Gå til innhold

Drømmer.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, den er grei :) 

Føler meg ikke syk nå, sliten er jeg men ikke syk ;) Ting tar på-

Det er jo bra at du ikke føler deg syk...det er jo værre de gangene når dette tar helt av og du blir veldig redd.

Endret av ColaZero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, ColaZero skrev:

Hehe! Ja! Det MÅ være sykt. Neida. Du er litt morsom :) 

Da synes jeg du skal gjøre det du har foreslått selv, skriv de ned og snakk med sykepleieren om de. At du våkner med hodepine og vondt i kroppen er ikke bra. Jeg tror (vet at du er uenig) ikke det har med "ut av kroppen opplevelse" om natten å gjøre, men heller kanskje at du har litt dårlig madrass og er i litt lite aktivitet?

Hehe :) 

Ja får gjøre det, men tviler på at han er interessert i drømmene mine. Alt sånt er jo bare tullball i psykiatrien. Jeg har alltid hatt hodepine og vondt i kroppen,alltid. Det er en del av livet mitt, jeg har ikke alltid vært inaktiv heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ColaZero skrev:

Det er jo bra at du ikke føler deg syk...det er jo værre de gangene når dette tar helt av og du blir veldig redd.

Er ikke så redd for aliens lenger heller :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hehe :) 

Ja får gjøre det, men tviler på at han er interessert i drømmene mine. Alt sånt er jo bare tullball i psykiatrien. Jeg har alltid hatt hodepine og vondt i kroppen,alltid. Det er en del av livet mitt, jeg har ikke alltid vært inaktiv heller. 

Jeg opplever ikke at drømmer blir ansett som tullball i psykiatrien. Tvert imot. Jeg skriver jo om det her at jeg diskuterer drømmene med min psykiater på DPS. Og det er han som har tatt initiativet til det. 

Jeg tenker litt sånn at hvis du vil snakke om drømmene dine med sykepleieren din så skal du gjøre det. Du skal absolutt være med på å styre hva dere skal snakke om! Du skal kunne styre de samtalene du har med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ColaZero skrev:

Jeg opplever ikke at drømmer blir ansett som tullball i psykiatrien. Tvert imot. Jeg skriver jo om det her at jeg diskuterer drømmene med min psykiater på DPS. Og det er han som har tatt initiativet til det. 

Jeg tenker litt sånn at hvis du vil snakke om drømmene dine med sykepleieren din så skal du gjøre det. Du skal absolutt være med på å styre hva dere skal snakke om! Du skal kunne styre de samtalene du har med han.

Ok. Kan prøve da :) 

Men han tror jo vi er i kroppen fra fødsel til død, det er jo latterlig. Men hans tro må respekteres ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er ikke så redd for aliens lenger heller :) 

Nei, men det er jo fint :blink:

Sønnen min var kjemperedd for aliens etter at vi hadde sett den filmen...hva het den..Signs? Men Mel Gibson? Jeg angret fælt på at jeg lot han se den. Han var altfor liten. Men jeg synes det er en forskjell å være redd for aliens etter å ha sett en film når man er 9 år og det å tro på dem når man er voksen dame.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Kan prøve da :) 

Men han tror jo vi er i kroppen fra fødsel til død, det er jo latterlig. Men hans tro må respekteres ;) 

Hehe! Ja, man må respektere hverandres tro. Bare man ikke blir dårlig av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ColaZero skrev:

Nei, men det er jo fint :blink:

Sønnen min var kjemperedd for aliens etter at vi hadde sett den filmen...hva het den..Signs? Men Mel Gibson? Jeg angret fælt på at jeg lot han se den. Han var altfor liten. Men jeg synes det er en forskjell å være redd for aliens etter å ha sett en film når man er 9 år og det å tro på dem når man er voksen dame.

 

Ja det er vel det, men jeg har full tro på dem :) De er rundt oss veldig ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ColaZero skrev:

Hehe! Ja, man må respektere hverandres tro. Bare man ikke blir dårlig av det ;)

Sant det da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er vel det, men jeg har full tro på dem :) De er rundt oss veldig ofte. 

Jaggu godt de ikke har gjort seg til kjenne ovenfor meg. Jeg hadde fått fullstendig hetta og løpt til legen og forlangt AP og innleggelse. Jeg tror faktisk at jeg hadde skjønt at jeg hadde vært psykotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ColaZero skrev:

Jaggu godt de ikke har gjort seg til kjenne ovenfor meg. Jeg hadde fått fullstendig hetta og løpt til legen og forlangt AP og innleggelse. Jeg tror faktisk at jeg hadde skjønt at jeg hadde vært psykotisk.

Ja men de er rundt deg og, de er rudt alle. De kan dematrealisere seg og matrealisere seg som de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja men de er rundt deg og, de er rudt alle. De kan dematrealisere seg og matrealisere seg som de vil. 

Hva betyr det? At de kan gå i oppløsning og deretter sette seg selv sammen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ColaZero skrev:

Hva betyr det? At de kan gå i oppløsning og deretter sette seg selv sammen igjen?

Jepp, de er på et annet frekvensnivå enn oss. Akkurat som åndene, de fleste kan ikke se dem fordi de er på en annen frekvens. Jeg kan se lys, de fleste kan ikke det. Jeg har sett ånder og andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutes ago, stjernestøv said:

Enig i det. Vi dagdrømmer jo også, og vi lever jo i en illusjon. Som i den filmen med Jim carey. 

The truman show?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jepp, de er på et annet frekvensnivå enn oss. Akkurat som åndene, de fleste kan ikke se dem fordi de er på en annen frekvens. Jeg kan se lys, de fleste kan ikke det. Jeg har sett ånder og andre ting. 

Å, du skulle snakket med sønnen min! Han tror ikke på aliens lenger og er en racer på fysikk. Han hadde snakket deg i senk når det gjelder dette med frekvenser etc ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Crying_metal skrev:

The truman show?

Jepp. Jeg tror livet er sån, det er så myyye vi ikke vet. Bruker jo bare 10 eller 11 % av hjernekapasiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ColaZero skrev:

Å, du skulle snakket med sønnen min! Han tror ikke på aliens lenger og er en racer på fysikk. Han hadde snakket deg i senk når det gjelder dette med frekvenser etc ;)

Ok. Vi får bare akseptere hverandres tro :) Men ei som ladet vann sa alt var fysikk og kjemi, det forstår jeg ikke døyten av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Vi får bare akseptere hverandres tro :) Men ei som ladet vann sa alt var fysikk og kjemi, det forstår jeg ikke døyten av. 

Ja, jeg respekterer deg selv om det kanskje ikke virker slik. Å lade vann aner jeg ikke noe om, skal spørre den vise i huset her. Men at alt er fysikk og kjemi, det er jeg overbevist om. Og du er overbevist om at det finnes flere frekvenser etc. Altså, det finnes jo flere frekvenser, men ikke på den måten du tror. Og som sagt, det er helt greit for meg. Men jeg synes det er leit hvis du blir redd og syk av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ColaZero skrev:

Ja, jeg respekterer deg selv om det kanskje ikke virker slik. Å lade vann aner jeg ikke noe om, skal spørre den vise i huset her. Men at alt er fysikk og kjemi, det er jeg overbevist om. Og du er overbevist om at det finnes flere frekvenser etc. Altså, det finnes jo flere frekvenser, men ikke på den måten du tror. Og som sagt, det er helt greit for meg. Men jeg synes det er leit hvis du blir redd og syk av det :)

Ok :) 

Det vannet ble det forsket på, var noe med at vannmolekylene spant veldig fort. Vannet økte i frekvens vil jeg si, det vannet gjorde meg frisk en gang. Hun er dessverre død nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jepp. Jeg tror livet er sån, det er så myyye vi ikke vet. Bruker jo bare 10 eller 11 % av hjernekapasiteten.

Den gamle visa om at vi bare bruker 10 % av hjernekapasiteten er gammal overtro nå, altså. Vi bruker hele hjernen. Men! Er helt enig i at det er myyye vi ikke vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...