Gå til innhold

Akkurat i dag


Gondor

Anbefalte innlegg

Tankekjør og deppa. Energiløs. Får ikke til noen ting. Uføretrygdet; det vil si elendig samfunnsborger. Bare dritt alt sammen. Tenker på de som jobber og strever hver dag. Føler dyp skam. Søker jobber. Ingen vil ha meg. For gammel. For mange huller i cv'en. Dårlig samvittighet. Er jeg god nok mor?

Det er så mange løsninger. Gjør ditt, gjør datt så går det bra og du får leve lenge i landet. Ikke spis så mye. Tren mer. Vær ute i dagslys. Ta opp en hobby. Gjør noe! Hva som helst, bare gjør noe! Men hva hvis man ikke orker? Hva er man da? En elendig slask. En kvise på samfunnets rompe.

Gud forbanne meg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle tror de har rett til å mene, synes og dømme andre, men den største dommeren er oss selv. Jeg kjenner deg ikke godt nok, men jeg tenker at de fleste som er der for barna sine, er en god mor. Er man egoistisk, ruser seg, mishandler osv. vil jeg påstå at man ikke er en god mor, men om man gjør sitt beste, hjelper barnet så langt man kan, vil det beste og ikke minst viser kjærlighet, ikke bare materielt, er man en god mor.

Det er lov å ha dårlige dager - også når man er mor. Det viser at du er menneskelig.

Gir deg en virtuell klem; jeg tror du trenger det i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen! Har fått vasket badet til alles store glede. Har hatt to legetimer i dag. En for den yngste og en for meg. Etter det gikk alt skeis. Trodde jeg skulle få gjort masse i dag. Være oppesen og effektiv. Der tok jeg feil. Nå tar jeg kvelden. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøver i hvertfall å gjøre noe med din situasjon ved å søke jobber! Det er positivt! Du er ikke noe dårligere samfunnsborger selv om du er trygdet, er selv trygdet kan relatere til åssen det føles at man ikke bidrar. Men igjen må jeg nevne at du søker jobber, så du vil åpenbart bidra! Stå på og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...