Gå til innhold

Ikke særlig aspergervennlig


Trine

Anbefalte innlegg

yellow ledbetter
3 minutter siden, Trine skrev:

De skulle ringe denne uka, fikk jeg beskjed om. Men ingen har ringt. Skulle få et vedtak i posten også. Har ikke fått det heller. Jeg har mest lyst til å gi opp alt nå. Men jeg kan ikke gi opp så lenge jeg har disse dyra mine. Hvorfor i helvete har jeg de dyra? Og hvorfor i helvete kan jeg ikke bare være normal? Det er ikke bare kommunen, det er alt, hele livet, jeg vil ikke være her mer!

Jeg blir så oppgitt over måten du blir behandlet på. Ærlig talt. Jeg forstår at du er fortvila og lei deg. Nå er det jo ikke mulig å få tak i noen før på mandag, regner jeg med, og dermed går du hele helga i uvisshet også. Kan du sende mail til dem og mase? Det er jo veldig på sin plass. Ikke at det løser noe nå, men da har du i hvert fall gjort noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, yellow ledbetter skrev:

Jeg blir så oppgitt over måten du blir behandlet på. Ærlig talt. Jeg forstår at du er fortvila og lei deg. Nå er det jo ikke mulig å få tak i noen før på mandag, regner jeg med, og dermed går du hele helga i uvisshet også. Kan du sende mail til dem og mase? Det er jo veldig på sin plass. Ikke at det løser noe nå, men da har du i hvert fall gjort noe. 

Jeg har hverken tlf.nr eller mail til de som skulle kontakte meg, men jeg orker uansett ikke mase. Har de ikke tid så har de ikke tid, men da kunne de vel bare sagt det. Jeg angrer litt på at jeg lot psykologen sette igang alt dette. Jeg føler meg bare skikkelig til bry, og det er ikke noen god følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...