Gå til innhold

Vond tå


Hetlen

Anbefalte innlegg

For ca 1 uke siden så var eg på fotballtrening. Vi hadde 1v1 som betydde at tåa mi gjekk gjennom eit reint helvette. Eg blei sparka og trakka på storetåa mi. Etter treninga så var det vondt å legge vekt på den tåa. (Eg har for små fotballsko. Veldig tilfeldig, men kanskje relevant) Når eg skulle dusje så tok eg av sokken min, og eg såg at tåa var litt hoven, men ikkje skikkelig. Eg bestemte meg for å vise tåa mi til mora mi som er sjukepleiar, men ho seier at det ikkje er noko brudd i tåa mi. I etterkant så har det ikkje vert vondt å sitte i ro, men det gjør veldig vondt å gå, jogge eller springe. Tåa mi blir eigentlig berre verre og verre, men mora mi skal ikkje ta med meg på legevakt. ''Det er ingenting den legen kan gjøre med deg'' Eg insisterer på å ta ein veke med pause fra fotballen, men no har eg fått tilbudet til å spele på det beste laget i byen. Etter at eg har blitt urettferdig behandla på det verste laget i byen, så vil mora mi at eg skal spele fotball heile tida. Kva skal eg gjøre? Har eg brudd eller har eg ei forstua tå? Skal eg gå til legen, eller skal eg ikkje? (PS: Faren min er ikkje bedre)

-Gutt 15år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...