Gå til innhold

Skikkelig redd... en fyr ringte ned døren min


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja det er mulig du ikke ser på det på samme måte. Mulig at du synes at det er helt greit å hoppe på kuken til typen du hadde, og suge han, ligge å kose i sengen i halvannen time for så å få en mail etter sexhyggen at han ønsker at du skal dra til helvete og vil ikke høre noe fra deg igjen, og du får ikke svare på mailen. Mulig du ikke forstår at en slik slutt skaper forvirring og gjør at man bare lurer på hva skjedde? .. Også skriver jeg meldinger og spør han.. han ignorerer og sitter på et forum vi begge er på og inviterer andre damer ut på offentlig tråd sånn som her inne. Tenk om han gjorde det her, og vi begge hadde brukere her... slik hadde vi det på det andre forumet hvis du forstår. Også sitter han å skriver hvor fæl eksen hans er, ligger ut seg selv med håndkle rundt livet på forumet... , skriver om sex, osv... , mens jeg sitter i en haug med spørsmål og forsøker å prate med han om det, men han ignorerer meg fullstendig. Og det rett etter sengehygge... så jeg ble sjokket. Forsto ingenting og trodde at han gjorde alt for å provosere - erte meg... eller fordi han egentlig ville tilbake men var sur for noe...  Jeg ble forvirret.... 

Takk for lykkeønskning :) 

Nå synes jeg du skal roe deg ned litt. Du kan spare meg, vet ikke med de andre her, for intime detaljer. Du er rimelig intens. Jeg lar dette ligge nå og skriver ikke mer, er redd det hauser opp stemningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, ColaZero skrev:

Nå synes jeg du skal roe deg ned litt. Du kan spare meg, vet ikke med de andre her, for intime detaljer. Du er rimelig intens. Jeg lar dette ligge nå og skriver ikke mer, er redd det hauser opp stemningen.

Jeg er ikke intens når jeg går hjem etter sexen og får en slik mail om at han ønsker at jeg skal dra til helvete. Jeg innrettet meg for mye. Jeg gikk hjem, og pratet hyggelig om helt vanlige ting med han i det han fulgte meg til bussen. Jeg mente det var unødvendig å følge meg til bussen men han ville følge meg. . Jeg var ikke intens. Men tro hva du vil. Du ville ikke likt det om din type avslutter på samme måte med å ønske deg til helvete på mail når du kom hjem etter sexen. Og hyggelig prat om alt annet enn intense ting. . 

Jeg sier jeg er lei meg for det som skjedde .. og tror de fleste ville følt det som en vond opplevelse. Jeg får hele tiden byger om at jeg må finne ut hvorfor han ignorerte meg rett etter sex, men jeg skal motså å surfe han opp for å forsøke å finne ut. Jeg måtte svare for meg nå for du skriver at jeg er intens.. Jeg er slett ikke intens: jeg aksepterte mer enn en normal dame ville gjort. Hun ville ikke akseptert å være en nummer 3 i livet hans etter eksen, og vennene hans. Nesten ingen ville godtatt det. Jeg nikket ja til alt. Og jeg var ikke masete eller intens. Men jeg ble stresset da jeg ble ignorert etter sex. Men jeg må slutte å fundere på hvorfor. 

Stopper å svare her. For jeg takler ikke å høre svar som at jeg ble for intens eller at jeg er ikke lei meg for avslutningen osv... Det vet kun jeg svaret på: jeg er lei meg for den typen avslutning som han ga meg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er ikke intens når jeg går hjem etter sexen og får en slik mail om at han ønsker at jeg skal dra til helvete. Jeg innrettet meg for mye. Jeg gikk hjem, og pratet hyggelig om helt vanlige ting med han i det han fulgte meg til bussen. Jeg mente det var unødvendig å følge meg til bussen men han ville følge meg. . Jeg var ikke intens. Men tro hva du vil. Du ville ikke likt det om din type avslutter på samme måte med å ønske deg til helvete på mail når du kom hjem etter sexen. Og hyggelig prat om alt annet enn intense ting. . 

Jeg sier jeg er lei meg for det som skjedde .. og tror de fleste ville følt det som en vond opplevelse. Jeg får hele tiden byger om at jeg må finne ut hvorfor han ignorerte meg rett etter sex, men jeg skal motså å surfe han opp for å forsøke å finne ut. Jeg måtte svare for meg nå for du skriver at jeg er intens.. Jeg er slett ikke intens: jeg aksepterte mer enn en normal dame ville gjort. Hun ville ikke akseptert å være en nummer 3 i livet hans etter eksen, og vennene hans. Nesten ingen ville godtatt det. Jeg nikket ja til alt. Og jeg var ikke masete eller intens. Men jeg ble stresset da jeg ble ignorert etter sex. Men jeg må slutte å fundere på hvorfor. 

Stopper å svare her. For jeg takler ikke å høre svar som at jeg ble for intens eller at jeg er ikke lei meg for avslutningen osv... Det vet kun jeg svaret på: jeg er lei meg for den typen avslutning som han ga meg. 

Alle her forstår at du har hatt det vanskelig med eksen, du trenger ikke gjenta for 101 gang måten han gjorde det slutt på. Ingen her har bedt om flere detaljer eller trenger samme detaljer enda en gang. Du er ikke alene om å ha gått gjennom noe vanskelig, mange har opplevd mye verre ting, uten at jeg ønsker å innlede noen konkurranse. Problemet ditt er ikke hva eksen har gjort eller sagt, men derimot hvordan du takler det i ettertid. Mange her gir gode råd, men du velger å bade i din egen ulykke i stedet for å se litt innover og tenke om du kunne reagere annerledes.

 

Og ja - du er veldig intens i måten du insisterer og gjentar og gjentar, nå også med uthevet skrift og understrekninger, som om vi ikke hadde fått med oss detaljene(!). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

Alle her forstår at du har hatt det vanskelig med eksen, du trenger ikke gjenta for 101 gang måten han gjorde det slutt på. Ingen her har bedt om flere detaljer eller trenger samme detaljer enda en gang. Du er ikke alene om å ha gått gjennom noe vanskelig, mange har opplevd mye verre ting, uten at jeg ønsker å innlede noen konkurranse. Problemet ditt er ikke hva eksen har gjort eller sagt, men derimot hvordan du takler det i ettertid. Mange her gir gode råd, men du velger å bade i din egen ulykke i stedet for å se litt innover og tenke om du kunne reagere annerledes.

 

Og ja - du er veldig intens i måten du insisterer og gjentar og gjentar, nå også med uthevet skrift og understrekninger, som om vi ikke hadde fått med oss detaljene(!). 

Jeg forsøkte bare å forklare fordi mange tror gjerne at måten bruddet ble utført på var helt okey. Jeg føler det ikke var en okey måte å gjøre et brudd på. Og det er var det jeg uttrykte. Men sorry. . Jeg gjentar meg selv for opplevelsen satt seg og jeg surrer på den. Jeg takler det dårlig. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg forsøkte bare å forklare fordi mange tror gjerne at måten bruddet ble utført på var helt okey. Jeg føler det ikke var en okey måte å gjøre et brudd på. Og det er var det jeg uttrykte. Men sorry. . 

Det er irrelevant nå om bruddet var ok. Mannen var ikke ok. Du har det ikke ok. Gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Det er irrelevant nå om bruddet var ok. Mannen var ikke ok. Du har det ikke ok. Gå videre.

Jeg har det ikke okey etterpå med det. Men jeg må videre selv om det sitter i meg ennå. Desverre: skulle ønske jeg klarte å rive de følelsene etter dette bort, men jeg har ikke klart det. Men må klare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er ikke intens når jeg går hjem etter sexen og får en slik mail om at han ønsker at jeg skal dra til helvete. Jeg innrettet meg for mye. Jeg gikk hjem, og pratet hyggelig om helt vanlige ting med han i det han fulgte meg til bussen. Jeg mente det var unødvendig å følge meg til bussen men han ville følge meg. . Jeg var ikke intens. Men tro hva du vil. Du ville ikke likt det om din type avslutter på samme måte med å ønske deg til helvete på mail når du kom hjem etter sexen. Og hyggelig prat om alt annet enn intense ting. . 

Jeg sier jeg er lei meg for det som skjedde .. og tror de fleste ville følt det som en vond opplevelse. Jeg får hele tiden byger om at jeg må finne ut hvorfor han ignorerte meg rett etter sex, men jeg skal motså å surfe han opp for å forsøke å finne ut. Jeg måtte svare for meg nå for du skriver at jeg er intens.. Jeg er slett ikke intens: jeg aksepterte mer enn en normal dame ville gjort. Hun ville ikke akseptert å være en nummer 3 i livet hans etter eksen, og vennene hans. Nesten ingen ville godtatt det. Jeg nikket ja til alt. Og jeg var ikke masete eller intens. Men jeg ble stresset da jeg ble ignorert etter sex. Men jeg må slutte å fundere på hvorfor. 

Stopper å svare her. For jeg takler ikke å høre svar som at jeg ble for intens eller at jeg er ikke lei meg for avslutningen osv... Det vet kun jeg svaret på: jeg er lei meg for den typen avslutning som han ga meg. 

Kanskje han syntes du var for intens?

Bare en tanke.

Anonymkode: cb441...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han syntes du var for intens?

Bare en tanke.

Anonymkode: cb441...055

*host*

Anonymkode: a1193...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han syntes du var for intens?

Bare en tanke.

Anonymkode: cb441...055

Da har du ikke lest historien min. Jeg aksepterte alt. Og jeg var ikke intens. Og uansett ingen har sex med noen for så å skrive en slik mail rett etter sexen og totalignorere på den måten. Og jeg burde dumpet han pga situasjonen med eksen. For den virket for intens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*host*

Anonymkode: a1193...471

Sier host jeg og. Jeg ber om å stoppe å diskutere i tråden. Jeg vil ikke spinne og føle skyld for at han ignorerer meg og er sur i avslutningen . Det gjør meg enda mer dvelende. Jeg synes at han behandlet meg dårlig med å bare ignorere rett etter sengekos på den måten. Ikke kommenter mer i tråden dere. Jeg vil slutte å gå i en sirkel og tenke på dette  

Jeg virker intens nå når jeg skriver om det for jeg er stresset over at han bare ignorerte meg rett etter siste treffet. Det ville nok mange blitt om de var i tilsvarende situasjon. Jeg gikk som en sirkel etterpå fordi jeg forsto ikke hvorfor han bare ga blaffen og kuttet brått på den måten. 

De som kjenner meg sier at jeg er for lite intens. Han sa det selv at jeg viste ikke følelser skikkelig så han var selv usikker på om jeg var interessert lenge i starten. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mina1 skrev:

Da har du ikke lest historien min. Jeg aksepterte alt. Og jeg var ikke intens. Og uansett ingen har sex med noen for så å skrive en slik mail rett etter sexen og totalignorere på den måten. Og jeg burde dumpet han pga situasjonen med eksen. For den virket for intens. 

Du kan ikke bestemme om andre syns du er intens eller ikke. Jeg har tenkt det samme som anonym over her- kanskje syns han du var for intens og masete?

Jeg syns også du er for intens og masete her på dol når du omtaler denne - og andre - menn. Ut over dette syns jeg du er en fin stemme her på dol :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Kayia skrev:

Du kan ikke bestemme om andre syns du er intens eller ikke. Jeg har tenkt det samme som anonym over her- kanskje syns han du var for intens og masete?

Jeg syns også du er for intens og masete her på dol når du omtaler denne - og andre - menn. Ut over dette syns jeg du er en fin stemme her på dol :) 

Ja da får vi si det sånn :

Konklusjon: Han kuttet brått og ba meg dra til helv... og kallte meg patettisk, og skrev at han aldri ville prate med meg for resten av livet etter en lang sexøkt pga at jeg var for intens. ... Da er det gjerne det som er årsaken mens mannen er perfekt. Men jeg tapte noe perfekt fordi jeg var for intens. Alt var min feil.

Kanskje oppførselen hans var helt grei da.... .

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja , da kuttet han brått uten å ville prate med meg etter sex mulig fordi han synes jeg er for intens. Da er nok det konklusjonen.... Veldig leit da.... Og fyren var ordentlig sikkert. Alt var sikkert min feil da....

Nei, han høres utansett ut som en drittsekk.

Anonymkode: cb441...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han høres utansett ut som en drittsekk.

Anonymkode: cb441...055

Ja men mulig han ikke er... og at det er bare meg som pratet for mye da vi møttes sist. Vi knullet, og så fulgte han meg til bussen.. Jeg pratet om alt fra musikk til noen koselige julebesøk jeg hadde vært i.... Og så synes han at jeg ble for intens kanskje.... Ja okey... kanskje jeg prater for mye, for jeg er pratsom... og kanskje jeg virket for intens.... og kanskje det er min feil at det endte sånn.... Men jeg reagerte jo på en del ting jeg og, Jeg var usikker på han. 

Siste melding fra han var :Og den kom rett etter siste treff. Etter det svarte han aldri igjen. 

Din jävla patetiska lögnare,dra åt helvete med dig. Sluta skicka meddelanden nu och hör aldrig av dig igen.

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja men mulig han ikke er... og at det er bare meg som pratet for mye da vi møttes sist. Vi knullet, og så fulgte han meg til bussen.. Jeg pratet om alt fra musikk til noen koselige julebesøk jeg hadde vært i.... Og så synes han at jeg ble for intens med at jeg pratet for mye, og så fant han ut at da får jeg bare ønske henne til helvete ...og ignorerer meg for livet. 

Jeg tror nesten alle her er på din side, og enige i at han gjorde det slutt på en stygg måte. Du trenger ikke å forklare mer enn du allerede har gjort. Du har fått frem poenget ditt for lenge siden.

Det eneste mange vil ha frem er at du bør legge det bak deg. Du må nå akseptere at dere skiltes som uvenner.

Du må kanskje også leve med at ikke alle på internett er 100% enig med deg, ellers får du et travelt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg tror nesten alle her er på din side, og enige i at han gjorde det slutt på en stygg måte. Du trenger ikke å forklare mer enn du allerede har gjort. Du har fått frem poenget ditt for lenge siden.

Det eneste mange vil ha frem er at du bør legge det bak deg. Du må nå akseptere at dere skiltes som uvenner.

Du må kanskje også leve med at ikke alle på internett er 100% enig med deg, ellers får du et travelt liv.

Det er sant. Jeg er en pratsom type, men jeg sier ikke noe styggt eller frekkt til noen. Jeg hadde ikke sagt noe frekkt til han. Jeg var smilende, og hyggelig med han. Men om jeg var for intens så synes jeg at han kunne latt vær å møte meg så lenge. Og han kunne latt vær å ha sex med meg siste gangen om han mener at jeg var så intens at jeg gjorde han forbanna. Jeg skal skjerpe meg og ikke prate så mye. Men jeg mener ikke noe vondt i det jeg sier. Jeg tenker alltid over det jeg sier. 

En annen side er at jeg blir mer pratsom når jeg er usikker. Men jeg pratet bare hyggelig om interesser, film, musikk osv. Jeg tok kun opp det med ekssamboeren når han skulle til Sverige. Da sa jeg at jeg følte at de ikke var ferdige med hveandre, og i en slik situasjon ville ikke jeg være i. Men da overtalte han meg til å bli. Men den situasjonen var en ikke holdbar situasjon å være i. Jeg vet ikke om dere ville klart å vært i en slik situasjon der vedkommende setter en slik person høyere. Det var vanskelig. Så jeg får stole på meg selv i at jeg skal ikke tro at dette nødvendigvis var bare meg. Og når det er slutt og jeg ser at han drar alene sammen med eksen i Sverige til Afrika, så følte jeg at jeg var holdt for løgn. 

Jeg skal ikke forklare mer, men jeg følte at jeg holdt ut en situasjon der en annen dame og andre personer var viktigere enn meg, og at jeg holdt ut for lenge i det, og aksepterte mer enn jeg burde. Det er det mange jeg kjenner som  har sagt: mange har sagt at de aldri ville akseptert alt det. Men okey... dere har nok riktig i at jeg bør grense ned skrivingen min. Jeg er litt vel pratsom når jeg blir usikker og stresset... men det er ikke noe vondt i meg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Xtra skrev:

Alle her forstår at du har hatt det vanskelig med eksen, du trenger ikke gjenta for 101 gang måten han gjorde det slutt på. Ingen her har bedt om flere detaljer eller trenger samme detaljer enda en gang. Du er ikke alene om å ha gått gjennom noe vanskelig, mange har opplevd mye verre ting, uten at jeg ønsker å innlede noen konkurranse. Problemet ditt er ikke hva eksen har gjort eller sagt, men derimot hvordan du takler det i ettertid. Mange her gir gode råd, men du velger å bade i din egen ulykke i stedet for å se litt innover og tenke om du kunne reagere annerledes.

 

Og ja - du er veldig intens i måten du insisterer og gjentar og gjentar, nå også med uthevet skrift og understrekninger, som om vi ikke hadde fått med oss detaljene(!). 

Jeg skal være enig i at jeg kan prate mye... litt for mye.... 

1. Jeg tror at han ville ha gjort det slutt uansett. 

2. Jeg tror faktisk at hvis jeg hadde vært en annen type... litt roligere og mer tilbakeholden så tror jeg at han hadde aldri slettet meg av facebook. Jeg hadde nok blitt liggende på hans facebook, og han hadde ikke blitt en "fiende". Men han ville gått videre og vi ville aldri blitt et par tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
15 minutter siden, Mina1 skrev:

 Jeg er litt vel pratsom når jeg blir usikker og stresset... men det er ikke noe vondt i meg. 

Jeg ser ikke noe vondt i deg, og du er ikke alene om å prate mye når du blir usikker. Det gjør ingen verdens ting.

Jeg vil presisere at det kun er for din egen del du bør slutte å skrive om X-en. Du holder bare liv i tankespinnet. Vi andre kan bare la være å gå inn på trådene om vi ikke vil lese om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg ser ikke noe vondt i deg, og du er ikke alene om å prate mye når du blir usikker. Det gjør ingen verdens ting.

Jeg vil presisere at det kun er for din egen del du bør slutte å skrive om X-en. Du holder bare liv i tankespinnet. Vi andre kan bare la være å gå inn på trådene om vi ikke vil lese om det.

Jeg vet. Jeg skal ikke skrive mer om det. Jeg holder bare liv i selvklandringen min. Ja, jeg klandrer meg selv for at han gikk på den måten. Jeg vet jo at hvis jeg hadde tatt det roligere så hadde jeg sikkert fått være en av de 5-6 norske venninnene hans på facebook. Men hadde jeg holdt ut? nei hehe. Jeg vil være en nummer 1 dame for en mann. 

Men dere fikk et bevis på at denne mannen opptrer spesiellt. Var en som sa i en tråd her at han hadde sett innleggene til fyren, så jeg trøster meg med at andre også reagerer på de. Og at alt er ikke min feil. Han kunne si og skrive mye rart han og. Noe som gjorde meg skikkelig usikker i kontakten også. 

Selv om jeg er lei meg for dette så tvinger jeg meg selv til å ikke surfe han opp lenger for å finne ut om jeg hadde rett. Jeg har så lyst å ha rett av min vurdering. Det er vel litt det som er problemet mitt også i ettertid... Altså rett i at han lå alt over på meg og at han ikke var ærlig. 

Men jeg skal slutte å mase i tråder her inne. Jeg skal forsøke å forbedre meg med å ikke virke intens med pratingen min. Men det er ikke noe vondt i meg i det hele tatt. Men nå skrev jeg mye om dette fordi denne situasjonen ble et tankesurr uten like for meg.  

Jeg synes også at dere er hyggelige brukere og ikke meningen i å være virke sur når noen sier : at jeg virker intens. Men lett å bli litt "hårsår" i den situasjonen jeg er i. Beklager det :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...