. Skummer de andre som vg og dagens blabb. Og noen lokalaviser.

Leser også noe internasjonale nyheter, men det er mest enkeltartikler som blir lenket til fra andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser på nrk.no, dagbladet.no og aftenposten.no   De to siste har jeg nettabonnement på, samt på lokalavisen her jeg bor.

Så bruker jeg Twitter mye.  Skriver sjelden noe selv, men følger journalister, det lokale politiet og brannvesenet, og får slik se en del som jeg ellers ikke ville lest - samtidig som jeg holder meg oppdatert på det som skjer lokalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

To lokalaviser og ellers litt tilfeldige riksaviser pluss mye radio og bittelitt TV. Men jeg ser vårt medieforbruk som en mulig innsparingsmuligheter dersom økonomi endrer seg mere negativt på litt lenger sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10/9/2017 den 15.16, Worrysome plenty skrev:

Jeg liker dagbladet best. De er ofte i utakt med meg, men jeg synes de alike vel er den minst tabloide av avisene.

 

Vg kan jeg ikke fordra. 

 

På tv liker jeg NRK nyhetene best men er ingen stor fan .Så Dagbladet er min favoritt.

Litt her og litt der på nettet (ser aldri på TV), men orker ikke følge med så mye lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler dårlig å komme over nyheter som innebærer overgrep, men om jeg skal lese noe, blir det enten nrk.no eller tv2.no. Ellers går det i Dagsnytt Atten da denne stort sett holder seg unna mine vanskelige områder.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Har begynt mere og mere å se på overskriftene på forside før jeg velger vilken avis jeg kjøper.Så det blir litt forskjellig.❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...