Gå til innhold

Normalt?


Anonym328590

Anbefalte innlegg

I går ettermiddag satt jeg og så på tv-en, plutselig kjenner jeg at jeg blir kjempe svimmel og kvalm, dette varte i ca. 5 minutter før det ga seg. Jeg har siden i sommer slitt med svimmelhet og øresus, hører en piping en stund også er det som at hørselen forsvinner på venstre øre. Jeg er svimmel uansett om jeg sitter, og blir noen ganger ustødig. Jeg blir også ofte kvalm, og det har jeg vel slitt med i rundt ett år nå. Så jeg lurer egentlig på om noen vet hva dette er og om jeg kanskje burde oppsøke lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym328590 skrev:

I går ettermiddag satt jeg og så på tv-en, plutselig kjenner jeg at jeg blir kjempe svimmel og kvalm, dette varte i ca. 5 minutter før det ga seg. Jeg har siden i sommer slitt med svimmelhet og øresus, hører en piping en stund også er det som at hørselen forsvinner på venstre øre. Jeg er svimmel uansett om jeg sitter, og blir noen ganger ustødig. Jeg blir også ofte kvalm, og det har jeg vel slitt med i rundt ett år nå. Så jeg lurer egentlig på om noen vet hva dette er og om jeg kanskje burde oppsøke lege?

Syntes du burde ta en tur til legen.

Anonymkode: 67019...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...