Gå til innhold

Seponering av lithium - bivirkninger


amissa

Anbefalte innlegg

Noen her som har efaring med nedtrapping av lithium (lithionit)? Jeg holder på å trappe ned i samråd med psykiater og føler meg så utrooolig rastløs! Har ikke merket noen andre bivirkninger hittil, men det er bare litt over ei uke siden jeg begynte å trappe ned. Gikk på 126 mg (42 x3 tabletter) daglig og tar nå 2 tabletter. Noen som vet om det er normalt å bli så rastløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk helt fint å kutte ut litium

10 mnd senere fikk jeg manisk psykose

Anonymkode: 8fbcc...61e

Sånn er det for meg også. Det kan ta to måneder, det kan ta to år, men det kommer. Mani eller depresjon, og det blir psykose om det ikke pøses på med ap tidsnok.

Endret av Misantrop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
AnonymBruker
Misantrop skrev (På 13.10.2017 den 15.42):

Sånn er det for meg også. Det kan ta to måneder, det kan ta to år, men det kommer. Mani eller depresjon, og det blir psykose om det ikke pøses på med ap tidsnok.

Blir det det uansett om man aldri har hatt mani eller psykose eller bipolar??

Anonymkode: 76e11...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...